情人節

February 14,2015 (Saturday)

同Brian 一齊太耐.

就算黎到情人節依一日, 我都好似, 無咩節日嘅感覺.

這一天, 我一起身, 還以為是普通一個星期六.

牙都未擦, 便提議同Brian 去食----車仔麵.

但Brian 話 :「我哋應該唔好去food court 食車仔麵, 情人節喎!! 坐餐廳食, 好似好啲喎!」

幸好, 我是女.

如果我是男. 情人節帶另一半, 去food court 食車仔麵, 好似無理情趣感. 哈哈~~


↓情人節, 要落downtown 買啲嘢, 所以順便係downtown啲餐廳食一個情人節lunch. 入咗間韓國人經營嘅餐廳.  間餐廳啲裝修好特別, 坐去邊, 頭頂都有櫻花. 哈哈~~
 



↓間韓國人開嘅餐廳, 啲食物都幾新潮. 首先飲咗湯, 紅色碗湯, 係kimchi 湯, 好好飲. 再食咗肉汁漢堡扒及pizza 炸雞配飯.
 


↓食完lunch就行陣街,行街時, 見到櫻花開咗啦.  今年天氣和暖咗, 二月有櫻花欣賞啦! 而我一行街, 就有收獲, ---係情人節禮物!
 



↓今年情人節禮物, 係Hello kitty 玻璃水樽連玻璃杯set. 還有Hello kitty 限量版40th 公仔. 以及hello kitty 招財擺設.
 



↓情人節, 出去行街, 實有很多心型物品, 買咗啲心型蝶和心型量勺. 而Brian 份禮物係三星手錶一隻.
 




這年情人節, 剛巧是星期六.

通常周末其中一, Brian 爸都會顯示廚技.

我同Brian 自願join---Brian 爸煮嘅情人節晚餐,

因為Brian 爸啲pasta, 真係好好食!!


↓Brian 爸嘅情人節晚餐, 頭盤有香草麵包,蟹餅(全是真蟹肉嘅蟹餅). 還有好好味, 好煙銀嘅意大利粉
 


↓情人節晚餐, 主菜係牛尾煲, 用黎撈意粉, 好好味!!
 


↓甜品, 係我喺日式蛋糕店買, 有栗子批, 日式芝士軟蛋糕, 什莓卷蛋. 而Brian 媽, 有個朋友, 係情人節依一日, 送咗個cake 黎. 所以, 情人節晚餐, 甜品方面, 好豐富
 


.
.
.
.
.
.
.
.
↓見情人節, 係度post 張, 我哋好sweet 嘅相. 係在舊年, 去郊區等北極光時,  Brian 個香港朋友幫我哋影.


22 comments:

  1. 星光下, 郎情妾意, 好浪漫啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi家庭
      ~其實, 都係Brian 個朋友識影相. 唔同角度影,個感覺唔同啲.

      Delete
  2. 噢,張相真浪漫 ^^ SWEET SWEET ^^
    遲來的情人節快樂 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~張相都係Brian 個朋友識影相. 所以, 先有衣個效果
      ~多謝你祝福

      Delete
  3. 好幸福啊! 一家人一齊慶祝, 好warm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我同Brian一齊太耐,都無咩所謂. 同他家人夜晚食一餐, 都無咩所謂啦!!

      Delete
  4. 哈哈....妳們情濃蜜意的生活, 幾時都是情人節...!!
    情人節那天, 我家人是和外父外父食一齊食團年飯呢....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你唔介意, 情人節個日, 做咩都無所謂啦!! 最怕係你個心, 有介懷心!!

      Delete
  5. 個post出得好快手,啱哂時候呀!我又懶又慢,都唔知幾時先寫到呢個週末。@_@!

    重點係唔需要苦心經營情人節活動而依然感覺到妳同Brian有幾咁恩愛啊!成張相嘅構圖都好靚,so sweet!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~都唔快啦!! 有時, 一有心機寫, 會寫一篇blog, 寫得好快手!!
      ~其實, 我無咩節日慶祝嘅心, 所以, 好求其慶祝, 我都會好高興. 所以, 好彩我唔係男. 如果係, 都可能無女朋友. 哈哈~

      Delete
  6. Vicky, where is the location of Korean Rest please?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~Dae ji cutlet house, 1660 Robson St. (604) 559-1637.
      ~http://www.daejifood.com/
      ~依間restaurant, 有「我來自星星的你」個啲炸雞賣. 但好大盤

      Delete
  7. 大家相愛,日日都係情人節啦,這個 principle 都是我地共同的想法,所以無為這些節日做特別的事。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~Brian 有特別帶我去買hello kitty 做情人節禮物. 他主重情人節啲!! 其實, 我哋拍咗好耐拖, 我依家已經追求好簡單嘅休息和共處時間, 其他.....無所謂.

      Delete
  8. 最後張相好正呀~ ^^ 祝你地永遠幸福~ 羊年心想事成~

    ReplyDelete
    Replies
    1. cowcow:
      ~最尾張相, 係朋友幫我哋影, 見情人節post 啲相黎sweet一下!! 哈哈~~
      ~祝你身體健康, 心想事成, 順順利利

      Delete
  9. Brian 爸嘅情人節晚餐好正呀~兩口子開開心心,點慶祝都無所謂啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~Brian 爸現在太喜歡下廚, 真係一有空檔時間, 就話要煮依樣, 煮嗰樣.
      ~情人節大半日,都同Brian 一齊周圍去,周圍食. 有得食, 有得玩,當日仲有禮物收. 已經好happy!!

      Delete
  10. 我都唔係好著重情人節!覺得出去食乜都貴啲好唔抵!
    不過Brian又真係好鬼sweet既姐!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~其實, 我而家, 個人好懶, 連慶祝都唔想!! 不過, 有人肯着重下, 真係感覺唔同啲.

      Delete