賀年飯+ 賀歲片

February 22,2015 (Sunday)

新蒸頭, 飲飲食食嘅慶祝. 真係特別多

所以, 近日都出街食飯多!! 

可能, 新年啦!! 個個都出街慶祝

連出街食餐飯, Brian 父母都係restaurant 裡面, 撞到其他朋友. 

原來, Brian 父母, 有啲朋友, 係香港慈善show 嘅總理.  唔覺知得, 咁熟口面啦!!  

新年除咗見多咗人, 啲酒樓仲好爆, 因而出菜比較慢.  所以, 今年食賀年飯, 有好多餐都食得好趕. 

食得趕, 係因為有啲朋友, 食完餐賀年飯, 要趕夜機返香港.

而我和Brian 就趕住去戲院.  睇賀歲片---衝上雲霄(電影版).

估都估唔到, 身處外地, 我有機會睇到賀歲片. 



↓賀年飯-----鮑魚豬手冬菇蠔豉煲(非常好味, 成煲都炆得好夠味), 飲咗木瓜湯
 


↓龍蝦伊麵(啲麵好好食, 龍蝦肉好爽口), 章魚介蘭 (炒得好爽)
 


↓仲有咸肉片髮菜冬菇及乳鴿. 還有一條好好味嘅蒸魚, 但唔記得影相
 


↓趕睇最夜嗰場賀歲片,  "衝上雲霄" (電影版). 加拿大依邊, 稱依齣戲係外語片
 



----------------------------------------------------------


另一餐, 賀年飯.

都係同Brian 父母啲朋友, 以及朋友啲小朋友一齊食. 



↓飲咗個雞絲羹, 鮑片髮菜蠔豉生菜
 



↓龍蝦配蛋麵. 炸子雞
 


↓帶子菜心, 蒸魚 (好喜歡酒樓啲蒸魚, 好好食, 自己點蒸,都蒸唔到)
 


↓還有糯米飯, 甜品杏仁茶.
 





26 comments:

  1. 勁呀!!!!
    原來你個邊都睇到賀歲片!!!真係估唔到!!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~其實, 簡唔中都有啲港產片係北美上畫, 正如, 係戲院都睇到法國或者其他國家電影咁. 但都估唔到, "衝上雲霄"會上得咁合時!!

      Delete
  2. 原來賀歲片與香港同步上映㗎?
    好緊貼香港丫
    我覺得妳係個邊生活同香港差唔多

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~原來同香港同步.
      ~我都覺, 我黎咗溫哥華之後, 生活得好港式

      Delete
  3. 呢邊都有得做呀,不過d 人話麻麻,所以唔睇lu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我都覺依齣戲唔好睇, 太sell 啲明星, 有啲啲做壞咗 "衝上雲霄" 依個名!!

      Delete
  4. 我年年都同家人贂賀歲片架,不過今年冇得睇 ><""
    衝上雲霄(電影版)好唔好睇呀? 影評話麻麻啊....依家香港深夜12:15播緊衝上雲霄第一輯,好好睇呢 *v*

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~嘩!! 你年年睇賀歲片, 你好支持香港電影呀!! 我以前係香港,都好少睇賀歲片. 今年難得見到有, 就去趁熱鬧
      ~我唔喜歡衝上雲霄(電影版), 因為我覺故事唔吸引, 而且感覺太sell 名星啦!! 我都係最最喜歡衝上雲霄電視版第一輯, 我而家都有追呀!!

      Delete
  5. 見到D鮑魚攪到我流哂口水呀!又大隻又多,正呀!仲有髮菜蠔豉又係勁吸引,不過髮菜同蠔豉都係我家老公唔食嘅嘢,所以如果我要食,就要自"隊"一碟啊!

    咁妳有無睇過衝上雲霄1嘅電視劇呀,頭十幾集真係超好睇,我間中都會翻煲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你真識食, 煲鮑魚, 係最受歡迎嘅菜式, 個個都讚!!
      ~我都係最喜歡衝上雲霄電視版第一輯, 我而家見無線重播, 我再翻煲, 八看不厭

      Delete
  6. Vicky :
    < 鮑魚豬手冬菇蠔豉煲 > 睇見都流口水 , 鮑魚鮮甜蠔豉惹味 , 太吸引了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~你都係識食之人, 煲< 鮑魚豬手冬菇蠔豉煲 >, 係當日最受歡迎嘅菜式, 個個都讚!!

      Delete
  7. Replies
    1. 大海冬日:
      ~賀農曆新年, 所以係會食得豐富啲!!

      Delete
  8. 哈哈 如果唔係睇開你網誌嘅 真係以為Vicky你講緊嘅係在香港過年嘅節目呀 ^^ 仲要有香港同步嘅賀歲片睇 個感覺太正啦!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~我都覺, 我黎咗溫哥華居住之後, 生活方式真係好香港!! 不過, 我係香港住個陣, 都好似唔係年年都睇賀歲片. 但難得身處外國有得睇, 當然就去趁熱鬧. 但事實齣戲, 係唔太好睇

      Delete
  9. Replies
    1. samwei:
      ~賀農曆新年, 食得豐富啲, 都會開心啲!!

      Delete
  10. Replies
    1. TaTa Source:
      ~好不喜歡齣戲, 我覺有啲做壞衝上雲霄個名, 因依套戲, 太sell 明星啦!

      Delete
  11. The comment of the movie is very bad and I will not watch it.
    Happy New Year ! The abalone is very yummy!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy girl:
      ~啲電影評論,真係無講錯!! 依套電影真係好馬馬!!
      ~煲鮑魚, 真係抆得好入味!! 個個都讚!!

      Delete
  12. 我都仲未有時間睇sam哥....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~依套戲, 真係馬馬, 太show啲名星, 故事大崗, 唔太好!!

      Delete
  13. Replies
    1. tintin morita:
      ~新年, 通常都食得豐富啲!!

      Delete