紅色新電腦

March 12, 2009 (Thursday)

    我又有新電腦!!! 部新電腦係紅色架!! 哈哈!.....我比較喜歡紅紅粉粉顏色架!! 但擁有紅色電腦真係第一次! 我以前, 見啲電器鋪有啲sharp colour 電腦都會走去望下, 模下!  而家, 終於可以擁有了!! Yeah!!


    其實, 我擁有依部電腦都幾surprise 架!! 事前我都無諗過會買架!!! 但見依部紅色電腦價錢合理, 而且,又係我喜愛顏色!! 便買下來!! (多謝Brian)


    我舊過部電腦,已經比咗Brian用喇!! 哈哈!! 依家我打blog, 上網都可以日日掂到sharp colour 電腦喇!! 見到自己對手掂住紅 "book book" keyboard.... 真係好醒神, 好開心!! 哈哈!


由於, 依部電腦係Vivienne Tam design 架!! 我曾見過有模特兒着依部電腦啲patten 啲晚禮服!!!  所以, 啲電腦pattern 係會特別啲! 好似件衫咁, 好多唔同色彩嘅花紋!!  我相信男仔 or 其他人見到未必鐘意!!!! 但我就好鐘意喇!! 哈哈!



電腦係紅色架!! 連電腦mouse 都係同電腦機身same pattern 架!! I like it...哈哈!!
依家Brian 就用我部舊電腦上網!!



我有新電腦, 邊度想煮飯, 買完電腦就嗱嗱聲去附近間South St. Burger co. 食dinner 先返屋企, (咁返屋企就可以專心set up 紅色電腦嗎!) 哈!! 況且,  依日係12號, 係我同Brian 相識紀念日 (識咗9年零9個月), 就順便揾多個籍口食餐好啲啲!! 哈哈! 


16 comments:

  1. 哈哈!~ 好紅呀!~
    [版主回覆03/18/2009 04:08:00]小威威:   係呀!! 我比較喜歡紅色and 粉紅色...哈哈!

    ReplyDelete
  2. woo......好型呀!!!
    [版主回覆03/18/2009 04:09:00]V&M:   ~多謝!!   ~鐘意啲人會覺好型,唔鐘意啲人會覺....好得人嚇!! 哈哈! 但我自己就好鐘意喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 部電腦真係好......紅!
    [版主回覆03/18/2009 04:11:00]C&K:   我比較喜歡紅色, and 粉紅色....所以, 依部電腦岩晒我!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 又新腦 你個Brian 對你好好耶
    [版主回覆03/18/2009 04:12:00]Kitty:   依部新腦, 我好鐘意...哈哈!! 他緊係對我好喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 好sharp呀
    [版主回覆03/18/2009 04:13:00]Mui:   我就係鐘意依啲colour...哈哈!

    ReplyDelete
  6. Wawa~~~ I like this computer too!!! Where did u get it at???!!! (Haha..no money but wanna shop!!!)
    [版主回覆03/18/2009 04:17:00]flying cupcake:   ~講咗自己野先!! 我比較懶去你度留言...但我周不時都click 入你度架!! 哈哈!!   ~部電腦係best buy 買架!! 我一見到就好喜歡喇!! 你可以拉柴狼爸爸去best buy.......之後, 就迫他買比你喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 貓公館壹號17 March 2009 at 00:34

    Wow did Brian get an employee discount? The HP laptop is certainly very cool looking.
    [版主回覆03/18/2009 04:22:00]貓公館壹號:   ~Brian 當然無employee discount 喇! 如果他有employee discount, 我相信他成日換新電腦...哈哈!!   ~多謝你讚部電腦...我比較喜歡紅色, 粉紅色, 我一見到依部電腦就好鐘意喇!! 哈哈! 依家日日掂好開心架!

    ReplyDelete
  8. 顏色好令呀....好搶眼
    [版主回覆03/26/2009 08:23:00]心樂:   我都係喜歡隻色, 先買....哈哈!! 而且, 紅色電腦唔係太多牌子會有!!

