就係咁簡單

February 28, 2015 (Saturday)

我......發脾氣.

令到原本放假嘅一天.

就變了沉重的一天.

但事後, 又會覺自己為何會咁無謂.

好簡單嘅事, 都可以嬲

黎到溫哥華, 空閒時間好像很少.

很多時, 做好簡單嘅一件事. 都好像限時限刻

真係應該珍惜放假嘅時間.

而且,每每Brian一空閒,  實會帶住我周圍去.

他比我更忙. 但不時給我驚喜. 我發脾氣. 他唔介意我發出黎.

只要我每一天, 肯食, 肯瞓, 工作無壓力...... 就係咁簡單. 就是他嘅樂事!


↓星期五Feb 27, 難得Brian 放早, 大家走去食拉麵. 好耐無食, 食咗好滿足.
 



↓有一日, 同咗Brian 去食lunch, 其實, Brian 就係想帶我去食Godiva 軟雪糕. 他很記得, 我講嘅說話.
 


↓依一日, 記得Brian 好遲收工, 連dinner都無未食, 但他知我珍珠奶茶癮到, 帶咗我去飲Bubble tea 先, 之後, 先去麥當當食dinner.
 


↓早餐-----我是最無時間食, 所以, Brian 會間唔中買早餐比我, 皮蛋粥+蘿蔔糕+咸水角,還有港式麵包. 份量多, 通常食唔晒. 但我肯食, Brian 都已經好安樂.
 


有時, 我會提議出街食早餐, Brian 實會逢陪.  .....現在間唔中, Brian 會買啲中式早餐比我.
 




近排, Brian 屋企好忙, 可能農曆新年啲飯局, 所以, 我哋出街食or 食外賣. 所以, 多咗兩個人時間. (Happy 到跳舞)
 



↓早排, Brian 媽唔覺意消滅咗我啲蛋卷. Brian 驚我唔Happy, 其實, 我無唔開心, 只係覺Brian 媽食零食,會如此快.  但Brian 放工之後, 即刻買返另外堆零食比我!! 
 






24 comments:

  1. 印象中,睇Vicky網誌咁耐,今次只係第二次見妳提到發皮氣,唔好誤會,我絕不是覺得妳隱暪,只是我真心覺得從字𥚃行間認識的妳,其實真係好"順得人",尤其過去年半能夠和Brian父母同住仍相處融洽。:) 我係超moody嘅人,會因為好少事發老公皮氣,如果要寫低,可能我個blog已經變成日記! XD

    間中發下皮氣都不壞吖,豈碼事情過去後,另一半會更明白自己的喜悪,希望妳和Brian已經雨過天青,繼續恩恩愛愛!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~原來我係blog界, 建立咗咁好嘅形象. 哈哈~~ 我同樣, 唔覺你同海豚先生會爭執
      ~我話無脾氣, 就呃人. 但今次發得好無謂. 依家諗返, 都覺自己唔好.
      ~不過, Brian 對我啲脾氣. 都無咩講我. 可能他是一個樂觀人, 我發脾氣, 他都唔知. 而且, 他比較"就"我.
      ~而且, Brian 覺我發完脾氣, 都可以食得,又瞓得, 生活個循環都正常, 又無發惡夢. Brian 就當我無事!!

      Delete
  2. Hi Vicky,
    我感覺是妳自己家事令妳唔開心, 算啦!
    我相信什麼事都影響唔到你們的恩愛嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~你想得太遙遠啦!! 我只是為一件小事, 發了脾氣. 同家人無關. 這件小事, 仲要是一件很無謂嘅小事. 令到自己狀態唔太好. 現在後恢,因為發脾氣, 浪費咗享受周末假期嘅心情.
      ~我做咩, 其實Brian 都會知. 我哋好清楚大家. 遇到發脾氣, 大家自然會知點做. Brian 只是最怕我因為發脾氣影響睡眠或者食欲. 如果, 我發完脾氣, 又食得又瞓得. Brian 都有我發下.

