我第一套化妝品

March 6,2009 (Friday)

     原本,今天想去購買Mac 新推出嘅 "閃亮hello kitty" 化妝用品, 講真, 套閃亮裝真係好靚, 好想擁有!!  但Mac's Hello kitty閃亮裝, 價錢相當昂貴!!! 一盒粉底都成百幾元(cdn), 還未計稅, .......而且, 個粉底面績仲相當細小. 用依個價錢買到其他更加好牌子喇!! 而且, "他" (Brian) 又話Hello kitty 唔夠大方. 所以, 無買!! .....但我個心好想要hello kitty 陪我化妝囉!! 但奈何, Mac's hello kitty 顏色渣上面, 真係唔多襯我......無奈!!


    之後, 行咗去Sephora (化妝品集中地), Brian 就好迅速揾到個化妝姐姐, 叫個姐姐幫我準備我日常所需嘅簡易化妝品....., 總之, 要快!!! 成間店鋪左行右行, 啲化妝品左試下右試下!!! 唔夠半個鐘, 已經買齊化妝用品!! 真快到自己都唔相信!! 我都估唔到, 自己第一套make up 就係咁誕生!!.........而張化妝品單,自己見到都肉痛..... 但"他"話值喎!! Brian..... 真係多謝晒!!

我就係買咗以下, 依啲化妝品, 有eye shadow, 有粉底, eye curler, eyeliner, and Mascara, 仲有個化妝袋連埋一套四支blush....我化妝品中,係無hello kitty架!! 我初頭仲估Hello kitty 會陪化妝架!! 哈哈!! 



   Brian 大出血完!! 就去咗食dinner!! 去咗間美國快餐店食!! 依間快餐店啲裝飾好懷舊架!!! 仲播埋啲懷舊歌曲, 最好笑, 係啲侍應會跳埋舞架!! 哈哈! 咁我咪拍手和應下啲侍應囉!! 一齊玩下有啲氣氛嗎!!哈哈!! 係依間餐廳食野, 真係又食得,又玩得...哈哈!!

餐廳每張臺都有個點唱機, (但唔知個點唱機真定假).....我哋食咗好美式嘅快餐, Burger, grill chicken sandwiches and 薯條...仲有milk shake


Brian話個burger 啲onion 係炸onion ring 黎架!! 佢話好得意叫我影低!!! .......同場仲有侍應跳舞, 好得意架!!! (黑色箭咀指住, 果啲解侍應黎架!!)


     食完飯, 當然,返屋企就即刻試啲新買嘅化妝品喇!! 一次過買咁多!! 緊係即刻試玩!! 試化妝前, 我仲上msn 問一問朋友(Kitty) 啲落妝問題先!! 因為,  我想知, 化完妝後, 應點處理個妝, 問下Kitty 我有無足夠材料, 我先開始化!!! 而且, 我感覺, 化妝and落妝都要了解清楚, 咁成個化妝程序先至夠完美!!  我問完Kitty化妝需知, 我先動手化妝.......

     嘩!! 原來,化妝好麻煩架!  要印粉上面, 又要夾眼睫毛, 又要畫上下眼線, 掃Mascara, 掃眼影, 渣唇膏......由於, 化妝黎講, 我係非常新手.......每一個步驟都用咗許多時間才順利完成!!! 真係無咩必要都唔想化, 哈哈!!  我化完妝,仲即影相, send 比朋友Kitty 睇添!! 哈哈!!等Kitty 比啲意見嗎!!

剛剛化完妝(第一張相), 原來自己個黑眼圈咁大, 咁黑架!!! 即刻印啲粉去遮住黑眼圈先, 第二張相個妝好返啲, 第三張相係落咗妝個樣,....原來化妝樣係會有神啲架!!


     其實, 早排話要學化妝, 我係啲web-site都有睇過啲化妝需知.....當做下功課!!! 原來, 做過下功課, 真係好啲, 化妝時, 都唔會太"呢 hea" , 我今次算係第一次正式化妝,  感覺化妝都唔係, 我想像中困難, 但要熟手, 真係要下啲功夫囉!!
 
