長周末頭炮

February 7,2015 (Saturday)


這個周末.......是長周末.

除咗星期六,日. 仲放埋星期一. 好舒服!!

頭炮節目, 去咗食拉麵.

其實, 依間拉麵店, 係我同Brian 定居溫哥華時, 第一餐兩個人, 出去幫襯嘅餐廳.

當時幫襯, 我倆個心, 都未穩定. 此於, 新搬黎溫哥華, 什麼都是從頭開始, 真是什麼事, 都懷着, 十萬個為什麼.

雖然, 而家唔經唔覺定居咗溫哥華一年半. 時間唔算好長, 但已經少咗好多疑問.

有時, 好想食拉麵, 就自然醒起, 依一間拉麵店.

雖然, 感覺這間拉麵店嘅管理和菜單有點轉變.

但我同Brian, 就食到個份情懷出黎.


好感恩, 這一年半, 一齊行嘅路


↓日本拉麵

 



↓出咗街食拉麵, 之後邊會咁容易返歸, 點都直落, 無嘢買, 點都去商場行個圈先. 去商場先知, 已經佈滿農曆新年裝飾.
 



↓其實, 啲農曆新年裝飾同舊年差不多, 但勝在啲裝飾夠大型, 而且全個商場嘅位置, 都有佈置, 行到邊都有氣氛.
 


↓話無嘢買, 但又唔知點解, 又會買到一堆嘢返歸. 全是特價貨, 我會買得開心!!




















↓長周末嘅節目,係會多咗啲. 夜晚同鬼佬朋友, 出街食晚飯. 首先, 就是飲下酒, 中西酒都飲下
 


↓飲咗個燉湯,(叫"借姑" 燉湯---好清甜) 還食咗隻鴨 (菜名:沈魚落雁)
 


↓依個齋菜個presentation 好特別. 開出黎, 全都是齋菜. 食落去好甜.
 


↓食咗個好好送飯嘅咸蛋肉餅. 還有豆腐, and 魚 (魚骨炸, 啲魚肉起晒黎炒時蔬)
 


↓甜品, 食咗啲煎堆仔&杏仁餅, 還有芒果布甸
 


↓題外話,....食晚餐時, 見到隔離枱班五星人, 飲緊相中個袋酒, 我見到「賴茅」兩個字, 即刻笑咗出黎, 因為「賴茅」讀音, 好似「賴貓」. 他們飲啲酒個名, 都與別不同過人. .......我同Brian 講, 隔離五星人飲緊「賴貓酒」哈哈~~


















24 comments:

  1. 長週末真係幾happy!會放到唔想返工架,哈哈XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~長周末, 實happy 及舒服. 我而家已經期待緊, 另一個長周末公眾假期啦!!哈哈~

      Delete
  2. Haha, Vicky 長週末好輕鬆愉快喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~放假, 點都會輕鬆好多, 精神都好啲

      Delete
  3. Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~係幫人買. 而家, 我依樹, 周圍都見到有自拍掍賣.

      Delete
  4. 賴茅係國內好出名!是最靚的 茅台!
    不過我大陸的公安朋友話,基本上係市面上買得倒的,都是假酒!
    因為真的茅台酒,第一身價不菲!平平地都過千蚊支!
    而且一出廠,都唔夠招呼內部認購!
    不過習近平上場後,茅台身價開始受拙!早幾年賣到過萬的氣焰無晒啦!
    你地都飲得和擦得禾!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 湯文維
      ~多謝你話我知, 咩係賴茅. 原來咁高級嘢!! 我仲笑賴茅個名㖭
      ~我相信, 我見到支賴茅, 應該係堅貨掛.....因為當日去食晚飯間餐廳, 係貴價地方黎架!! 而且, 係溫哥華啲五星人, 真係好塔水. 我時常見到他們喜歡一塔塔現金找數.
      ~聽Brian 爸講, 前幾年返香港, 有個香港朋友, 因為義務幫助中國醫療教學, 所以,獲得一支茅台酒. 支茅台酒一打開, 啲香氣, 散播全廳, 久久不散. 這些茅台香氣, 是一種很舒服嘅香氣. 茅台酒未入口, 那些香氣, 已經超級享受!!
      ~我對中國, 仍是唔係抱極太大信心, 太多做假, 雖然話打貪污, 但邊打得晒?? 打完一批, 又有另一批. 還未有自律心!!
      ~夜晚餐飯, 係一大班人食, 其實都唔係話食好多和飲好多!! 最好笑夜晚餐飯, 嗰支中國酒. 係一個係香港工作嘅外籍朋友, 由香港帶黎加拿大, 比我哋試!!

      Delete
  5. 1.5 years in Vancouver already !I think that it is just 0.5 years!

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy girl:
      ~下一個月先係1.5 years. 其實, 時間都好快, 唔覺唔覺就過咗, 自己都唔多覺.

      Delete
  6. 我真係得"食"係好緊要,因為食物唔單止令我哋飽肚,仲會帶比我哋不同嘅回憶,就好似間拉麵店帶比妳同Brian嘅回憶咁,見證住呢1.5年妳嘅轉變。

    見到相入面嘅笑容好親切呀,希望Vicky工作上軌道後壓力亦得以舒缓吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~"食", 除咗味道, 還可以帶到回憶比我. 所以, 有時會走返去食, 回憶在腦海嘅食物
      ~我也希望自己工作能上軌道....返得舒舒服服

      Delete
  7. 大家有經歷就更加珍惜對方,愛對方囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~以前可能未成熟,真係唔識珍惜被此嘅感情, 時間和經歷真係能浸出大家嘅感情出黎.

      Delete
  8. 真係不經不覺, 原來你哋已經搬咗嚟溫哥華年半啦。
    其實睇咗你網誌咁耐 一直都睇到你同Brian都係好努力嘅人 而且係非常愛護同support對方 繼續祝福你哋 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~以前可能未長大, 真係唔太識珍惜大家, 依年半, 真係太多事情, 要迫住我哋面對. 但咁樣, 反而令到我和Brian 更了解大家.
      ~我都要多謝你, 成日係blog 留言支持我!!

      Delete
  9. 點解星期一會放假嘅?
    妳搬咗一年半啦?時間過得真快

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Feb 9星期一係public holiday. 個假期係叫做Family day.
      ~下個月先到一年半, 但時間真係過得快到自己唔覺!!

      Delete
  10. 噢,我坐月中冇得出街又冇好野食,見你POST D 相,好吸引呀~~
    芒果布甸我大愛,好想食~ 好想食 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~係屋企休息下啦!! 好快就過一個月, 你食什麼都得!!
      ~依家坐好月, 第時身體都會好啲!! Take care!!

      Delete
  11. Vicky, 嘩...時間真係快過, 咁就過了溫哥華年半..!!
    茅台酒真係好芬香醇厚..., 識飲的人一飲就知真定假.....!
    不過越來越多五星人只識用來送禮, 而識飲的人就越來越少 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~下個月先黎咗年半, 但時間真係過得好快.
      ~中國啲酒, 我成日都怕啲成份, 而且又害怕啲監管. 好怕飲到假酒!!

      Delete
  12. 溫哥華真係好有新年氣氛

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~溫哥華比較多亞洲人, 所以, 農曆新年都熱鬧啲!!

      Delete