      Delete
  3. 妳發皮4?我覺得妳係唔會發皮4的人喎
    點解呀?不過無論點Brian一定會氹番妳

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我係咁好咩, 其實我都會發脾氣. 但我好多時, 唔出聲, 因為我表達能力,唔太好.
      ~都無話氹, 定唔氹 . 我同Brian 一齊, 知道大家諗咩. 好快無事, 而且今次我發脾氣, 都唔關Brian 事. 係自己生活上遇到啲事, 而發了脾氣咋!!
      ~Brian 覺我食得,又瞓得, 我發完脾氣, 生活個循環都正常,他都唔會投訴

      Delete
  4. 有情緒真的要發出來,是舒緩下架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~舒緩下, 講到好嚴重. 我通常自己狀態唔好, 會上下網, 讀報紙, 分散注意力!!

      Delete
  5. 發皮氣真係唔好忍呀,要表達出嚟~~~
    日後大家就會磨合得好好,另感情更穩(純粹個人意見)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~今次我無發Brian 脾氣, 只係自己生活上遇到啲小事, 發了自己脾氣. 所以, 覺自己發脾氣, 發得無謂, 啲weekend mood 應係開心, 就係發了脾氣影響咗啲. 不過, Brian 知我唔開心, plan 定晒啲節目同我享受下.
      ~你同殷生, 好合拍, 原來你哋重表達, 感情好好呀!

      Delete
  6. 間唔時發脾氣都好正常,谷住仲唔好~~發完無事、唔記係心就得啦:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~發脾氣, 都有少少影響心情. 不過, 個發脾氣mood 一到, 真係發出黎好啲. 不過, 就影響身邊嘅人. 好彩我隔離果個為人樂觀. 第二日, 帶我出去玩, 我有得玩, 已經心情好好多!!

      Delete
  7. 其實做人好簡單,只要有疼錫已很幸福!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我都覺, 簡簡單單, 生活已經可以好舒服.

      Delete
  8. i suppose you have accumulated some pressure from job and families (from both sides) in the last 18 months ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~你好清楚, 我黎咗溫哥華有18個月.
      ~家庭和工作, 當然實有啲野, 要不段去面對. 我講無壓力, 都無人相信. 但我重視同Brian 感情多啲. 起碼有人同我一齊行, 行嘅力量都大啲. 唔覺唔覺都18個月. 時間好快!!

      Delete
  9. 人人都有情緒~~間中發脾氣係正常事~
    相信BRIAN一定理解~!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~你為人都應好樂觀.....「人人都有情緒.....發脾氣係正常事」-----比你點醒咗!!
      ~有人肯理解我, 其實已經是難得嘅事!!

      Delete
  10. 有時脾氣嘅嘢 真係發咗出嚟仲好呀 發完/抒發完咪無事囉~~~
    仲有呀 Brian咁抵錫 你發完脾氣之後 要錫返Brian補數先得㗎 hahaha~~~ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~Brian 為人樂觀派. 他見完我發脾氣之後, 我都瞓得淋, 食得正常. 他就唔理我發咩!! 如果影響我生活循環. 他先會擔心!!

      Delete
  11. 每個人都有脾氣,唔開心發下出來好正常呀~
    大家明白的~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~其實, 發脾氣都幾影響心情, 不過, 真係mood 到, 自然會發出黎!!

      Delete
  12. 任何時間有情緒好, 和壞的一刻, .....發脾氣更加會啦 ....
    我都好少寫 我負能量那方面的事.....不過有時寫出來, 發洩下都幾好....!!
    哈哈...生活就是不斷變化中...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~生活裡, 真係會有好多事情會有變化, 越大個人, 越望到更多. 依啲就係經歷. 不過, 人生漫漫長路, 只要自己肯行, 好多事情就會行得過

      Delete