    ReplyDelete
  9. wow........your computer very sharp and the package looks good.
    Congratulation on your anniversary, 9 yrs 9 mths, good number!!  So happy for both of u being together for so long. 
    [版主回覆03/26/2009 08:23:00]小col:   ~我都係喜歡隻色先買依部電腦!! 講真, 我對電腦知識唔係話太識!! 買電腦, 外型會吸引我多啲!! 哈哈!   ~多謝!! 我同Brian 不知不覺就9年......但最開心, 我哋依9年, 都keep 住慶祝相識紀念日...哈哈!

    ReplyDelete
  10. D色真係好靚喎....但你舊電腦都好似用唔夠一年, 咁快買過部, 真係服咗你, 我就唔會買囉.......ANYWAY, 有新嘢梗係開心D既...呢部係咪好細架, 我見BRIAN用緊嗰部都好細吓....我會鍾意d制大粒D...嘻嘻~~~
    [版主回覆03/26/2009 08:24:00]細細粒:   ~你真係有記醒, 我部舊電腦係我十月生日時, Brian 送架!! 我唔夠一年又換電腦. 但依部電腦啲色真係好正, 而且,啲花紋特別, Brian 都話值得買, 所以, 就買下來, 舊個部電腦都唔會晒架!! 我比咗Brian 用!!!   ~其實, 啲net book 電腦, 啲keyboard 都唔算太細, 都岩手型架!! 唔會打錯字架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  11. Hehee~~ Of course I know u come visit "me" la !! Yeah I were super lazy leaving messages thse days too...I spend so much time on the computer la!!! Eyes get so tired nei~  B4 Im planning to get the small net book so that I can use it at coffee shop n can bring to HK too (the price still not cheap thought !!) But I really like your red computer ar ..um..your "suggestion" is very good!! I should try try then "big" chailongpapa to buy it nei~~ wakakakakaa Red is my favorite colour!!!!
    [版主回覆03/26/2009 08:41:00]Flying cupcake:   ~初頭, 我想比suggestion 你架!! 除咗, 我依部hp電腦, 係紅色, 仲有一部net book 電腦都係紅色架!! 果部就係sony net book 電腦!! 但sony 比較貴!! 我個心, 都係依兩部, 二選一!!   ~哈哈!! 我哋而家齊齊用新電腦喇!! 我都估唔到,我post 咗依篇blog, 會引到你同我買同型號電腦用, 連mouse 都match 埋!! 你知唔知, 我啲妹, 接受唔到咁紅架!!  但我緊係唔會理佢哋喇!! 我用得開心, 我覺useful 咪得囉!! 哈!   ~柴狼爸爸......會唔會多得我!! 無端端令佢洗咗錢買電腦比你!! 哈哈!! 可能遲啲,我有機會見柴狼爸爸, 他會用啲唔友善目光望住我...因為, 係我令到他洗咗錢買紅色net book 電腦...哈哈!! (講笑咋!!)   ~你而家去邊度, 無輪香港coffee shop 定係加拿大coffee shop 都可以用紅色電腦喇!! 可以除時update blog 喇!! have fun on your net book!!!   ~你又知, 我成日黎你度....講真, 有時我隻手好懶,讀完人哋啲blog, 就當留咗言比人...哈哈!!!

    ReplyDelete
  12. 我之前都係雜誌見過喇, 好似情人節時出架, 真係幾特別, 仲要同d衫同一pattern, 係特別版嚟架!
    我就冇諗過買呢部, 因為太紅喇, 估唔到你會鍾意呢部喎!
    遲少少我都買多一個, 但唔急, 去完旅行返嚟先再睇呀!
    [版主回覆03/26/2009 08:42:00]爆炸魔女:   ~我都係喺雜誌見過依部電腦!!! 初頭, 我真係無諗住換新電腦架!! 因為自己部電腦係早倫(我生日時)先買!! 但一見到依部紅色嘅實物實在好靚,而且, 啲花紋幾特別, 價錢合理就買下來!! 你知我喇!! 除咗衫, 其他野都喜歡紅紅, 粉粉架嘛!! 你知我鐘意hello kitty 就知喇!! 哈哈!!! 買依部電腦, 連Brian 都好贊...就係咁, 就帶咗部紅色電腦返屋企!!  我啲妹見我用部紅色電腦, 仲要有花紋, 她們話好怪!! 我唔理佢哋架!! 哈哈!! 我用得開心,感覺部機useful 咪得囉!!   ~你遲少少係咪要買部電腦比你個仔用呀!! 不過, 你近排咁忙, 依我記憶, 你係三, 四月係會比較忙, 比較多飯食,  等自己個心定啲, 無咁忙先買喇!! 而且, 我相信, 你唔太急住用, 記得每年就開學時, 啲電腦商, 會突然間有好多新電腦款出現架!!! 到時去慢慢選購都未遲!!!

