執粒

February 8, 2015 (Sunday)

越來越多外資嘅品牌, 離開加拿大市場.

大型美資百貨公司Target 業積失敗. 只是在加拿大經營兩年, 就要離開加拿大.  

這百貨公司, 還即時向外宣怖---執粒前, 所有貨物, 黎個清貨大減價. 貨品一件不留.

見放長周末公眾假期, 有啲時間, 就去就執粒嘅百貨公司望下,有咩清貨

話明係清貨及一件不留, 理應是割喉式減價.

點知, 大部分貨品, 只是減5% or 10%. 

嘩!! 減得咁少㗎. 

而且, 這間百貨公司, 平時個標價, 都唔係平得去邊. 

而家清貨, 都係減啲啲. 我真係出去其他鋪頭都買到啦!! 

這間百貨公司, 臨離開加拿大都咁唔慷概, 真係抵你業積會係咁


↓依間美資百貨公司, 要離開加拿大市場. 雖然, 現正進行清貨, 人流係多咗, 但都好似無咩人買到一袋二袋出門口
 



但寄然黎到將執粒嘅百貨公司, 就點都行下啦.

在無意中, 見到套dinner set. 好啱用, 
就即刻bob咗槌.

但我唔係因為套dinner set平先買. 係因為套dinner set開正我個範, 依個dinner set嘅pattern想揾好耐啦!

所以, 我先唔洗諗, 走去買.

不過, 這套dinner set, 最後結脹,  都只是平咗$2 (加幣)比我.  真係唔知點多謝依一間百貨公司好.



↓就係買咗依套dinner set. 買完即用黎食lunch. 
 




仲係長周末, 所以, 咩都優閒啲.

晚餐, 走咗去一間casual西式燒雞餐廳. 



↓晚餐, 飲咗個湯, 食咗沙律, 之後, 每一份dinner.

 



↓燒雞餐, 燒雞就一定食到, 但燒雞旁嘅配菜就自己揀. 有人揀咗配蒸蔬菜, 有人揀咗燒雞配肉汁芝士薯條.
 



由於, 長周末公眾假期, 星期一係off.

所以, 揾啲活動娛樂下.

想有啲娛樂, 但又唔想出街, 因此, 係Apple tv 租咗齣movie 睇.


睇咗套戲-----叫transformers 4. 因為齣電影係香港拍攝. 所以, 想睇. 但其實戲好悶, 我一邊上網一邊睇, 先無瞓着
 


最開心睇戲時...啲零食
 

15 comments:

  1. 當年知道Target會嚟加拿大都有過短暫期望架,不過當佢哋話貨品訂價不會和美國店同樣便宜而會跟加國價格接近,因為佢哋認為加拿大人"習慣"了購物價格一向比美國貴!結果嘛,他們只花了兩年時間就到答案不似預期。問心,就算同價,加國人都會情願幫襯本地商店啦,何况佢哋好多時仲貴D!

    最慘都係班面臨失業嘅加國員工,唉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~唔知加拿大啲rule係點, 真係越來越多外資品牌, 要離開加拿大!!好似Mexx, Esprit, smart set, Juicy couture都將會離開加拿大or 已經離開咗加拿大. 其實, 廿幾年前, 加拿大都有Marks & Spencer, 都係業積太差, 離開加拿大市場. 真係好驚, 加拿大遲啲會好似北歐咁.
      ~聽Wal-mart 會接手 target鋪位 and 員工

      Delete
    2. 係喎,妳唔講起我都唔記得加拿大以前有M&S 啦!真係那些年啊!

      Juicy 美國店同outlets都無埋,但香港就仲有,而且堅貴!因為買唔返,攪到我依家都唔捨得掉佢D舊衫!

      Delete
  2. Vicky, 你知道藍色三角朱古力是好難買到㗎?我在LD入了二次貨,之後無再返貨。我喜歡它有大大粒杏仁,有些朋友在香港住都未曾見過,所以我們住在温哥華有這麼多好吃的東西,真是超幸福呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~藍色三角朱古力,我都係LD 買返黎, 原來唔係成日有貨㗎 ? 我都係見藍色三角朱古力, 好特別, 所以買黎試!! 啲杏仁粒粒真係好香口!! 記憶中, 我以前食過有提子乾嘅三角朱古力都唔錯!! (包裝係紫色)
      ~每個地方,都會有啲特別產品. 不過, 係北美黎講, 溫哥華食物選擇和品種, 真係比較多和新鮮!!

      Delete
  3. 藍色三角是甚麼味道?為食的 blog 友上xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~充滿杏仁粒粒嘅三角朱古力!!

      Delete
  4. 加拿大多唔多百貨公司?依家香港都只剩番幾間,各大商場連鎖店多的是
    一次過食咁多零食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~百貨公司越來越少. 可能加拿大消購稅率高, 買電子產品, 還需要加額外付上環保費. 所以, 加拿大人消費力, 真係唔太強.
      ~啲零食係同Brian's mom 一齊食, 大家share 食, 都好快食光!!

      Delete
  5. 個dinner set好靚呀,我都鐘意用D 靚靚餐具,食起野上來令舍覺得好味呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都係喜歡靚靚餐具, 去親邊一樹, 都會行一行家品部!! 因為餐具擺設好啲, 除咗食飯舒服啲, 仲有視覺享受!!

      Delete
  6. 我都覺Transformer 4 好悶! 無咩特別!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~係囉!! 一邊睇一邊打喊露......

      Delete
  7. 你我都是零食怪,一有零食個人份外精神...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我哋又幾夾, 大家都係零食怪!! 哈哈~

      Delete