再講....香港之旅

November 18, 2008 (Tuesday)

   香港之旅講黎講去都好似未講完咁!! 但我襯自己時間就續啲續啲記抵, ..........雖然, 隔咗時間咁耐, 但仍然好記得, 係香港發生嘅一切!!


    每天係香港! 都會同Daddy 食早餐!! 估唔到香港, 係一朝早, 早餐選擇可以咁豐富!!連車仔麵都有得食!! 哈哈!!

↓車仔麵+ 奶茶做早餐, Yummy!! 食早餐時, 有個小插曲, 我daddy 架車傍邊突然間有盆"盆裁" 放係佢架車隔離, 作棄置,.......我daddy 竟然, 食食下早餐, 去搬棵盆裁走, 仲唔知daddy 走咗去邊, 好彩, 後尾daddy 都出現返!!! 嚇得我!!哈哈!!



--------------------------------------------------------------------------------------


     返得香港, 最想係見--朋友, 差唔多每一日都會同朋友聚!! 真係好開心!! 而自從我寫blog 之後, 識到更加多朋友!! 依日, 就約blog 友(炭炭媽)食lunch!! 我識炭炭媽時, 都係因為蛋糕!!! 早兩年, 我真係有鋪整餅癮!!! 見到炭炭媽啲蛋糕傑作, 好出色, 便開始留意!! 炭炭媽知我係加拿大居住, 仲主動同我講, 如果加拿大沒有我所需嘅整蛋糕材料....她可以幫我購買and 寄黎比我!! 聽到之後, 好感動!! 一個素未某面嘅人, 提點我做蛋糕意見我不特止!! 仲想幫我購買蛋糕材料!! 真係好有心! 


      而她特別有記醒, 我"係咁二", 講咗一次比她知,  我十一月有可能回港, 炭炭媽真係記得架!! 未到十一月已經留言比我, 話與我見面!! Luckily, 大家可以夾到時間, 出黎見面,食個lunch! 由於, 炭炭媽啲時間and 地點全就我依個唔識太多路嘅人!! 所以, 炭炭媽專登係辦公室坐車去地鐵站附近meet 我!!! 所以, 我哋好簡單, 為了慳時間, 買外賣走到公園啲露天地方食lunch!! 我哋仲係咁傾計添!! 真係好開心!!  最後, 炭炭媽還送上一袋見面禮給我......真係好客氣!

↓和blog 友(炭炭媽)買外賣, 攞出公園慢慢食, 當然, 同炭炭媽合照. 雖然, 叫"炭炭媽", 但她好細個架!! 她只不過係幾隻狗的媽媽!! 哈哈!!而家, 炭炭媽已經改咗名, 但我還是稱呼她"炭炭媽"


     以前, 有人同我講, "係網上識到朋友", 我初頭都有啲半信半疑架!! 係網上面, 點識到人呀?? 但當自己寫blog 之後, 真係知道網絡世界嘅奧妙!!

↓炭炭媽給我啲禮物!! 而依張相,我係炭炭媽度偷返黎架!因為她影相好有研究, 而且仲影得好好添!!!



----------------------------------------------------------------------------------------

    炭炭媽送上一大個香蕉蛋糕, 我一把咀,一個胃, 點能夠食得晒!!! 和炭炭媽再見之後, 我便上了婆婆家, 和婆婆, 舅父一齊分享香蕉蛋糕嘅味道, 個蛋糕真係好好味......一下子, 就已經食下大半個了!! 頓然覺得個香蕉蛋糕好細小, 有啲唔夠喉添!! 哈!!

↓和婆婆一起品嘗香蕉蛋糕!!! 嘆一嘆下午茶,哈哈!


----------------------------------------------------------------------------------------
    晚上, 原本約了幾位中學同學食晚飯, 但最後得一位中學同學得閒, 唔緊要喇!! 我明白!! 況且, 我同應約個中學同學係最多野講,哈哈! 而且, 應約個朋友(朋友E) 係09 年結婚喇!! 結咗婚, 有頭家之後, 就大把野要理!! 第時可能未必有太多時間同我癲架喇!! 哈哈!!


     和朋友E選擇去食鐵板燒, 香港啲鐵板燒都幾多唔同品種嘅食物選擇, 而且, 價錢都幾相宜添!! 味道唔洗講喇!!....係好好食!!

    我哋真係一邊食,一邊傾計, 我連鐵板燒啲燒物情況, 我都無咩留意, 我哋就不段傾, 食完飯, 朋友E 還帶我係餐店附近周處行!! 講真丫!! 我哋食完dinner 啲時間已經好夜了!! 第二日, 朋友E還需要好早起身返工, 但她都帶我周圍行, 因為, 她想帶識我啲商店位置, 到我自己得閒, 我自己可以行, 自己可以購物!! 就係她教我啲商鋪位置, 我自己空閒時, 真係買到好多有需要嘅貨品比自己or 我啲屋企人!!

↓同朋友E 一齊去嘆鐵板燒, .........朋友E, 還爭住請我吃飯!真真客氣!!!



    真係識於微時啲朋友, 最能夠保持長久友誼!! 大家, 雖然, 係一個好有壓力嘅讀書環境認識, 但完全沒有比讀書壓力而咗住我哋, 讀書時大家一齊lunch, 一齊玩,到而家大個咗, 大家生活環境都有所不同!! 但仍然互相伕持, 有所體諒!! 真係識於微時啲朋友先有依個厚代!!


1 comment: