Fast food dinner

April 15, 2009 (Wednesday)

    依排, 放工都有電話交易, 都會同Brian 放工一齊出咗去!! 放工時間已經唔早, 出埋街, 真係好夜才返到屋企, 所以, 就會求其出街食dinner 先返屋企!! 其實, 有時我好懶, 放咗工, 都係去啲 food court 食埋先返屋企架!! 

   而係food court 多數都食fast food 多!! 係fast food 當中, 我比較喜歡食KFC 架!! 如果, 啲雞係剛剛炸好, 仲好味, 好juicy!! 所以, 有時係Kfc 買雞件, kfc啲人話要我等新一倫炸雞, 我係好樂意等架!! 哈哈!!

↓依個food court 係新裝修過, 燈光比較光猛, 而且啲臺and 凳坐得比較舒服!!哈哈!



↓就係熱辣辣嘅kfc......食完kfc,經開sdm, 就去買早餐食糧---cereal﹐順便錄下分!哈!


    不過, 食完fast food 有啲罪惡感架!! 因為, fast food 真係比較多油, 好驚對身體有危險! 人就係咁, 食完又驚....哈哈!! 食完都會同自己講, 都係閒唔中食...ok 架!! 黎安慰自己!!哈

      如果, 係屋企煮, 我都係以"fast food" 為煮飯目標 , 就係淥啲麵, 加雞腿 (啲雞腿係一早整定), 再淥埋啲菜, 一碗過食!! 唔夠半個鐘就食得, 仲唔係 "fast food" 呀!!.." 好快煮完嘅食物嗎!!" 哈哈! 但已經食咗好多餐淥麵了!!真係煮到我都想轉變! 哈哈!!

↓我煮嘅常餐!!


7 comments:

  1. 見你地好多時都係food court食 ,不過而家好多food court都有多d健康d既選擇,有salad,新鮮fruit platters個d。我去親food court會食Thai Express既pad Thai
    [版主回覆04/21/2009 10:23:00]Mui:   ~Food court 實有啲健康選擇...但有時會忍唔住食返啲炸野, 黎滿足下自己架!! 哈哈!   ~你話Thai Express 嘅pad thai 我都有食過呀!! 我都覺好味架!!  

    ReplyDelete
  2. "食完fast food 有啲罪惡感架" .... ha ha ha agreed!!!! 
    [版主回覆04/21/2009 10:25:00]表叔公:   會架!! 但算喇!! 又唔係成日食!! 哈哈!! 而且, 係屋企, 一炸開食物就會成屋都係味, 都有出街食下啲炸野, 滿足自己!!

    ReplyDelete
  3. 一次半次... 無所謂啦
    [版主回覆04/21/2009 10:26:00]小威威:   我都係咁樣同自己講!!

    ReplyDelete
  4. 你真係越嚟越懶 甜品已經少整架啦 而家住家飯都少煮 lu...
    hahahahaa...
    [版主回覆04/21/2009 10:27:00]畫:   ~近排, 我同Brian 比較多野做嗎!! 返到屋企就懶得就懶囉!!   ~屋企啲麵粉都無晒喇! 成日提自己買麵粉架!! 但去到超市又唔記得!! 所以, 無整蛋糕囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 成日出街食唔係咁好架
    [版主回覆04/21/2009 10:29:00]心樂:   ~我都知唔好!! 但有時忍唔到口都會買黎食!! 都唔係日日食!! 哈哈

    ReplyDelete
  6. KFC都係我會食既其中一間店, 最近佢新出咗炸卷, 好似壽司咁, 我都未有機會食...我覺得幾吸引
    雖然, KFC間唔中會有D負面新聞, 但食咋雞點都係食佢嗰D好味D, 而且佢新出既都幾好味, 所以我都會去食吓~
    [版主回覆04/22/2009 10:05:00]細細粒:   ~我哋kfc 間唔中都有啲新款食物推出!! 但就無你講啲炸卷壽司!! 可能唔同地區啲人追求食物種類都唔同喇! 所以, 我依邊出啲新產品未必同你哋一樣!! 但間唔中都有新食品推出!   ~間間快餐店, 都會有啲負面新聞, 總之, 好食就得喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. Vicky: 我同你一樣,都係食完fast food就好有罪惡感架啦,而且仲會好後悔添,好似前幾日因為某炸雞店做promote,我地排左45mins先買到雞黎食,點解我同老公食完d雞,即刻覺得好油同好熱氣,真係後悔都黎唔切呀!
    [版主回覆04/29/2009 09:31:00]陶陶夫人:   ~嘩!! 排成45 mins 隊食炸雞呀!! 我相信依個炸雞一定幾好食喇!   ~你排隊已經燒咗啲energy 喇! 所以, 食完炸雞都唔會太唔健康喇!!   ~但食fast food多, 真係會熱氣啲, 你食完fast food 有無食返啲生果呀?? 會好啲架!

    ReplyDelete