Happy birthday to you

March 25, 2011 (Friday)
   Queenie, 又到又到啦! 又到你生日, 我每年都好期待依日嘅來臨, 因為我知你係依一日, 一定會心情愉快啲. 祝你生日快樂, 身體健康, 每一日都開開心心. 

   幸好的是.... 今年你的生日禮物 and 生日卡, 在你生日前, 已經在你手. 你生日當天便可即刻用囉!! 我知你會唔捨得用. 但我總感覺, 你睇下Hello kitty 都會開心. 做得你朋友, 都想睇到你開心. 你齋睇, 我都當你用咗架啦!! 哈哈~

     點呀!! 去邊度食你生日飯呀?? 你生日剛剛是星期五, 唔知洗唔洗排隊等呢??

   雖然, 我們近排好像比以前少了聯絡, 但當和你再連線時. 你一言一語都是發在內心. 個種真誠, 真是一聽便會感受到,  有時, 我閱讀香港啲雜誌, 看見香港有啲靚餐廳, 靚美食, 靚靚下午茶. 我個腦都會好自然, 都好想和你一齊分享. 真係嘆世界也想預埋你. 哈哈~~真的希望能夠回港和你再聚. 補祝你生日or 預祝你生日...什麼都好.   

   我時常覺得, 好朋友生日, 應該和她食餐飯or 食件餅才似樣. 但無法子啦!! 我們相隔這樣遙遠, 無法子大家約個地點食飯 or 食餅. 睇住我做嘅花生碎朱古力蛋糕啦! 順道許個願吧!! 哈哈~~~
  
    Happy birthday and 心想事成


↓認得出個蝶嗎??....是你送給我的Hello kitty 蝶0



Vicky

No comments:

Post a Comment