迷上越南粉

February 9,2015 (Monday)

其實, 我都幾鐘意食越南菜. 

但正宗越南菜係點, 我就唔知

我居住了加拿大好多年. 

只是幫襯加拿大嗰啲越南餐廳.

由住學校寄舍時, 已經間唔中鼠去越南餐廳開餐!! 哈哈~~

到而家, 我係啲food court, 唔知食咩好時, 我就會拉去食碗越南粉. (因依一度, 無論係咩商場, food court 裡頭, 都實有一間越南鋪座陣)

我試過癲到, 早餐都會去幫襯碗越南粉!



↓長周末最後一日, 走咗同Brian 食越南菜, 加拿大啲越南餐廳, 通常都是越南人經營, 因為他們圍內談話, 只說越南話. 係越南餐廳, Brian 食咗碗烤肉檬粉
 


我就最喜歡熱辣辣嘅越南牛肉湯粉. 我好誇張, 碗越南湯粉要加大size. 還一人獨食一條越南包. 好好味!! 
 


其實, 我早排嘅午餐, 都走咗去食越南粉, 但自我開始食牛肉, 次次食越南菜, 都食牛肉湯粉, 因為牛肉湯粉啲湯,係特別甜啲. 成碗湯粉, 我連湯都飲埋. 但由於,我好多時都係food court食越南粉,  所以,啲越南粉得一個size, 無得加大.  有時一碗牛肉湯粉, 唔夠我食, 會加啲額外食其他食物㗎!!
 


長周末最後一天, 除了越南餐, 還幫襯咗麥當當早餐, 得個包和薯餅係Brian, 其他全是我. 下午茶burger king
 



而下一個長周末公眾假期, 要等到四月份, 先有得放. 好似有排等!!


20 comments:

  1. 越南粉好味啊!特別是加入好多不同香草一齊吃,口感一流呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luca媽:
      ~我而家一提起越南粉, 就好想食, 越南粉除咗夠熱, 仲有啲香草, 配埋食, 真係好吸引. 冬天我鐘意食越南粉, 夏天鐘意食檬粉!!

      Delete
  2. My husband loves pho too. I like Vietnamese pork chops better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus2:
      ~我冬天更喜歡食Pho. 因為夠熱嗎!! 但無論係咩天, 我簡唔中, 都會走去幫襯越南餐廳先舒服!!

      Delete
  3. 我鍾意食檬多D,或者好似上面提到嘅豬扒我都鍾意,我估都係香口嘢啱我多D,而老公就同妳差不多,鍾意食熱湯類型食物,呢方面,佢似佢媽媽。:)

    Vicky 真係犀利,可以一個人完成碗大湯河再加個越南包,好有食力呀,食得是福呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我夏天會食檬粉多啲, 仲要配埋杯芒果shake. 會好爽. 但冬天時, 較為喜歡食pho.
      ~至於, Brian 就喜歡食檬多啲, 同Brian 媽一樣, 去襯都食檬粉. 唔通生仔, 係會似媽媽多啲??哈哈~~
      ~我如果要食, 其實可以食好多, Brian 成日話我, 食量多過他!! 好彩係Brian 唔介意

      Delete
  4. 難得搵到啱口味的,我都人瘋狂的食呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~越南湯粉, 係我comfort food黎架!! 哈哈~~

      Delete
  5. 食越南粉 我鍾意加大量嘅芽菜. Vicky 你鍾意加啲咩㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我都會加大量芽菜, 如果係熟嘅芽菜, 我會加多啲添!! 仲有啲香葉, 我都會加埋. 總之, 他們比咩我, 我就加咩落碗粉度.
      ~我食完越南粉, 感覺好滿足, 越南粉已經成為我嘅comfort food

      Delete
  6. 我都鐘意食越南野,妳個邊多越南菜館ma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~都多越南菜館, 但就唔係好大型, 依邊啲越南菜館都係小本經營, 比較細細間,但就幾好味!!

      Delete
  7. 越南美食, 又有酸的, 又有炸的....魚露惹味......想起都好想食呀 ! !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~喜歡越南食品, 落魚露, 味道特別啲!!

      Delete
  8. 應該正宗既,加拿大好多中餐都好好味(齋睇你d相)^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我成日都講, 唔理正唔正宗, 岩我口味, 就係好味道!! 我簡唔中都會去食!!

      Delete
  9. 你點可以食極都咁fit啦? 我都想可以食食食呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我相信你都唔係好肥, 其實唔好理肥定點. 身體健康最緊要.

      Delete
  10. 我食越南粉都一定會飲晒湯架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我覺越南粉啲湯, 好甜, 好好飲, 要一邊食一邊飲埋啲湯, 先至係最享受!

      Delete