    ReplyDelete
  13. 你部新電腦隻色好'型’呀.. 哈哈
    多數用都係用黑色 銀色~~ 呢隻色都唔錯呀~~
    [版主回覆03/26/2009 08:49:00]畫:   ~就係電腦平時都係銀色, 黑色, 白色....所以, 見到特別顏色就會好喜歡, 因為特別啲!!! 其實, 我係幾鐘意紅紅,粉粉架!! 你唔好唔記得,我好鐘意hello kitty 架!! 所以, 紅色好岩我!! 我仲同Brian 講, 我第時擁有自己間屋時, 我個廚房係會用紅色架!!

    ReplyDelete
  14. Wow your laptop is so cool .
    [版主回覆03/26/2009 08:51:00]kk (美國旗)   我喜歡紅紅,粉粉嘅顏色...所以, 一見到依部電腦就好喜歡, 而且, 有花紋架!! 感覺好特別!! 哈哈!

    ReplyDelete
  15. 你呢篇blog幾有吸引力~~ Haha 我 keep住返嚟睇見到你覆我留言  红色真係唔係人人鍾意架過我又真係buy喎!! 柴狼爸爸覺得netbook 呢個price 嚟講算係貴咗d但佢都知我鍾意红色 (not really b'coz of da Vtam design.but I really like the red!!!)  所以都由我一睇就買 (因為我深信Vicky都買就更係好用!! coz Brian係 hi- tech人嘛!!!) 我真係會一bin用一bin笑架!!! wakaka~~ 講真~有機會我哋4個出嚟玩呀!!! 帶埋部 "红卜卜" 一齊用~~ 叫柴狼爸爸&Brian影我哋玩雙打!!!  留言嘅嘢心照啦~~ 唔留我都知你有探我架!!
    [版主回覆04/01/2009 09:17:00]flying cupcake:   ~嘩!! 原來紅色電腦咁有吸引力, 令你留咗三個言比我喇!! 仲令到你買埋部電腦返屋企.....哈哈!   ~你知唔知, 你依個留言, 我都有比Brian 睇架!! 你講到Brian 好似做hi-tech 工作啲人咁!! 他見到你咁講佢, Brian 真係笑咗出黎架!!   ~我其實, 對電腦無研究架!! 我只係識寫blog, msn and 回email 咋!!你問我咩電腦好用, 我唔識答, 因為我只顧外型架咋!! 見外型吸引就想要!! 日日見到自己鐘意啲顏色....都唔知幾開心! 成個人醒神晒!!哈哈!!   ~有機會都想同你and 柴狼爸爸一齊飲茶!! 我哋到時齊齊攞部紅色電腦出黎玩丫! 可能其他隔離臺啲食客, 以為hp 紅色電腦廣告宣傳灘擋添!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  16. Vicky: ~你呢部電腦真係好靚呀!而且所有設備都係同一個tone, 真係好靚呀?可唔可以細細聲話我知呢部腦買左幾錢呀? 咁你成日換電腦,舊既電腦又會點處理呢?因為我印像中, Brian好似送左好多部電腦俾你架啦!
    [版主回覆04/07/2009 08:52:00]陶陶夫人:   ~我一見依部電腦真機, 就比依部電腦深深吸引住!! 真係喺好短嘅時間, 就決定買, 除有紅色外, 啲花紋好特別!!   ~其實, 我依部電腦係Best buy 買架!! 我相信美國都有得賣架!! 價錢大概6百-7百之間喇!!(我講加幣)   ~而我以前啲電腦, 我多數會比Brian 接手架!! 他用緊我舊個部囉!! 有啲舊電腦, 就放咗入冷官喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete