紅綠燈

April 17, 2009 (Friday)

    放weekend 喇!! 咩都可以鬆下來.......連天氣都好像特別好!! 個太陽好溫暖!! 換好便服, 出街食,食,食, relax 下!!

   本來上星期, 好想出街食蒸魚, 因為餐店啲魚汁, 特別好味!! 哈! 但去到間餐店坐下來先知, 魚已經沽清, 賣晒了!! 所以, 上星期, 吃了別的食物!!

   而依個星期, 無心去食蒸魚, 但在餐店一坐下, 侍應已經同我哋講, 今天廚房仲有魚!!  所以, 我哋就order 咗一條豉汁蒸魚 and 其他兩個小菜做dinner.  

   依個世界就係咁, 你趕時間, 街上啲交通燈永遠都係燈, 但當你唔趕時間, 街上啲交通燈永遠都會亮住燈!

↓豉汁蒸魚(好喜歡魚汁), 燒雞配蝦片, and 咸魚豆腐青菜煲  



↓食完晚飯...和Brian一齊去coffee shop坐坐...我看書, 他玩電腦! 好輕鬆!


2 comments:

  1. 咁真係好彩先有得食新鮮魚呢...每次去到都要記得問吓有無魚喎....哈哈~~~
    [版主回覆04/23/2009 08:44:00]細細粒:   ~都可以講好彩先食到新鮮魚....哈哈!! 可能我哋遲食dinner, 所以, 有時啲魚會一早買完!! 哈哈!!   ~其實, 自己都可以去超市買魚自己蒸, 但食街外啲魚豉油, 係特別啲, 自己都整唔到架!! 哈!

    ReplyDelete
  2. 酒樓蒸D魚我都覺得特別好食,可能人哋個火猛 D啦 !
    紅綠燈我都覺係咁,趕時間永紅燈,有人講過比我聽,係set 好咗,以一直街計,如果依家係綠燈,冇塞車or 超速,咁永遠都係綠燈,值至轉彎 ! 所以下次紅燈又趕時間,行第二條路啦 !
    [版主回覆04/23/2009 08:46:00]高貓貓:   ~同意!! 出街食, 就係因為啲穫氣囉!! 自己點煮都整唔到酒樓啲味道!   ~係downtown 住, 有時唔係條條路都可以行得, 因為有好多單程路! 轉去另外一條路行, 可能要兜更大個圈, 所以, 趕時間見到紅燈依啲野,真係在所難免!!! 謂有同自己講, 遲到好過無到喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete