復活節開始

April 9, 2009 (Thursday)

    今朝, 一坐電梯, 已經見到啲人, 拖住個行李, 準備去旅行喇!! 有啲人仲好精神咁!! 同我傾兩句計添!! 心情幾好呀!! 哈哈!! 緊係喇, 返埋今日就放Easter 長周末假期喎!.....實爽喇!!


    我就放3日假!! 星期五,星期六,星期日!! 但我已經好開心, 好期待!! 由朝早一起身, 就每一個鐘都係度倒數添!! 哈哈!! 因為好想放假!!


   我同Brian放工之後,  仲返屋企換衫, 準備出街玩, 放假就自然心情好, 我哋仲盛裝打扮添!!

↓放假喇...就化行妝出街..........一化完妝,即刻自戀狂, 對住鏡影返張相先!!哈哈!



↓今日,好有心機打扮.....等電梯時, 影返張全身相....又同Brian 影下!! 他都着得幾型仔架!!哈哈!!


    我哋easter holiday頭砲, 就去咗Richtree (食店) 食dinner!! 初頭,以為放假會好多人食添!! 但反而唔算多人!! 唔洗排隊就入得去!! Yeah!!


     其實, 我以前好喜歡食Richtree, 因為覺得Richtree 裝修到, 好似一個市集咁!!  而且, 食野方式好特別!! 你一入去, 每人會有張紙hold 住, 你鐘意食咩, 自己行去食物counter...之後, 比張紙啲廚師 "給印"!!  仲可以望住廚師煮...最後, ".給"幾多印,就代表你食幾多野, 最後, 埋單就憑印仔計數!! 但而家, Richtree 唔用印仔喇!! 用電腦卡輸入!! 無以前咁得意喇.  但去襯Richtree 都好期待食甜品! 因為喜歡Richtree 啲crepe, 整得好好食架!!

   食完野, 返屋企, 可以唔洗睇時間, 玩電腦,睇電視!! 哈哈!! 實在太好!! 但聽日大多個商場都close!! 好似得一個商場開!!連supermarket 都close!!  都唔知去邊度好!! 算喇! 聽日先算!!

↓係Richtree 首先,去seafood section 買咗蝶生壕, and 青口...yummy!



↓仲食咗薯仔配腸, 燒雞配飯(無影相), 甜品....食咗crepe, and 飲咗杯coffee!!


*大家happy easter and enjoy the holiday!!


9 comments:

  1. 靚靚Vicky~~~
    [版主回覆04/15/2009 10:34:00]bobo de Licious  ~多謝讚賞!!! 我覺化妝真可以令人個樣精神咗!!  ~你返hk 時, 我先開始玩化妝品!! 我第一次化妝, Kitty 做我軍師架!! 我一邊msn 她, 一邊化架!! 哈哈!!  ~見上次同你哋group msn....你話咪見過我化妝樣嗎!! 依日化完妝即時影抵相, post 上黎囉!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 而家化粧都化得好好喎, 我化唔化都好似一樣咁既....哈哈~~~ 你講給印仔都幾似酒樓叫點心咁, 幾好架, 中西合壁 放假真係好難諗去邊玩架, 我都成日頭痕架, 去嚟去去都係嗰d地方咋~~~有d悶...
    [版主回覆04/15/2009 10:37:00]細細粒:   ~多謝!! 哈哈!! 其實, 我化妝都係想化自然妝為主!! 太誇張我到而家都未接受到!! 而且, 我好普通出街食飯, 所以, 淡妝會適合啲!! 哈!   ~你好留心讀我篇blog呀!! 我講啲印仔, 真係有啲茶樓食點心feel 呀!! 但而家依間richtree 已經電腦化了!! 沒有特別印仔欣賞喇!!   ~我放假, 都唔會太花時間去諗去邊度玩, 有時諗完節目, 到果日就未必去.....放假係relax, 得我同Brian 兩個人, 想去邊都唔太困難...有時起身先諗去邊架...哈哈!! 雖然, 我哋有時去黎去去都係個啲地方....or 商場, 但我至在出下街,個人都舒服啲!! 放假, 簡簡單單relax下, 已經好開心!!哈哈!

    ReplyDelete
  3. 你哋放三日假呀,我哋呢邊四日假呀,真係期待呢個假期呀!!!復活節快樂~~~
    [版主回覆04/15/2009 10:46:00]V&M:   ~多謝....   ~我哋依邊有啲人都放四日假期架!! 係我and 我男朋友咁岩齊齊放三日假期!!

    ReplyDelete
  4. 你個朱古力甜味睇到我流哂口水 放假wor,梗要扮到靚一靚啦,當滿足下自己都好嘛
    [版主回覆04/15/2009 10:54:00]Kamanb:   ~Nice to meet you!   ~我都係為着依個朱古力甜品先去依間餐店食dinner, 因crepe with chocolate sause 實在太美味了!!    ~放假, 心情緊係開心啲!! 當然, 要化下妝.....出街玩下喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 我同以前個男友去過,都唔平 不過夜晚好夜去有時會超平
    [版主回覆04/15/2009 10:56:00]Kitty:   ~以前, Richtree 有啲coupons 架!! 用coupons 食野就平, 而家已經唔見richtree 有coupons 出喇!! 但而家richtree 每日都有唔同食物special !!   ~乜你以前好喜歡去richtree 蒲架!! 我以前都好喜歡去架!! 而且, 仲要夜一夜先去...可能我以前撞過你? 哈哈

    ReplyDelete
  6. 化咗妝精神咗and sharp 咗好多,我就會怕返唔到轉頭,以後都要畫番D眼耳口鼻先敢出街 !
    Enjoy your's Easter !
    [版主回覆04/15/2009 11:02:00]高貓貓:   ~化妝真係會令自己精神啲!!! 但我化啲妝比較淡, 所以, 落妝之後都唔會嚇親人架!! 哈哈!!   ~其實, 我覺化妝係一種禮貌, 而家自己練下啲幾本化妝....到要去宴會時, 就可以自己動手化!! 唔洗下下請人化!!

    ReplyDelete
  7. 化左妝令女好多呀
    [版主回覆04/15/2009 11:04:00]心樂:   多謝,。。。其實, 我化妝比較喜歡自然妝架!! 而且, 我剛剛學化妝, 仲有好多野, 要慢慢學習!!

    ReplyDelete
  8. happy easter!~
    [版主回覆04/15/2009 11:11:00]小威威:   大家咁話...HAPPY EASTER!

    ReplyDelete
  9. 呢排掛住玩fb game, 少左黎留言添...hee
    [版主回覆04/15/2009 11:12:00]C&K:   ~我都見我身邊啲人, 都喜歡玩fb game!! 我自己都click 入去玩過!! 但自己唔太多識點玩, 又費事研究...所以, 無玩!! 哈哈!!   ~但我明架!! 一玩開就停唔到!! 你有時間先寫返blog 喇!! hehe!

    ReplyDelete