Our Weekend Life

April  3, 2009 (Friday)
   連續幾個weekend都唔洗返媽咪度! 因為媽咪同啲朋友報咗團, 每個weekend 都去下啲short trip!! 而有啲妹又到考試月....所以, 我係weekend可以攞正牌, 係自己屋企渡過, 除可以瞓耐啲, 可以執下屋, 仲可以同Brian 一齊過!!  哈哈!!!


   一到weekend好似同廚房有仇, Friday 一放工, 就即刻走咗出街食飯!! 哈哈!! 我哋去咗食小菜!! 兩個人食, 真係唔食得幾多!! 好簡單叫兩個餸+兩個飯...已經好足夠!!

↓魚香茄子煲, and 半隻蒜香雞


   通常, 係星期五夜, holiday mood 好強, 同Brian 食完飯都唔想返屋企, 我哋大家比較喜歡係街流連!! 哈哈! 見有間coffee shop 新開張, 就走去飲coffee. 

↓依間coffee shop係新開架!! 最開心....係開到mid-night, 食完dinner, 仲可以慢慢嘆!yeah! 由於個咖啡姐姐沖錯咖啡, 所以, 兩個人有3杯咖啡飲品, 但只需要兩杯價錢....哈哈!!


----------------------------------------------------------------------------------------
April 4th, 2009 (Saturday)
      下晝 2pm 去食個麥當當晏, 估唔到, 而家麥當當咁貴, 食兩個餐都可以貴過食雲吞麵.......哈哈!

      其實依個weekend,我同Brian都有個任務!  就係買生日禮物比Brian's daddy!! 買禮物無問題, 但我哋同Brian's daddy 係居住唔同省份, 買到禮物之後, 需要郵寄, 所以,在買禮物方面有啲局限! 

       係Mall行咗好耐, 到最後, 行到golf 用品專門店見到Brian's daddy嘅生日禮物, 個店員仲話可以幫我哋ship去其他省, 因為依間golf 用品專門店, 在加拿大唔同省份,都有分店,  係Brian's daddy 居住個省份都有分店座鎮!! 只要Uncle 自己去golf 店取貨就可以!! 我哋慳返郵費,哈哈!!


        一講Golf, 我今年係夏天都要開始玩返golf 喇!! 成五,六年無打過, 我諗我渣捧, 都已經唔記得, 哈哈!! 但黎緊december好可能會去旅行順便打golf.....所以, 唔想失禮!! 係依個summer 就要努力打打打, .....算喇.....順便當keep fit 喇!

       完成任務, 我去咗書店打書釘, 除咗可以乘機飲下starbucks, 仲可以睇下書...而家啲書籍平咗好多!! 本本都話減!! 真係想買返幾本返屋企嘆!!! 哈哈!!

      唔經唔覺, 係書店打咗好耐書釘......打到Dinner 時間都到!! 就再去食雲吞麵.估唔到哋去雲吞麵檔, 竟然無咩人去....成間麵店, 得我and Brian 兩個食客!! 攪到好似包場咁!! 哈哈!! 食完dinner, 我仲同Brian 出去飲完野先返屋企!! 真係由起朝出街出到晚!!返到屋企, 真係好攰!! 但好滿足, 可以玩成日!!! 哈哈!

↓麥當當餐 and 係golf 店買禮物!! 啲golf 棍多到成幅牆都係....



↓係書店打書釘.


↓去雲吞店食dinner again, 又係食雙併麵, 雲吞and魚肉麵


↓食完dinner 返屋企途中, 見到夜麻麻仲好多人, 係future shop (類似hk"百老匯")排長龍, 原來, 新nds 係零晨發行, 所以, 啲人等住買!! 比我就無心機排!! 新nds 機雖然有相機, 又薄啲, 輕身啲!! 但自己部nds 買咗陣都已經無再玩!.....唔買新喇!! 哈哈!


--------------------------------------------------------------------------------------
April 5, 2009 (Sunday)
   除咗落街買報紙, 成日都留咗係屋企, 煮咗個brunch and 一個好簡單嘅dinner!! 儲energy for weekday ......再等下一個weekend, 但黎緊個week 只有四日工作天, 係friday放easter 喇!!  yeah!! 雖然, 只放一日easter holiday!! 但有得放已經好開心!! 哈哈!! 好期待!!

