晚餐

March 29, 2011 (Tuesday)
    是的!! 忙碌了許多, 生活上有了額外工作, 令到自己在時間方面, 排得好密.

    Brian 今天去買了新鑰匙包, 他很鐘意, 還興奮到, 話要出街食飯慶祝. 還好, 我也想出街吃.......但原來閒日啲食鋪好早就close. 去了幾間都模門釘. 最後, 去了帝皇, 才有機會坐下. 但原來我哋係最後一臺客. 幸好, 沒有催客走嘅感覺. 唔洗食得咁趕. 但我們太肚餓, 很快就食完.

↓太夜才食晚飯, ....魚香茄子飯, 班腩時菜炒河, 椒鹽雞翼, 通通給我們在一瞬間吃完了. 哈哈~0


             


March 31, 2011 (Thursday)   現在, 開餐都是講求快, 就是因為排得密嘅時間表, 變相食飯, 都從簡了! 其實, 都係一餐飯. 無咩特別. 填飽便算.

↓雜菜+燒賣+麵.....我依張相, 重點係個湯碗, Hello kitty 碗!!!哈哈~ 平凡生活, 有Hello kitty 點燿下, 會開心啲.0



2 comments:

  1. 你咁快都買到呢隻新Kitty碗呢!食麵啱哂!
    [版主回覆04/08/2011 07:12:00]cckitty08:   ~隻湯碗,係我五每返香港玩個陣時, 買比我嘅手信黎架!!! 仲係hand carry比我添!! so touching.   ~隻碗size 幾好, 食麵, 放餸都好一流,好實用.

    ReplyDelete
  2. You are lucky to be in Toronto....in any small city, no food after 10 pm!!!
    [版主回覆04/08/2011 07:12:00]Big Daddy:   ~依排, 遲咗食dinner, 一出街食,好多心目中所想嘅食店都close, 但其實,我都明,我係Toronto居住已經好好, 有好多食店選擇. 我以前讀書時,都居住過small town. 係10pm 連public交通工具都close. 真係好唔方便.   

    ReplyDelete