    而我化完妝, 當然會問下Brian 意見l喇! Brian 話..."估唔到我化咗妝, 對眼係可以咁大架!!!" 我覺化妝只係令到自己個樣係夜麻麻都會顯得有神啲!! 個人明亮咗!! 而且, 我化妝只會化自然妝!! 太誇張啲顏色我還未接受到, 但今日化妝, 係一個好開始!!! 哈


19 comments:

  1. 化妝個人真係精神好多架~~~
    [版主回覆03/12/2009 05:44:00]V&M:   我之前, 唔多化妝架!! 都唔知化咗妝, 自己個樣會精神啲架!! 但化妝對我黎講比較多功夫, 因為,自己仲未掌握到化妝技巧, 化一個自然妝, 都好慢!!! 哈! 所以, 真係有需要時先會化妝!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 精神好多!仲醒目好多添~
    [版主回覆03/12/2009 05:50:00]C&K:   我之前, 無咩點玩化妝品, 我連化妝品啲英文名稱, 都係剛剛學識!! 哈哈!! 但估唔到化妝品真係會咁大魔力, 會令到一個好眼瞓嘅樣都變得精神咗!! 但現階段化妝對我黎講, 都係新開始, 所以, 化得好慢!!! 而且, 化完又要落妝!! 好多野要做!! 因此, 我真係有需要先化妝....哈哈!!但比我學識多一門知識, 我係好開心!!

    ReplyDelete
  3. 化左粧,個樣精神d 化妝品既野,買下買下就會買上癮架啦
    [版主回覆03/12/2009 05:56:00]Mui:   ~我都無預計到我化咗妝會精神啲架!! 我之前係無咩化妝經驗架!! 而家化妝對我黎講, 都係一個慢慢學習嘅機會!!! 但化妝真係幾多功夫, 我又剛剛學, 真係好慢先化到一個妝!!! 哈哈!! 但我好開心, 我學識多一樣野, 其實,化妝都係一門學問黎架!!   ~我現在,都覺買下化妝品會上癮, 落妝用品, 滋潤cream, 我都開始去問下人!! 真係用下用下又投資咗啲支金係化妝品度喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 依啲化妝品, 有eye shadow, 有粉底, eye curler, eyeliner, and Mascara, 仲有個化妝袋連埋一套四支blush....
    セ冇唇糕?定你之前已有?!
    **你化咗装個樣眞係精神好多 !
    [版主回覆03/17/2009 03:38:00]高貓貓:   ~我不流都有啲唇膏架!!!所以, 唇膏唔需要買囉! 我啲唇膏仲係啲Auntie 送架! 所以, 都有幾支唇膏看門口! 而家可以大派用場喇!! 哈哈!    ~唔化妝, 都唔知自己化妝之後, 真係可以令自己個樣精神咗!! 無咗黑眼圈....哈哈!

    ReplyDelete
  5. 你!!! 出blog 唔講我知 我唔講你知 McDonald 有 Hello Kitty 換 我地下個禮拜去啊 =)
    [版主回覆03/17/2009 03:41:00]Kitty:   ~依篇blog 係化完妝即刻寫架!! 半晚三間, 所以, 無通知你!! 哈哈!!   ~我知麥當當有Hello kitty 換, 我見過喇!! 我覺啲hello kitty 唔太靚, 所以, 無換到! 哈哈! 但多謝你幫我留意!!

    ReplyDelete
  6. CheongGreenworm9 March 2009 at 09:31

    真係精神 左 好多
     
    [版主回覆03/17/2009 03:43:00]Little Greenworm:   唔化妝, 都唔知自己化咗妝之後會精神咁多!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 你真係好鐘意kitty呢...化左妝精神好多
    [版主回覆03/17/2009 03:48:00]心樂:   ~我係喜歡Hello kitty.........而我個朋友, 又咁岩叫Kitty, 我有唔識化妝問題就問Kitty, 你唔係攪錯Hello kitty and 我朋友Kitty 喎!! 哈!   ~我未化妝, 都唔知自己化咗妝之後會精神啲架!! 所以, 化妝都係一個偉大發明!! 哈!

