辦年貨

February 14,2015 (Saturday)


其實, 西方情人節和農曆新年嘅日子. 真係非常相近.

但唔好以為我係加拿大溫哥華生活.

啲公眾地方, 只會推廣情人節.

查實, 我係啲公眾地方, 望得最多係....

今年嘅生肖----羊.

情人節嘅裝飾物. 反而好少.


但我以前係多倫多居住時, 都無咩係啲公眾地方, 見到農曆生肖嘅大型裝飾物.

係溫哥華, 農曆新年氣氛, 明顯濃厚啲. 




↓行商場見到一堆羊.......可以排隊, 同啲羊影相. 真係好多羊
 




商場請咗班人, 幫商場顧客,渣機影相(肯排隊就可以影, 但我去商場時, 商場就close, 所以, 我無咩點排, 就影到, happy~~)
 


真係好多羊咩咩


這天, 其實係情人節, 但商場啲佈置, 全是貼滿利事封
 



係這一片農曆新年佈置下, 出去辦年貨. 最為貼切啦!!

我哋嘅辦年貨活動, 都係幫Brian 媽入下啲全盒糖果和新年小食. 非常簡單

其實, Brian 屋企真係好重視節日.

無論係咩節日, 都跟得好足.

早幾日, 仲見到Brian 媽同Nanny 一齊整蘿蔔糕.

Brian 媽, 由細到大, 慣咗有人服侍. 都係臨近農曆新年, 先粉未登場, 親手整蘿蔔糕, 所以,真係好大件事.


見到身邊每個人, 都為一件事, 左謄右謄, 感覺好熱鬧. 氣氛都高漲啲. 


某商場, 啲走廊中央, 擺咗啲農曆新年灘檔. (我哋依邊嘅花市, 就係咁)
 


我同Brian 辦年貨.---都係買下啲全盒糖果和新年小食.
 




Nanny & Brian 媽一齊, 整蘿蔔糕
 


依啲裝蘿蔔糕嘅鐵盤好似面盤咁大. 而家市面上, 好少見依啲盤. 我都係一年見一次.
 


祝:新年快樂
     身體健康


29 comments:

  1. D羊咩咩好可愛呀!! 講得好啱,多倫多真係無咁靚同認真嘅佈置,呢邊嘅唐人商場佈置有時真係又hea又肉酸架!^^"

    咁快又一年,睇到妳影Brian媽同nanny喺厨房整蘿蔔糕張相,我都有印象蕉舊年都有呢個情景,時間真係一轉眼就過。

    新嘅一年祝福妳日日有食神,返工無煩惱!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我成日感覺溫哥華算是好近亞洲嘅北美地方. 所以,溫哥華啲農曆新年, 真係比較多人慶祝!!! 我連去啲西人mall 都見到好多農曆新年佈置
      ~你又會記得嘅?? Brian媽真係一年先入一次煮, 就係整蘿蔔糕!! 你今年有無食咗好多糕呀??
      ~祝你身體健康, 事事順利, 想咩有咩!!

      Delete
  2. 哈哈 見到咁多羊仔 好得意 好開心呀!!! 新年都係有啲糕糕先有氣氛 :)
    祝 Vicky 同家人心想事成 開開心心 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~其實, 我太耐無係香港過農曆年, 可能啲應有氣氛, 都唔太記得!! 但自住咗溫哥華依邊, 感覺到依邊新年氣氛真係好濃!!
      ~祝你日日開心, 事事順利, 心想事成.

      Delete
  3. 祝你們一家新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~多謝你呀!
      ~祝你身體健康, 要咩有咩!!

      Delete
  4. 溫哥華多華人吧,所以過節氣氛都濃厚D~~
    新你地羊年行大運,心想事成,無憂無慮!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~溫哥華真係幾多華人. 而且仲分佈得比較集中.
      ~多謝你祝福....無憂無慮. 好岩聽
      ~祝你新一年, 要咩有咩, 身體健康, 創造更多美食出黎!!!

      Delete
  5. VICKY, 新年快樂呀,祝你地一家新年開開心心、全家身體健康 ^V^
    嘩,自己整蘿蔔糕,好強呀,而且個樣好靚仔,一定好好味呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~多謝你呀!! 我都祝你開開心心, 身體健康, 要咩有咩!!
      ~啲蘿蔔糕, 可止強, 仲好巨大, 但新年, 係要食依啲先有氣氛!!

      Delete
  6. 估唔到原來加拿大咁有氣氛!新年咁多款糕當中,我淨係鐘意食蘿蔔糕,最好係自己整,真材實料丫嘛

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky,祝你身體健康,要咩有咩,羊年得意,越搵越多

      Delete
    2. Syliva:
      ~以前住咗多倫多咁多年, 都唔知加拿大另一面嘅溫哥華, 會咁有節日氣氛!!
      ~我其實好貪心, 我新年食品, 咩好想食啲. 我連芋蝦, 蓮子, 都喜歡食!! 哈哈!!
      ~祝你身體健康, 日日舒服, 木子聽教聽話, 要咩有咩!!

      Delete
  7. Happy New Year !!Wish you all the best in the year of Goat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~Thanks
      ~我都祝你身體健康, 心想事成, 順順利利.

      Delete
  8. 祝你們羊年心想事成!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~多謝你!! 我都祝你, 學業容易掌握, 事事順利, 身體健康!!

      Delete
  9. 新年快樂,心想事成,身體健康
    重點係好想快d聽到你地既好消息啊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~多謝你!!!
      ~我也同時希望你都有好消息可以分享!!
      ~羊年, 祝你心想事成, 日日開心!!

      Delete
  10. Vicky : 恭喜發財 ! 新年快樂 !
    祝你們事事如意 ! 身體健康 !
    嘩 ... 好大盆蘿白糕啊 , 唔怪得之要二人合作喇 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~Thank you.
      ~我都祝你事事如意, 身體健康!!
      ~盆蘿白糕, 真係好大盆, 但好好味, 所以, 幾大盆都會食!!

      Delete
  11. 祝你龍馬精神, 萬事如意. 那邊商場都搞到好會做生意呢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~Thank you
      ~我祝你心想事成, 身體健康!!
      ~這邊啲商場好喜歡佈置, 一年大型過一年!!

      Delete
  12. 祝妳身體健康, 心想事成.
    現在在海外, 華人的節日越來越有氣氛.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~因為許多華人移民. 不過, 溫哥華啲華人比較集中, 所以, 容易感受到農曆新年氣氛!!
      ~我都祝你事事順利, 身體健康!

      Delete
  13. 估唔到Brian媽咁新潮都會整蘿蔔糕喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 媽,成日話, 她外表好似好潮, 但她話她自己好顧傳統. 所以, 她每年會粉墨登場整蘿蔔糕

      Delete
  14. Replies
    1. mabel:
      ~有呀!! 仲食咗好多添!! 哈哈~

      Delete