Easter brunch buffet + 12號慶祝

April 12, 2009 (Sunday)

   復活節假期, 已經係尾升喇!! 多數臨返工之前果日盡量都唔會出街架! 係屋企休息, 儲下啲energy!! 

   但今個星期日係 12 號, 係我同Brian 相識紀念日, 而且, 適憑係Easter Sunday!! 因此, 就同Brian 出街食個Easter brunch buffet 慶祝! 

  時間真係非常快, 一個月,一個月咁過, 同Brian 已經踏入9年零10 個月了!! 仲有兩個月就一齊10年喇!! 依九年, 真係差唔多日日都對住佢!! 連半夜三間, 發惡夢, 罵大眼, 都見到佢!! 哈哈!!

   講返我哋依餐buffet, 啲野食幾好味! 但人就比較多咗啲!!  可能, 依日係Easter holiday!! 比較多一家大細, 一齊聚一聚喇!! 有啲食物, 需要排隊先等到廚師切,  而其他啲野食, 啲待應好勤力咁不段添加! 所以, 啲野食幾新鮮!!  而我杯咖啡 and 橙汁, 啲侍應仲不段幫我添... 添到, 我要同待應講, "唔洗再添喇!" 佢哋先唔再倒飲品比我,  哈哈!!

    每次食buffet, 見到buffet 啲野食, 樣樣細細件, 真係咩都想食, 咩都想放係蝶, 所以, 我會不自覺食多咗野! 哈哈!! 食完餐brunch,  到好夜先肚餓, 好夜先食到dinner!! 哈!!

↓自助餐嘅環境...由於太多人, 影唔到太多食物相!!  


↓依日, buffet 場地都幾滿, 室內外, 都係一家大細....而我最開心就係有朱古力濆泉...哈哈!!


↓依蝶係我頭一蝶食物 and 咖啡, 而其他個啲,我無影...哈哈!! 因為我掛住食囉!! 而今餐buffet, 我哋選擇坐係餐廳個玻璃露台食!! 所以, 好好陽光!!
   

 

7 comments:

  1. 111111111111111111111111111111
    [版主回覆04/21/2009 08:25:00]kitty:   very fast!!

    ReplyDelete
  2. 好正咁 我好耐冇食buffet 啦
    [版主回覆04/21/2009 08:25:00]Kitty   好耐無食,咪有時間同Peter 一齊去食返餐buffet!  

    ReplyDelete
  3. woo ... Kitty is your super fans ....
    I added you as my blog friend la ! 
    [版主回覆04/21/2009 08:27:00]表叔公:   ~Kitty 點止係我super fans 呀!! 我哋好多野傾架!! 哈哈!   ~Thanks for added me as your blog friend....得閒黎坐喇! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 就黎10年啦?咁你地仲唔快快拉埋天窗
    [版主回覆04/21/2009 08:28:00]Mui:   而家同拉埋天窗都差唔多喇!!

    ReplyDelete
  5.  so happy for u and Brian
    [版主回覆04/21/2009 08:29:00]小col:   多謝!! 我哋都係揾個籍口, 出去食buffet 慶祝!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 又係食咗BUFFET呀? 哈哈...雖然時間唔一致, 但好似食咗幾餐咁....哈哈~~~呢間款式都唔少, 感覺幾好喎!
    我每次食完TEA BUFFET, 又係好夜先肚餓, 所以晚餐我都唔食架, 有時一D嘢都無食就瞓, 有時都會食少少宵夜架~~
    我都唔會影食過D乜架, 有時擺得唔靚都費時影...哈哈...所以好明白你
     
    [版主回覆04/22/2009 08:17:00]細細粒:    ~其實食buffet 一定選擇豐富!! 依間餐廳只有weekend先有brunch buffet, 我相信係你講個啲tea buffet!!  依間buffet 好似比報紙評論為好好嘅brunch buffet之一!! 但我貪近屋企, 行一陣就到!! 所以, 去依度食buffet ....enjoy 下!! 哈!    ~你可能比較細食!! 所以, 食少少就夠!! 唔怪之得你身型咁slim 喇!哈哈! 我朝早or 下晝食咗幾多野落肚, 夜晚餐dinner, 點都要食返啲野落肚先舒服架!! 唔會咩都唔食, 就走去sleep!!    ~食自助餐, 通常會攞大堆頭嘅野食!! 一啲美感都無!! 所以, 食自助餐都費事影相!! 哈哈!! 大家明架喇!! 哈!

    ReplyDelete
  7. Vicky: ~食buffet就係咁架啦,樣樣都整得細細咁,搞到你好似樣樣都想食,其實真係唔好睇少自助餐,每樣食一件,都真係可以好飽! 我都好耐無食過buffet啦,我呢邊有chinese既buffet,但真係無興趣食啦,食chinese野又使乜去食buffet喎,自己煮都得啦,同埋佢地d野又唔係細細件既;相反,要係度食鬼佬buffet就真係超貴啦,所以我差唔多次次都只係食日本buffet!
    [版主回覆04/29/2009 09:28:00]陶陶夫人:   ~我都唔係成日食buffet 架!! 但Buffet  簡唔中食下, 又會幾開心!! 因為咩都有得食!! 我係加拿大居住之後, 都無咩點去啲chinese buffet 喇!! 聽朋友講, 依家啲chinese buffet 已經改良咗, 選擇多咗, 但我都未有機會去食!!   ~我今次都算係食鬼佬buffet....可能係brunch buffet 又唔太覺啲野食太大件!!   ~至於,我以前都喜歡食日本buffet, 但日本buffet 限時間限得太緊喇!! 食得好趕呀!! 所以, 我已經無咩點食日本buffet 喇!   ~可能我哋係香港大喇!! 點都覺香港啲buffet 會整到香港人啲口味!所以, 我感覺香港啲buffet 都唔錯! 哈!

    ReplyDelete