Happy birthday to you (Queenie).....

March 25, 2009 (Wednesday)
  
Queenie:
    Happy birthday 生日快樂!! 每年你的生日, 也會做一個蛋糕...同你長途祝賀!! 哈哈!! 祝你越來越開心...總之, 就心想事成喇!! 

    今年,我相信你份生日禮物

h80.gif image by vickyngkiki
會遲少少先到, .....皆因, 我遲咗去買禮物....又遲了少少去郵局.....加加埋埋....好多原因...所以, 你只可以收到我遲來的生日禮物, 但希望你唔介意and 希望你會喜歡我送給你的小小心意!! (希望郵差快手腳啲喇, 哈哈!)

    我好耐無做過蛋糕了!! 唔講唔知, 09 年第一個蛋糕, 就係做依個蛋糕......我特意整朱古力, 最穩陣嗎!! 我做完蛋糕, 自己剩機可以食下嗎!! 哈哈!! 雖然, 做蛋糕過程比較趕, 但一邊整,都係好開心架....

    真係好難得識到你!! 大家識了你兩年了! 由blog, 書信, skype, msn, 到大家見面, 每個時刻都係好開心, 有時, 你唔覺意比了許多advise 我...令我心裡面啲野, 好似有個鎖落開咗...., Thanks..因此, 我每年也會親手為你做一個蛋糕...雖然, 你唔食得, 但都可以望下!! 哈哈!!

    最後, 講多次.....祝你 生日快樂, 身體健康 and our friendship forever!

Vicky

↓你今年的生日禮物 and 生日蛋糕 (生日禮物相信你遲啲會收到,....但個蛋糕, 我影完相, 已經好唔客氣....切咗黎食喇!! 哈哈!)


No comments:

Post a Comment