St. Patrick Day

March 17, 2011 (Thursday)
    又到每年一度St. Patrick's Day的日子. 今日天氣特別和暖, 所以, 條街令捨多人, 見到間間酒吧都大排長龍,. 啲酒吧應賺唔少啦! 哈~

   我無跟住St. Patrick's Day 傳統着綠色衫, 也沒有去酒吧襯熱鬧.  只是叫Brian放工經過酒房, 買啲Ale beer 黎啤一啤, 又順道借個個籍口食下街外野食. 當應節囉!    

   今日, 放工回家時, 我已經在電梯內的空氣, 臭到Beer 的味道, St. Patrick's day 依個節日, 為何會用啤酒黎慶祝, 我也唔考究了.  但因為依個St. Patrick's day 令到一個普通日子, 變得一絲的輕鬆. 我也會參與.  (cheers + 碰杯聲)


↓其實, 買了快餐食, 但我懶特別, 將啲快餐放係餐蝶食. 快餐+Ale beer, 感覺舒服.0




↓St. Patrick's Day街上的人, 個個穿著綠色衫, 在酒吧門外一定看到0



1 comment:

  1. Everyone has a little Irish in them!!!!
    [版主回覆03/24/2011 08:58:00]Big daddy:   哈哈!! 所以, everyone 都係St. Patrick's day 飲Ale beer 囉!!

    ReplyDelete