農曆新年 (年三十)

February 18,2015 (Wednesday)

見係----年三十.

內心又有強烈嘅農曆新年feel.

當然, 諗啲節目玩下.

我哋原本, 一早plan 定去某一樹, 食餐lunch.  

點知, 去到目的地, 又有修路工程. 又無車位.

所以, 就突然間轉咗場地,食lunch.

就係因為轉咗場地. 食lunch.

比我同Brian 見到好多農曆新年佈置和舞獅表演.

好開心呀!! 



↓嘩!! 依一個經常都係西人行嘅商場, 係商場中央位置都整咗農曆新年佈置. 好大好大嘅桃花呀!! 好有心思嘅佈置
 


↓係商場仲見到, 有舞獅表演. 邊間鋪頭門口, 掛住棵生菜, 舞獅就會行埋去,採青....and 舞下獅!!
 


↓我真係完全估唔到, 溫哥華啲西人, 都幾重視農曆新年, 差唔多間間鋪頭, 都有生菜掛係鋪頭門口. 我哋影到啲舞獅, 採青. (箭咀指住)
 


↓近距離同咗舞獅影一張相.  哈哈~~ 其實, 舞獅表演都幾多人圍觀, 好熱鬧. 睇咗一輪, 就去食lunch. 我哋食咗全日供應嘅A+B 早餐. 但加咗波蘿包
 


↓到放工, 就同Brian's parents 一齊去食dinner. 我哋去打邊爐呀!! 滾呀滾, 長滾長有!!
 



↓叫咗新鮮魚黎打邊爐, 啲魚頭,魚尾, 魚邊, 就清蒸, 食盡全條魚, 但條魚好鮮, 真係好好味!
 


↓我哋打邊爐, 食好多, 叫到全枱都係,....最後, 仲食咗個蠟味煲仔飯. 啲飯...好好味, 食到個肚凸出黎, 都要食!! 但依一餐, 食得好趕, 因為Brian 媽好驚, 我哋食完打邊爐, 沖唔切涼, 因為Brian 媽, 話, 年初一, 係家中唔可以用太多水, 所以, 依一餐,打邊爐無食甜品, 就埋單啦!! 哈哈~
 


↓返到歸, 見Brian's mom 已經準備咗啲全盒 and 新年食品. Brian屋企, 真係咩野節日, 啲工夫都做到好足.


↓Brian's媽啲朋友送咗農曆新年禮物比Brian 一家. 啲朱古力又靚又美味!
 


↓農曆新年, 開加拿大中文電視睇, 因為依啲時候, 實有特備節目. 估唔到中文電視請到加拿大總理, 去現場演講, 祝賀農曆新年. 平時, 依啲活動, 議員做已經得. 估唔到總理(全國最大粒嘅人物)會親身去中文電視特備節目. 我好驚訝




30 comments:

  1. 新年快樂!! 茶餐同打邊爐都好正呀,住溫哥華真係好有口福!!

    個菠蘿包好攪笑,睇得出一定好好味,因為咬得好豪邁呀,哈哈! 我都係成日食咗D先至影,因為又心急又為食,所以唔記得"相機先食"! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~溫哥華係食物方面, 真係多選擇啲.
      ~個菠蘿包, 係我咬㗎!! 因為個菠蘿包熱辣辣, 所以, 我趁熱食咗兩啖. 哈~~

      Delete
  2. 雖然你身處外地,但都好有節日氣氛呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~都係搬咗黎溫哥華, 啲chinese 節日嘅氣氛濃啲.

      Delete
  3. 香港電視上、都看到歐美各國領袖農曆年同中國人拜年的片段!
    強國的崛起,唔到你唔擦下中國鞋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 湯文維:
      ~溫哥華, 一來多華人移民, 而且, 啲華人又夠集中. 二來溫哥華好肯接受其他民族嘅文化. 我都係搬咗黎溫哥華, 先感覺到chinese 節日嘅氣氛.

      Delete
  4. Hi, Vicky,
    羊年喜氣洋洋, 日日有食神!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~Thank you
      ~我都祝你身體健康, 事事順利

      Delete
  5. Vicky , Brian 家真的喜氣洋洋, 妳也美食美酒日日嚐 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~Brian 家, 無論咩節日, 都跟得足, 好投入慶祝!!

      Delete
  6. Replies
    1. samwei:
      ~真係㗎 ,舞獅---真係帶到好多熱鬧氣氛出黎.

      Delete
  7. Hi Vicky, Wishing U & Brian a Very Happy Year of the Goat. I really like Brain mum's 全盒 and 新年食品!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~Brian 家對什麼節日都好響應, 好投入慶祝!! 啲新年食品. 去足唔同地方買. 為農曆新年, 好落力
      ~Thank you,祝你事事順利, 身體健康

      Delete
  8. 恭喜發財、身體健康、心想事成!
    農曆年有冇自己放自己假呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Thank you. 我都祝你事事順利, 想咩有咩!!
      ~農曆新年, 就係出咗去食lunch. 放工之後, 食個甜品.先返歸!! 哈哈~~

      Delete
  9. Replies
    1. tintin morita:
      ~Thank you
      ~我都祝你心想事成, 身體健康!!

      Delete
  10. 圖一好似估錯處^^一張有人一張無人~~哈哈
    仲有去邊樹玩呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~哈哈~~ 因為棵桃花好美, 所以, 影完棵桃花, 自己再行去影!!
      ~仲去咗, 食雪糕, 行商場, 食sushi........此終, 自己都係香港長大過, 農曆新年心情都會自然興奮啲

      Delete
  11. Happy New Year !The hotpot is very very yummy! 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~多謝, 我也祝你新年快樂,事事順利.
      ~Hot pot 真係幾時都好好味, 最喜歡熱辣辣, 食到成身好暖!!

      Delete
  12. 新年快樂!身體健康
    我果日行商場都見到採青呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~多謝, 我都祝你事事順利, 身體健康,心想事成!!
      ~新年, 見到舞獅, 採青, 真係熱鬧啲.

      Delete
  13. 溫哥華已經係華人地方了。新年一定好熱鬧。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~溫哥華啲華人比較集中啲. 所以, 新年比較熱鬧, 同埋溫哥華啲本土人又好肯接受其他民族嘅文化. 所以, 新年氣氛都濃啲.

      Delete
  14. Happy New Year!

    When I went to Vancouver for business almost 10 years ago, my non-Chinese co-worker was amazed about the number of Asians in Vancouver.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~Thanks, 我都祝你事事順利, 心想事成.
      ~我都覺溫哥華, 真係比較多亞洲人, 而且好集中. 但好好彩依邊啲本土人, 又唔太介意, 好接受其他民族嘅文化. 大家一齊熱鬧

      Delete
  15. Replies
    1. mabel:
      ~多謝你!
      ~我都祝你新年快樂, 身體健康!!

      Delete