    ReplyDelete
  8. 其實你係鐘意 Hello Kitty 定 Kitty 啊
    [版主回覆03/17/2009 04:01:00]Kitty:   ~其實你都幾留意我其他blog 友啲留意...哈哈!!   ~我已經澄清咗....我係喜歡Hello kitty....Kitty 就係我朋友囉!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. hey Vicky, i use Chanel cosmetics. You can find videos to show you how to wear make-up on www.chanel.com
    I find these videos very useful. Have fun!
    [版主回覆03/17/2009 04:04:00]Mrs. Tin Tin:   我覺Chanel 都幾貴架!! 哈哈!! 我去過chanel 個網頁, 但都見唔到啲人買人化妝嘅!! 但係Chanel 網頁知道咗唔少Chanel 產品!! 唔該晒!!  

    ReplyDelete
  10. 化左妝個人真係會自信好多架,下次叫kitty教你畫埋條眉啦.
    [版主回覆03/17/2009 04:06:00]Edison & Cherry:   ~我覺自己化咗妝, 真係精神咗!!   ~我唔洗叫Kitty 教, Kitty 遲啲都會教我畫條眉架喇!! 因為, 她早倫都教我畫上下眼線喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 香港都有得賣喇, 我都會去睇吓, 如果有嘢啱都會買少少俾自己, 唔會買一套, 太貴喇!
    你連化妝都做定功課, 真係好認真呀, 我就從來都冇搵資料, 亦冇跟雜誌學化妝, 都唔知點入手好......我覺得塗eye shadow係最難, 所以我都好少塗......
    你一買就買咁多, 仲好pro添, 以後有Kitty做你軍師, 你唔洗驚啦!
    [版主回覆03/17/2009 04:49:00]爆炸魔女:   ~啲Hello kitty Mac 產品, 當然,唔洗買一套喇!! 你買咗Hello kitty 都唔會用! 我估你攞黎儲多啲!! 哈哈!!! 你真係有用先買喇!! 雖然, 我成日都話想買Hello kitty 啲化妝產品, 但當我試咗Hello kitty 產品啲顏色...我就有啲唔想買, 因為啲顏色唔係太襯我了!!如果係買, 都買啲有用啲產品, 感覺會值得啲!!
      ~而家科技好, 我先有機會上網看啲化妝web-site!! 講真, 我都係去You tube 睇下啲人點化妝咋!! 感覺睇video 戶動啲! 會比較容易學到啲!! 其實, 我都唔係話認真!! 只係我在化妝學識上係零知識!! 如果, 我去問人都唔知係邊度問起好!!...所以, 就去揾資料, 起瑪知道自己出街買化妝品, 都知自己買乜!! 唔洗盲摸摸嗎!!!
      ~我見你時, 我都好少留意你有無渣eye shadow 添!! 我比個web-site 你吖!! http://youtubehk.blogspot.com/2009/01/blog-post_01.html 我覺得幾容易學到啲化妝技巧架!! 你試下化下eye shadow 喇!! 哈哈!!  其實, 依個web-site 都係Kitty 比我架!! 她知我要化妝, 就馬上比啲web-site 我.......我而家有化妝問題都會問她....其實, 我都想問你架!! 但有時, 時間上配合唔到嗎!!!
      ~我初頭都沒有諗住一買就買咁多化妝品架!!! 但Brian 係身邊, 他話如果買就買成套, 還掂都化妝, 無理由只化對眼...係就化全部!! 我有啲驚訝, Brian會咁支持我化妝, 而家,我哋睇雜誌, 都會一齊望下啲明星個妝!! 一齊講下, 研究下!  而家, 有人同我一齊討論...我化妝都無咁驚!! 有人支持差好遠架!!

