Pizza 姐

April 1, 2011 (Friday)
   我家的後面街, 新開了一間pizza 店, 說實話, 新開的Pizza 店, 真的無咩特別驚喜可言. 因為我依區太多這類型嘅pizza 店. 

  大路嘅Pizza 店特色, 玻璃櫃, 放滿一片片唔同口味嘅pizza.供街客買. 店內幾張臺, 裝修簡單, 主做外賣生意.

  但我無啦啦有張$10 off 嘅pizza 卷. 咁抵, 即時化身pizza 姐. 攻去買pizza. 還掂都星期五, 都想特別啲. 最大原因,-----自己都懶煮.

   雖然, 話有pizza 卷, 買個大size pizza, 有埋雞肉及超級芝士, 之後, 要補九個大洋. 才能成交.  我覺acceptable 啦!!

    由於用pizza 卷, 要自己攻入pizza鋪買, 無得delivery.  所以, 就要呆坐在pizza 店等pizza. 因而, 令我全身都感染pizza 味.

    一個全身pizza味嘅女仔, 捧住個大pizza 回家. 好像引起街上嘅途人主目. 途人也特別讓路給我前進. 哈哈~~星期五, 我好像化身為------PIZZA 姐.

↓蒜蓉, 雞肉, 芝士Pizza......味道 & pizza 個皮都唔錯. 雞肉都幾多.0





↓呆坐pizza 店等待時, 見到依間pizza 店嘅推廣牌, 原來啲散裝pizza 幾抵食. 0



*今年, 愚人節, 我一買完pizza 回家, Brian 話:「阿Sa & William 散咗啦!!」
  我仲信以為真, 仲問Brian, 邊本八婆雜誌公開架!!
  Brian 哈哈笑, 才知自己被玩.
 (Brian偶像係阿Sa, 當然想依個消息係真啦!) 

1 comment:

  1. I like pizza for dinner from time to time, but I only like it with plain cheese....
    [版主回覆04/12/2011 11:24:00]Pizza 姐:   我鐘意啲pizza 架!! 仲要越多料嘅pizza 就越鐘意.  但日日食又唔係太好. 所以, 間唔中放下假先會食下.   

    ReplyDelete