Superbowl

February 1, 2015 (Sunday)


時間真係過得快, 上一次superbowl, 我覺, 唔係好耐之前嘅事.

剎下間, 又黎superbowl 美式足球. (但香港人& 英國人,會稱為美式欖球)

↓Superbowl 美式足球開戰,電視係開住,  但我擺明聽聲, 多過睇. 專注自己上網多.  哈哈~~
 





其實, 我無咩運動嘅興趣, 唔好話美式足球, 我連跑步, 跑兩步就想停.

但住係北美, 家家戶戶都好熱愛美式足球, 電子傳媒又係咁佈導, 真係好難, 留意唔到

在趁熱鬧情況下, 都會留意下superbowl.

但留意嘅同時, 我附加咗許多睇波, 應有嘅食物係身邊. Yeah!!


↓講到食, 開心啲, 可以有pizza 食及燒雞食 (其實想食炸雞, 但轉咗燒雞, 都照殺啦!). 
 


↓睇波小食, 有薯條, 辣味蕃茄醬配粟米片. (辣到生暗瘡). 而Brian就好留意Superbowl, 由頭睇到尾. 我就由頭食到尾. 哈~~ 
 





---------------------------------------------------------------

這個星期日, 除咗Superbowl.

在Superbowl 播之前,我同咗Brian 出咗街.

因為Brian 話要獎勵我, 我早排考嘅試, 合格咗.

分數幾多, 我唔理啦! 合格就得.  努力再為工作向前行.


而獎品就係......Godiva 飲品 及 Frozen yogurt........一個人食晒. Happy~~


↓去Godiva 買飲品. 係用朱古力渣出朱古力冰. 
 


↓揀咗Salted Caramel 凍飲 及 Frozen yogurt (開心果Frozen Yogurt, 配曲奇粒及芝士蛋糕粒)
 


25 comments:

  1. 美式欖球!香港並不太流行!
    不過英式欖果成為香港一年一次的重大實事!
    還有一種非撞式欖果都開始流行、因為可男女混合一齊打!
    我地部門都有呢樣球隊!仲要成班都係美少女!haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 湯文維:
      ~香港點都係比英國統治過, 唔多唔少有一團人係玩英式欖球. 我記得以前係香港讀中學, 都知有啲學校在體育課, 都有玩英式欖球
      ~你部門有球隊! 你以前個行, 除咗工作, 都重視埋員工身心.

      Delete
    2. 97前,英國管治下!好鼓勵公務員參加體育活動,鼓勵員工代表部門去比賽!
      每個部門代表一星期會給三個鐘去操練!如果比賽、會給予四個鐘補假(即係半天)!
      代表香港出外參賽,更給予更多假期!我地稱之我 AA (authorize absent)!
      九七之後!商人治港,就開始從實際利益出發,減少左呢類福利!
      練習時間當然即取消!比賽都係自己假期!不過仍有一些特定的比賽有 AA!
      我做左懲教工作三十七年!都覺得有運動專長的同事較正直!
      起碼會因為運動要付出好多工餘時間去鍛煉!就唔會染上紀律部隊的惡習{婊賭飲吹}!
      當年的外籍署長就深明此道理!好鼓勵員工去運動!

      Delete
    3. 湯文維:
      ~唔怪之得, 我覺你打羽毛球咁專業啦!
      ~97前後, 真係好大分別.
      ~太以商業, and 利益, 真係唔好事.
      ~香港人質素唔錯, 只是欠一群好好嘅領導者

      Delete
  2. Replies
    1. Frank and Lois Plus2:
      ~都係見步行步幾階段囉!! 周末要休息耐啲,就會舒服啲.

      Delete
  3. 好嘢!又過—關! 撑聲鼓勵!!

    運動我都麻麻,都係食開心D!

    妳有無試埋godiva個黑古古力軟雪糕呀?都好得下架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~而家唔着重分數, 合格而且可以繼續, 就算!!
      ~其實, 我讀書時期, 對運動有啲熱誠, 學校攪啲運動會, 我好熱例, 想參加, 但以前學校, 太着重分數, 考得好, 先可以玩運動. 而且大咗之後, 喜愛食, 都找到第二種興趣.
      ~我就係想去Godvia 食軟雪糕, 但咁啱去個間Godvia原來無軟雪糕出售, 所以, 要遲下去第二間Godvia 先食到Godvia 軟雪糕!!

      Delete
  4. 我又係有同一個感覺,乜SUPERBOWL唔係打完無幾耐咩?
    恭喜VICKY PASS咗考試!仲要唔要再考?希望你壓力唔好太大啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你舊年懷孕及做媽媽, 而我就接受份新工, 大家生活都有啲轉變, 係會覺時間過得快.
      ~我而家工作, 唔洗出色, 應付到, 我就得㗎啦!!

      Delete
  5. 我都無運動細胞,從小至大都唔鍾意。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我讀書時, 都喜歡運動, 但大大下, 興趣轉移咗去食....哈哈~~

      Delete
  6. 叻叻呀,同意,合格就OK了,不過點解你份工成日要EXAM 啊? ><""想起EXAM 就怕怕.....><

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都好幾個月無exam 啦!! 而且, 而家間公司, 到時到候有啲例行考試, 要update 返啲專有嘅knowledge.
      ~而家合格, 我就算數, 去玩啦!!哈哈~

      Delete
  7. HK唔太流行美式足球~最初完全唔認識,之後睇過美式足球的動畫XD~先了解到少少~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~其實, 我對美式足球都係唔太熟, 但依邊好流行, 真係由唔識聽到識啦!!
      ~你係工餘時, 睇動畫, 你好識增值自己呀!!

      Delete
  8. 恭喜妳丫,考試及格,可以放鬆下、開心下啦
    Superbowl係一年一次㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~合格....就去玩, 一身舒服晒.
      ~Superbowl 一年一次架!! 萬眾期待!! 但我就馬馬哋....不過, 我依邊好流行, 賽事前, 真係周圍都聽到Superbowl 嘅話題!!

      Delete
  9. salsa and chips真係好好味 一邊睇電視一邊食 真係好正 !!!
    恭喜Vicky考試成功合格 叻叻 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Jackie:
      ~Give me five. .....我都好喜歡salsa and chips. 真係一開就食唔停. 而且我今次仲買咗罐好辣嘅salsa 醬, 更加食唔停啦!!
      ~唔好讚我, 我傻更更架!! 我合格就算數!!

      Delete
  10. 一邊睇一邊食野,至高享受...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我都好鐘意依個活動,因為實在太舒服!!

      Delete