    ReplyDelete
  12. 我太懶喇, 而家好耐都無化粧lu.....我最驚就係畫眼線, 好驚畫完會好誇咁, 而家都係有function先會化粧囉....哈哈~~~
    你化咗真係靚咗喎....好自然呀~~~下次熟咗點畫眼線就教下我啦...哈哈~~
    [版主回覆03/18/2009 03:13:00]細細粒:   ~我都一樣, 我懶咗好多!! 到依家先回覆你!! 哈哈!!   ~其實, 我覺化妝都是一種禮儀, 所以, 都會學下!! 但就唔會成日化喇!! 有需要先會化!!!   ~我初頭都好怕畫眼線架!! 我到而家都要慢慢畫先畫到!! 不過, 化妝都係化得多先熟手!!    ~多謝你話我個裝自然!! 因為, 我就係想化一個自然妝! ...但我依家化妝都係初步, 仲要慢慢學習!!! 仲未有耐可以教人!! 哈哈! 但如果你想大家一齊研究下都得架!

    ReplyDelete
  13. it's a good start
    but my hubby don't like me putting make up on my face.......so forget it. 
    [版主回覆03/18/2009 03:18:00]小col:   ~而家, 我化妝都係好初步學習!! 我仲有排學!!!哈哈!!   ~我都識有啲朋友啲先生, 都唔喜歡另一半化妝,..其實, 咁仲好喇!! 可以慳返啲化妝品費用!! 哈哈!

    ReplyDelete
  14. 令女....
    [版主回覆03/18/2009 03:19:00](Empty)

    ReplyDelete
  15. Vicky: 我係Sephora都見到你o個套化妝掃,我都好想買呀,佢依家減價,只賣$39蚊,勁想買,但只係驚d毛唔滑同易甩毛o者,你依家用過覺得點呀? 化妝品可以令女人靚d,學吳君如話齋,世界上係無醜既女人,只有靚既女人,所以你一定要記住,要靚就唔可以懶架啦!我相信你都會知架啦,因為從你無化妝到有化妝,你都睇得出得變化啦,你睇下,你係精神左好多架,其實,如果你唔想搽粉底,你可以買一隻叫做BB cream既野,當cream咁搽,搽完後好有化妝效果架,但同時又好自然喎,好多brand都有出,最出名就係韓國出既,你可以睇下丫!
    [版主回覆03/26/2009 03:58:00]陶陶夫人:   ~我係sephora 見到套掃, 又係特價!! 所以, 就買囉!! 但我買到而家都無咩點用到啲掃, 因此,唔覺有甩毛現像!! 其實,我超喜歡Juicy 依個牌子架!! 係加拿大就唔係好多Juicy 物品!!! 有都幾貴!! 但我知美國有Juicy 專門店, 比我見到都開心到發癲!! 哈哈!! 今次, 第一次化妝, 都要買下Juicy 陪我!!   ~我都有聽過吳君如句金句!!! 我真係相信架!!! 有時啲衣着悉心打扮下,成個人都唔同晒喇!! 加埋化妝, 就真係容光換發啲!!!   ~係呀!! 我早倫都見你係sasa訂了bb cream!!! 我初頭以為bb cream = day cream 嘅一種!! 但後尾問人先知...係化妝品黎架!! 而家, 開始化妝, 才知道化妝品真係多產品!! 而家用開粉底, 我就用住先, 我研究深入啲, 就會睇埋bb cream....多謝你個suggestion!!!

    ReplyDelete
  16. 得閒交流下d化妝心得啦
    [版主回覆04/09/2009 09:11:00]Cathy:   ~我啲化妝經驗, 真係好初步!! 我而家仲慢慢學習緊!!   ~去你個blog 睇, 先知你好年輕媽媽.....而且, 係一位化妝師,相比下, 我需要, 向你請教化妝心得就真!!   ~好高興琴日同你msn 傾計!!

    ReplyDelete
  17. 得閒再同vivian & kitty同我group chat喇
    笑到顛左
    唔好話請教呀.....大家交流下
    [版主回覆04/10/2009 11:40:00]Cathy:   得閒點止group chat!! 我得閒去你個blog 坐下喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  18. halo~ 我路過ga,好有興趣知你地去果間 美國快餐店係邊ga? 又有 得 食,又 有得 玩!!
    [版主回覆04/23/2009 08:42:00]keiko:    係加拿大多倫多Yonge St. 夾 dundas St. 間美國快餐店叫Johnny burger!!

    ReplyDelete