星期一晚餐

March 14, 2011 (Monday)
   星期一, 比人感覺好像特別長. 特別肚餓. 放工忍不住去了屋企附近間咖啡店, 買下小食, 買下熱飲. 治下個打鼓胃.

   不過, 我都係依論先會特別喜歡飲咖啡. 因為咖啡店仲有中獎杯依個活動. 卷起杯邊隨時會中獎, 所以, 近來會盡量飲. 我已經中過啲安慰獎 (Donuts, or coffee), 我中到少少獎就好開心架啦!

↓唔好以為, 我時常去咖啡店就會飲咖啡, 我多數去依間咖啡店都係飲奶茶or Apple Cider. 今次我飲Apple Cider, Brian 就飲mix berries 凍飲. 仲買咗牛角包& muffin 0





     星期一, 屋企個雪櫃永遠就最充足. 皆因, 係周末先剛剛入完貨. 就蒸蝶腸粉, 滾個菜湯, 煎蝶三文魚尾黎食, 再叮返食剩嘅煲仔飯, 就開飯啦!!

    所有食物都清晒. 最喜歡啲食清晒. 唔洗留待第二日再清過.

↓燒汁三文魚尾, 混醬腸粉, and 潤腸肉排煲仔飯 (昨天食剩返叮)0




↓咸豬肉滾昭菜湯0



3 comments:

  1. 美味!有空請到我的新blog看看,謝謝。
    [版主回覆03/22/2011 10:48:00](Empty)

    ReplyDelete
  2. 好豐富的晩餐,特別係煲煲仔飯
    [版主回覆03/22/2011 10:48:00]LaLa:   ~其實, 我唔係太識煮太多食物, 煮黎煮去都係個啲家常食物. 依餐都係煎蝶魚, 蝶腸粉都係現成貨, 蒸熱就食得. 再加埋煲隔夜煲仔飯. 就開飯. 閒日, 食得飽就算架啦~~   ~我啲煲仔飯都係第一次整, 原來整煲仔飯唔太覆雜架!! 你有機會都試試

    ReplyDelete
  3. I am trying to stay away from all the donuts...getting too fat!!  Even coffee I will drink it Black!!
    [版主回覆03/22/2011 10:48:00]Big Daddy:   Donuts 真係唔好食太多, 好唔健康架!! 間中treat 自己開心,食一個都ok!!

    ReplyDelete