相識十周年....前奏

April 18, 2009 (Saturday)


    今朝Brian一早便起床.....他話要去買早餐!! .....在星期六, 我當然沒有理他!! 照大較瞓!!


    嘩!! 原來今日個早餐令我非常驚喜......因為餐臺上, 有個巨大(購物)紙袋, 裡頭有一個手袋.  當我見到依個手袋時, 真係手心都出晒汗, 因為估唔到Brian會買依個牌子手袋給我! 我真係好........驚........喜.........!


    大概兩個月之後, 我同Brian 就拍拖 10周年了, 這個手袋就是我10周年的禮物!!  往年每一個周年紀念, 我們會出外食一餐好好的飯慶祝便算!! 但今年, Brian話10 周年, 真係好特別!! 所以....便買下這個手袋送給我!


     每一季, 什至每個月, 或者每個星期, 我見Brian 購買新型號手提電話, 我時常都會同Brian 講 :「你買手機啲費用, 足夠我在名店區, 買幾個名牌手袋用了!!」..........其實, 我唔係追求名牌手袋啲人黎架!! 我只係見Brian 時常花費金錢買新手機用(玩). 我就求其打個比如話下他!!


      哈...今日他真係買咗個手袋給我! 多謝你.....



1 comment: