農曆年初一

February 19, 2015 (Thursday)

點都是係香港長大過,

農曆新年嘅興奮心情, 此終走唔甩. 

咁興奮, 那就約Brian 出去嘆個lunch. 

放工之後, 再去行陣街, 食下啲小食, 周圍逛下, 當行個大運!!


↓我哋驚食中餐會多人, 所以, 年初一嘅 lunch time 去食西餐
 



↓放咗工就去食日式層層雪糕+ 去嘆咖啡店(但飲薄荷凍飲)
 


↓今年溫哥華天氣比較暖, 二月已經處處櫻花, 農曆新年, 就順便賞花
 


↓好少何, 農曆新年可以賞到櫻花. (而家啲櫻花未開得大, 遲啲櫻花大朵啲, 會密啲, 同靚啲)
 




入夜, 到大年初一晚餐.

係依啲農曆新年日子, 理應會去食中餐

但Brian 父母, 最怕人多. 又最怕, 農曆新年期間, 中餐廳, 唔比訂位食飯.

所以, 年年農曆新年, 都會食中餐之外嘅食物!!

今年, 農曆新年, 就去食日本菜黎慶祝!

日本菜, 開正我同Brian 胃口啦!!

我同Brian 真係不段食, 不段order壽司. 攪到最尾, 好似Brian 父母坐係度望住我和Brian 兩個表演食壽司咁.

因為我同Brian 真係一食起壽司, 就食好多!! 哈哈~~

Brian 父母都佩服, 我和Brian 可以一次過食到咁多壽司落肚.


↓係得溫哥華居住, 啲壽司店, 好難話會唔好食, 因為溫哥華近海, 又多日本聚居, 所以, 刺身選擇都多啲, 而且又鮮味啲,最開心, 溫哥華食日式食物比多倫多便宜及有鮮味.  頭盤, 食咗刺身及焗蠔
 


↓仲食咗燒鰻魚飯, 生牛肉
 




↓壽司出黎啦!! 依間啲壽司, 配塔特別, 我覺好岩我口味呀!! 所以,  encore 又encore. 還食咗餃子
 











↓roll 呀!! 不段order, 不段食. Brian 父母, 好快就停咗筷,但我同Brian 不段食!!




↓仲食埋甜品, 食做朱古力梨和炸香蕉雪糕, 食完返歸, 睇tvb 啲新年節目, 又見到麥玲玲
 


↓年初一, 行街時, 買咗條廚房抹手毛巾, 朱古力及新口味嘅粟米片




















由朝玩到晚的年初一!!






24 comments:

  1. vicky,新年快樂呀 ^^
    新一年祝你身體健康、心想事成、幸福滿滿 ^^
    原來你地果邊今年新年比較暖,香港直頭熱添呀,噢 >///<

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~大家咁話, 新年快樂, 身體健康, 事事順利. 小朋友就聽教聽話.
      ~今年天氣, 真係回暖咗, 平時, 春天大概四月份先有櫻花, 今年, 二月已經見到櫻花啦!!

      Delete
  2. Replies
    1. Florence:
      ~多謝你
      ~我都祝你身體健康, 事事順利.

      Delete
  3. VICKY~~新年快樂!!!!祝你同BRIAN身體健康!!甜甜蜜蜜!!!
    D壽司ROLL好吸引呀!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~多謝你呀!! 我都祝你心想事成, 身體健康.
      ~啲roll 我簡直到而家都想食, 因我太喜歡食壽司啦!

      Delete
  4. 日式層層雪糕好好味咁~~香港今年過年都好暖呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~依個日式層層雪糕, 真係好好味, 依杯仲有好多生果係杯底, 更加好味!!
      ~原來香港都早咗回暖, 怪不得, 我見有啲blog 友着短袖衫食團年飯啦!

      Delete
  5. Replies
    1. wing yi mo:
      ~多謝你
      ~我也祝你新年快樂, 身體健康!!

      Delete
  6. 初一妳有放假呀?
    嘩!妳地個邊D日本餐好正丫,D刺身咁厚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依邊啲日本餐, 普遍都唔差, 而且價錢都好合理. 我而家都好想再食一次壽司and 刺身. 哈哈~~

      Delete
  7. 嘩!睇相都見到食咗最少六卷maki,仲要唔係迷你型,全部都大大碌、好夠份量,真係好擦得呀!我比較貪心,鍾意散點壽司,可以叫多幾款,又唔駛食咁多飯,嘻嘻!

    其實我覺得妳做人處事都好投入(大優點呢!),移民咁多年都仲keep到慶祝唔同類型嘅中式節日,我除咗有時會揾個藉口食餐好,都好少會做D特别嘢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~唔止六條rolls, 有啲無影到相, 可能, 我同Brian 太喜歡食壽司, 真係一次過可以食好多.
      ~我已經唔算太投入, Brian 屋企及Brian 本人, 對任何節日仲投入呀!!

      Delete
  8. Replies
    1. samwei:
      ~如果講食日本野, 我哋真係可以攞食力非凡獎. 哈哈~~

      Delete
  9. Vicky, 新一年祝你羊年快樂, 心想事成 & 身體健康 : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~多謝你呀!!
      ~我也祝你事事順利, 身體健康, 要咩有咩!!

      Delete
  10. Vicky~祝新一年身體健康,咩都好好好!
    咁快又一年!又可以睇好靚既櫻花真好,我都好想睇!
    嘩,啲壽司真係好吸引,但睇件數真係好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~多謝你呀!! 我都祝你事事順利, 木子聽教聽話!!
      ~咪係囉!! 時間真係好快就過, 又黎櫻花啦! 不過, 今年溫哥華回暖咗, 啲櫻花早咗一個月開花!! 而家, 我每日都有櫻花陪我返工,放工啦!
      ~可能, 我和Brian 太喜歡食物壽司啦!! 上面影出黎啲壽司相, 係部份壽司黎架!! 我同Brian 真係可以一次過食好多壽司都得!!哈

      Delete
  11. 年初一, 好節目...!
    在初一食日本料理, 我又未試過 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我同咗Brian 一齊之後, 通常係年初一, 都會食啲廣東菜以外嘅食物. 因為怕人多

      Delete
  12. Replies
    1. mabel:
      ~真係呀!! 我哋成日都唔覺意, 食咗好多!!

      Delete