Hair elastic + Don mills centre

April 24, 2009 (Friday)

     平時, 真係無咩活力架!! 好喜歡坐係自己屋企, 但到星期五, 就活力驚人, 一定要出街行下!!


      事先同朋友食lunch, 行開Sephora, 見到Juicy hair elastic. 所以, 就約Brian 星期五, 去買Juicy 新出個頭飾, 因為,我近來喜歡擇馬尾(pony tail). 佢放工時, 就車我去買, 當然, 個頭飾成功得手喇...哈哈!! 其實, 五個月前, 係香港都買了許多頭飾, 當中有我至愛hello kitty 頭飾添!! 雖然, 頭飾已經夠用, 但見到得意又會買...哈哈!

↓新頭飾


      買完頭飾, 就同Brian 去行新開嘅 mall(Don mills centre),  個Mall 真係好新, 好多店鋪仲裝修緊, 即將營業, 但依個Mall個格局好新穎, 唔係好似一般有蓋嘅空內mall, 而係一個戶外mall黎架!! 感覺有啲似歐洲啲商鋪集中地!!  最開心, 個mall 係9 點先close (星期六都係), Yeah, 有多一個消閒嘅地點比我喇!!  哈哈!!

↓新商場格局....兩邊都係商鋪,時裝店,鐘錶店....普通商場店鋪都有,只係改咗戶外.


     行Mall行到店鋪close,  就去Mall 裡頭食dinner!! 由於, 天氣舒服, 好想坐露天茶座食dinner!! 雖然, 要等好耐先有位. 但咁難得天氣好, 點都要坐patio 享受下!!  

    可能依個新Mall, 啲店鋪還未全部開門營業, 所以, 食店比較少, 成個Mall暫時得兩,三間食店, 間間都好多人等, 但Friday 通常都會心情好啲啲, 等一陣都ok! 哈!

↓依間餐店啲燈係用可樂瓶組成架!! (費物利用), 而patio 啲環境,都係望到個Mall..



↓飲咗beer....叫咗好多finger food......有chips with loster dip, pork pita, chicken wings and pizza (全部可以用手攞住食都得) 但我都係有用刀叉食!!哈哈...


6 comments:

  1. 1111111111111111111111111111111
    [版主回覆05/02/2009 06:13:00]Kitty:   有我提嗎??哈哈

    ReplyDelete
  2. 邊個朋友陪你去sephora ar
    [版主回覆05/02/2009 06:15:00]Kitty:   ~你知係邊個仲問...哈哈!!   ~唔行街就唔知有新貨出....我哋行Sephora 有幾耐?我就買到野!!

    ReplyDelete
  3. 我地上星期六朝早都去左呢度逛, 夏天有少少風都會幾舒服, 不過唔知冬天落雪點算啦....
    [版主回覆05/02/2009 06:17:00]Miss   ~依家,依個Mall新開,所以未夠好行, 但我相信夏天時, 啲商店開晒門, 依個mall會好行好多, 因為感覺依個Mall好岩夏天行嘅感覺...., 但我有希望冬天到都行依個Mall, 感覺落住雪行, 似聖誕卡啲情景咁!!哈哈!所以,都期待冬天行下!

    ReplyDelete
  4. Where is this mall, wanna go.
    [版主回覆05/02/2009 12:26:00]小col:   ~Don mills centre新開嘅!比個web-site...你自己去揾喇!! 哈哈!            ~http://www.shopsatdonmills.ca/en/Pages/default.aspx

    ReplyDelete
  5. 有個新mall呀?好吸引呀
    [版主回覆05/02/2009 12:27:00]Mui:   ~係呀!開咗新Mall呀!!你有機會出Toronto就去行下,我比個web-site 你! 你自己睇下喇!!    ~http://www.shopsatdonmills.ca/en/Pages/default.aspx

    ReplyDelete
  6. Vicky: 真係好呀又新mall行,睇你d相都真係幾似人地歐洲既舖咁喎! 係呢,你地呢餐點解食既野都係用手食既呢?好似有少少似中東菜咁樣喎!
    [版主回覆05/20/2009 08:58:00]陶陶夫人:   ~我都好開心, 有新mall 行, 有多個消閒地方走走!!!   ~雖然, 依個Mall 似歐洲啲鋪嘅格局, 但好多人唔好好喜歡依個Mall, 還未接受Mall 可以咁嘅格局.....但我又感覺好新鮮, 好喜歡行!!   ~其實, 我食依餐dinner, 係去一間西式店鋪食, 但我同Brian 咁岩order 啲食物, 係全部可以用手食都得....哈哈!! 有時, 感覺我依邊啲人, 由其事看球賽, 都好喜歡order 依啲food, 因為,可以一邊食,一邊看, 唔洗用刀叉食, 好方便!哈

    ReplyDelete