Friday食越南晚餐

March 27, 2009(Friday)
  
   到咗喇! 終於到friday night 喇!!! 可以放weekend!! 但就成10pm 先出街食越南dinner!!其實,可以早一點食!! 但Brian 要剪頭髮.......可能, 依排我化了一點妝, 望落去個樣精神咗!! 因而, 影得Brian 個樣攰了一點!! 唔知係咪依啲理由....Brian好似早了一點去剪頭髮,平時一個月剪一次, 而家3星期剪一次.....哈哈!! 不過, 無論男or 女, 剪下頭髮真係會醒神啲!!哈哈!!

  近排,天氣乍暖還寒.....日光時,有太陽都幾溫暖, 但一入夜就涼, 所以,我選擇食越南菜做dinner, 因為我好喜歡越南啲湯粉, 食完成身暖晒! 而且,又清清哋......夜啲食都唔會太滯...  

Brian食咗燒雞春卷檬, and 一杯越南滴滴滴咖啡, 我就食美施粉 (海鮮配 "透明粉")


喜歡依間食店裝飾, 感覺好舒服!!


食完飯,經開麥當當, 食咗杯雪糕新地做甜品,yeah!! 估唔到夜麻麻啲麥當當仲咁多人!! 食一杯雪糕.....都等好耐先食到!! 哈哈! 但好彩, 霸到靚位坐...可以對住火爐食雪糕!!

 

8 comments:

  1. 111111111111111111111
    [版主回覆04/01/2009 09:56:00]Kitty:   穩固地位!! yeah!!

    ReplyDelete
  2. Peter 都話今晚去架 不過我話留返 next week
    [版主回覆04/01/2009 09:57:00]Kitty:   你依個week 周身都痛, 緊係要休息下喇!! 黎緊依個week先同Peter出去食越南餐喇!!

    ReplyDelete
  3. 哈哈....你而家去街街都化妝呀? 係咪想練習多d呀? 你化慣咗就會成日化架喇, 好似我咁....嘻嘻!
    越南嘢好味呀, 我都鍾意食, 不過食完有時唔夠飽呀....你知我幾鬼食得架啦!.......俾我都會好似你地咁, 整多杯雪糕咁就會滿足好多喇!
    你地成日咁夜先食飯得唔得架, 你會唔會胃痛架?
    [版主回覆04/01/2009 09:58:00]爆炸魔女:   ~我都係拜尾(friday)and weekend出街玩, 先會化妝, 其餘時間我無化到妝架!! 其實,我到依家化妝都好緩慢架!! 我一化妝都要提早少少起身, 先可以出門口!! 我都唔知化幾耐先可以熟手啲!! 哈哈! 不過,化咗妝個樣, 真係精神啲!! 但化完妝後, 就感覺到需要護膚!! 學你話齋....一化妝就大把護膚品要follow 我!!  ~我哋慣咗夜一夜先食飯架!! 係近年, Brian 放工可以早啲, 我哋先可以早咗啲食飯.......而家, 我哋多數weekend 先夜一夜食....因為我哋比較夜瞓!! 如果早啲食, 可能要食埋宵夜架!! 哈哈!!   ~我覺香港啲越南野食, 比較多一蝶蝶小菜食!!! 但我係依邊啲越南野, 通常, 都無咩小菜食!!! 所以, 我哋會叫一碗碗湯粉,or 檬自己食!!! 一個食晒一碗湯粉嘅份量, 其實, 都已經夠飽肚!! 哈哈!!   ~我近來, 唔知點解, 係屋企已經食少咗雪糕了!! 哈哈! 但出街見到有雪糕店, 都會排隊買黎食!! 可能出街食雪糕, 感覺好食啲喇!!

    ReplyDelete
  4. P.S. 你買落妝油丫, 好似我俾你用嗰d咁, 一支用到好耐架, 又方便........得閒去睇吓......
    [版主回覆04/01/2009 10:00:00]爆炸魔女: ~留咗講..............突然間, 諗返起, 同你出街, 實食到甜品架!! 哈哈!! 就算,我哋行行商場都可以食雪糕!! 哈哈!!   ~你對我化妝, 都好上心, 間唔中都有提點我!thx!   ~本來, 我都想買你啲落妝油架!! 但唔知邊隻牌子好!! 後尾, 我啲妹介紹我買咗落妝tissues!! 我試用過阿妹啲落妝tissues, 又幾好! 感覺用落妝tissue 抹妝, 都有落妝油嘅效果! 所以, 買咗一盒落妝tissues!!(係Mac 牌子)

    ReplyDelete
  5. 越南菜都幾好食呀!~
    [版主回覆04/01/2009 10:11:00]小威威:   我都幾喜歡食越南菜, 清清哋!! 你有時間, 都同你啲朋友一齊食吖!!

    ReplyDelete
  6. 哦, 原來呢餐食越南嘢, 我就少食D....通常食泰式多D, 我諗係因為鍾意泰式味道多D...
    男仔剪髮的確比女仔要快D剪...
    咦? 麥當當有火爐呀? 咁咪好暖囉~~~正呀~
    [版主回覆04/01/2009 10:14:00]細細粒:   ~我覺加拿大都幾多越南食店架!! 反而香港比較多泰式食店!! 就算係香港食越南菜, 通常食啲越南小菜 or 小炒多!! 但我哋加拿大啲越南菜比較多叫一碗碗湯粉or 一碗碗檬食!! 一人一碗份量攪掂!!!    ~男仔頭髮比較短嗎!! 所以,一長少少就好容易擦覺到!! 就要密啲去剪!! 我就成三個月, 或者感覺啲頭髮唔受我控制就會去剪頭髮!!! 我成日同自己講, 留長啲頭髮, 之後電曲髮!! 但我啲頭髮去到shoulder就忍唔住要剪!! 哈哈!!   ~依間麥當當新裝飾完....估唔到裝飾之後, 有兩張臺係對住火爐架!! 但個火爐唔係真, 係電爐黎架!!  而家我哋天氣涼涼哋, 坐係火爐邊, 真係會暖啲架!!

    ReplyDelete
  7. restaurants are open till late? In France, restaurants close at about 22:00.
    [版主回覆04/01/2009 10:15:00]Mrs. Tin tin:   ~係加拿大,都係一啲啲食店開得夜一點!! 所以, 夜啲食飯, 選擇會比較少!!  但而家好多麥當勞都會開24 hours 架!!   ~其實, close at 22:00 都ok 喇!! 但想食宵夜就唔方便囉!! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. 我都好鐘意食呢
    [版主回覆04/03/2009 09:13:00]心樂:   咁你有時間就同男朋友一齊食喇!! 而且, 越南菜比較清清哋, 感覺好健康!!

    ReplyDelete