↓brunch and 一個好簡單嘅晚餐


6 comments:

  1. 11111111111111111111111111111111
    [版主回覆04/09/2009 09:24:00]Kitty:   我一寫完, 即時通知你嗎!! 而且, 你手腳快....所以, 你個111地位keep 得好好!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 而家就好似重覆上年既時間表咁, 睇住你既生活同上年既差不多, 好好笑.....
    uncle咁有生活品味, 玩golf, 我一向覺得golf好貴, 唔啱我玩...哈哈...要諗買咩真係幾難架.....
    不過, 你冬天又會去旅行呀....覺得好開心呀....到時又可以玩~~
    雖然煮既嘢簡單, 不過好豐富
    香港既easter holiday係一連4日, 包括六、日, 所以我覺得係最長既假期, 返埋聽日就可以放4日, 好開心!
    [版主回覆04/09/2009 09:27:00]細細粒:   ~你係咪話我啲blog 開始有啲悶呢?? 哈哈!! 咁我又唔介意keep 住依個生活, 我覺幾舒服呀!! 哈!!!    ~Uncle 玩golf 都有二十幾年架喇!! 我就係六,七年前先開始學, 但我無咩用心學架!! 當玩下囉!!! 係加拿大, 玩golf 唔算昂貴架!! 因為, 加拿大地方大嗎!!! 大把地方可以整做golf 場!!    ~話你知, 我都係08年開始先有機會坐下飛機去第二度, 我畢業之後, 連加拿大境都未出過架!! 但一樣咁開心...哈哈!! 有時, 去旅行, 又要執野,又要請假, 真係好多工付. 但去旅行確實好relax!    ~我煮野食, 真係但求快,太覆雜, 我都無心機煮, 所以, 簡簡單單煮囉!! 你近來, 有無煮下野食呀?   ~我easter holiday 只係放星期五(Apr 10), April 13 (星期一)就要返工!! 我放一日easter 假!!! 不過,好過無得放!! 哈哈 !

    ReplyDelete
  3. 喂喂~~ 你好似好耐都無整過甜品蛋糕啦喎~~~ heheehe..
    我對遊戲機都無乜興趣... 反而會睇人玩多啲 
    番埋聽日我都有 4日假啊~~ 會去影相呢 hehehehhee
    [版主回覆04/09/2009 09:29:00]畫:   ~你摧我整蛋糕呀!! 哈哈 !! 你講得無錯, 我依輪真係無咩蛋糕傑作!! 我連麵粉都要買, 先有機會整蛋糕, 但此終無整蛋糕依個心, 可能遲啲....忙完會好啲, 會整cake!!! 因為, 我都唔想晒你本蛋糕書!! 哈哈!!   ~我舊年都買咗部nds, 但有啲三分鐘熱度, 玩咗陣已經無玩喇!!而家話nds 出新版, 我已經無興趣喇!!   ~我都係返埋聽日就放假, 但我只放April 10(星期五)一日!! 不過, 我有假放就開心!   ~你中毒...又影相....我就出下街食下野囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 放假梗係放鬆下啦~~~
    [版主回覆04/09/2009 09:30:00]V&M:   依樣當然喇!! 一放假就會周圍食野, relax 下!

    ReplyDelete
  5. 放假緊係 relax 下架嘛
    [版主回覆04/10/2009 11:43:00]心樂:   放假係人都會開心!! 實會relax 下!! Happy easter holiday!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~我見你講開nds我又講下啦,我老公原來諗住賣左依家o個部,買部新既,但同你一樣諗法,就係依家已經少玩左,其實佢地既遊戲真係唔太多,有部份又好低能喎,好玩既遊戲又係日文,咁你話點玩丫,所以最後決定都係唔買新架啦,如果到時真係d game勁好玩,d人又讚口不絕既話,咁就考慮一下啦! ~麥記真係越來越貴架,我呢度食個麥記lunch要成$6.5 - 7.0USD,真係好離譜。
    [版主回覆04/10/2009 11:48:00]陶陶夫人:   ~如果舊個部nds 都唔係成日玩, 咁就唔洗買新個部喇!! 真係有需要買, 先去買都未遲!! 但我真係估唔到第一日發行新nds, 有如似多人排隊等買.....其實.唔洗排, 第二日係街, 我仲見到啲鋪頭仲有購!!   ~麥記, 食個好少少嘅餐, 都好貴喇!! 所以, 而家啲fast food 都唔係平,靚, 正喇!! 有時, 食其他食物仲好過!! 起瑪都健康啲!! 我依日都係醒起麥記有新包推出, 所以, 去試下!! 睇下有咩新驚喜!! 點知,...就得個"貴"字囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete