返屋企....等待

March 19, 2010 (Saturday)
   又是回娘家嘅周末. 慣例去飲茶(去了"名門金宴").   現在, 飲茶時間越來越押後. 可以2pm 才飲茶. 其實, 我比較喜歡遲些時間才飲茶. 因為太早, 仲未有胃口, 我真係食唔到啲咩落肚.

   其實, 飲茶依個活動都好簡單, 但套在我家, 就變得比較復雜了. 由於, 現在大部分細妹都需要星期六工作. 在星期六, 我同父母飲茶, 都只係得幾丁人. 但就特別要坐張大臺, 留定位, 留定點心. 好讓其中一個未入座嘅妹及她男朋友有野食. 有位坐. 
         
   最好笑係, 我們不知這個妹及她的男朋友是否會到. 因為這兩條友話, 「黎得就黎, 唔黎得就唔黎」無寧量可嘅回覆. 最可笑是, 我父母接受這回覆. (比着我就講唔出依啲回覆).  我父母全餐茶就望着個門口. 等待又等待. 我就我有我食. 我父母就一邊食一邊望門口.

  我這個妹太自私了. 她無理由唔知我哋父母嘅性格!! 我父母聽到「黎得就黎」就真的當有機會會到達. 因此,  全餐茶拖慢食, 拖慢叫. 已經不止一次係這樣. 係累次了. 唔通我啲時間就唔係時間咩?? 阿爸阿媽都食得唔安樂啦!!

  所以, 我都唔做好人了. 我飲完茶不回家坐. 和Brian 出街行. 其實, 沒有特別東西想購買. 但出到街行,心情會輕鬆點.  我還飲了杯峰蜜綠茶+珍珠. 哈哈~~行到晚飯時間才回娘家.

  晚飯, 同父母and 剛放工的妹妹出街食晚飯(係"凱龍船"食). 幸好最自私嘅妹唔黎. 晚飯個餐, 終於都唔洗等待再等待了. 食得開懷...哈哈~~

  入夜, 連同剛放工啲妹and 她們另一半出街, 我們去了飲野, 當中我們說了很多不快及不滿的家事出來.  傾到天光(5am)才回家瞓.

↓在行街途中買了bubble tea 飲 (我飲峰蜜綠茶, Brian 飲綠茶沙冰)0



---------------------------------------------------------------------------------

March 20, 2011 (Sunday)
    又是飲茶天, 我們去了"天寶閣" 飲茶.   我家在星期日飲茶, 會比較齊人. 但依餐茶, 又要等待果個自私自利嘅妹, 以及她的男朋友到達. 所以, 飲咗好耐茶. 說實話, 我飲茶時,有啲作眼瞓.

     我唔理, 我飲完茶就走啦!! 還約了三妹去睇太陽眼鏡. 因為三妹識人嗎!! 雖然, 我還未買. 但內心以鎖定了某幾款. 不過, 我現在才知, 原來現在市面上有很多太陽眼鏡. 是要鼻高高先帶到. 我鼻子不高. 雖好多款看中了. 都未必岩我. 原來, 買幅太陽鏡都咁多學問!!

     行了眼鏡店之後, 便和三妹, 三妹男朋友, and 三妹個朋友, 約埋一齊去了食下午茶,  原來世界真是小. 三妹個朋友, 我都識, 但識他時, 他只有8,9 歲. 現在, 已經長大了, 還出外工作!  不過, 我和他的哥哥and 媽媽比較相熟.  就係咁. 又傾了上來.    

↓下午茶, 去咗麥當當, 食自製雙層魚柳包0



5 comments:

  1. 你好乖啊, 每星期都同爸爸媽媽去飲茶! 希望你果個妹大啲就識諗啲啦, 唔好要你地白等.
    [版主回覆03/25/2011 09:38:00]Wedy:   ~我都唔係乖架!! 我同阿爸阿媽飲完茶都走咗去行街架!! 周末都係全天候陪足父母架!!   ~我個妹唔細架啦!! 都3字頭歲數架啦!! 但無法子啦, 我父母太維護這個妹了,越寵就越過份囉!!

    ReplyDelete
  2. You are tright, even our own family member doesn't mean they are good!!  U can play the same trick to her, ask her to dim sum one day and never show....Now she will know how it feels to wait!!!
    Enjoy your time with Brian!
    [版主回覆03/25/2011 09:38:00]Big Daddy:   ~我做唔出依啲野, 我覺會唔好意思架!!   ~其實,我有同父母講過, 我父母太維護這個妹啦!! 我也沒法子!!

    ReplyDelete
  3. 哈! 哈! 我要學做你嘅雙層魚柳包
    [版主回覆03/25/2011 09:38:00]green apple阿姐:   ~我鐘意食魚嗎!! 所以, 咪自製依個魚柳包囉!! 你都試下吖!

    ReplyDelete
  4. 我戴太陽眼鏡都係要買有兩粒豆o個種先至得,個鼻唔夠高托起佢......
    [版主回覆04/02/2011 10:36:00]冬冬:   係囉!! 原來帶眼鏡真係好多學問. 鼻子也是考慮因素!!!

    ReplyDelete
  5. 因爲一個人唔合作,要所有人齋等,比著我個心都唔舒服啦,大家姐眞係唔易做呀,不過,唔洗唔開心,錯既又唔係自己,你盡左做女果份孝心已經好足够喇,相信你爸媽心水清都會明白~
    [版主回覆04/09/2011 03:37:00]LaLa:   多謝你開解, 想想另一方面, 你也說得對, 我自己沒有錯, 為何要古埋道氣, 盡自己本份, 便足夠.   說實話,我也不是乖乖女, 盡了自己個份, 其他的不需要再介懷, 我希望我下次回家, 我會抱着這方向. 希望返去娘家時, 我個心會開懷一點.

    ReplyDelete