咖哩party

March 18, 2010 (Friday)
   上個月五妹返咗轉香港, 好例牌, 會買啲日本咖哩牆返黎加拿大. 因為, 香港又平又多款, 依邊未必有. 最緊要, 我哋又鐘意食.  所以, 我啲妹返香港嘅指定動作, 就是買日式咖哩牆.

   而且, 三妹就黎brace teeth 啦!! 有咖哩就趁早食啦!! 遲啲brace 咗teeth 就唔可以食咖哩架啦!! 所以, 特登星期五放工之後, 就去三妹屋企開curry dinner party. (有時, 好羨慕三妹, 有這樣多嘅自由度, 話brace teeth 就brace teeth, 我曾幾何時都好想, 但此於有點制找, 不能實行)

   星期五, 放工嗱嗱聲返屋企換件衫, 做咗陣兼職, 就趕去三妹屋企食日本咖哩. 我仲特登買咗個芝士蛋糕上去三妹度, 咁食完咖哩, 啲濃味食物, 都有甜品中和一下嗎!

↓去到三妹屋企, 餐咖哩晚餐, 都準備到七七八八啦! 飯後, 仲有甜品 (cherries cheese cake我食咗好多, 因好滑)    





    飯後, 一齊睇港產片, 我都唔明, 啲妹係度長大, 但好追捧香港電影和香港電視劇. 我去三妹度, 一定有港產片睇.

     傾下,講下. 大家又顛下, 都玩到成2am. 我都要返自己屋企啦! 因為啲妹係星期六都要返工. 而我朝早返阿娘度飲茶.

↓我, 五妹, and 三妹卷埋係被兜睇戲係最溫暖!!




2 comments:

  1. You are close to your 3rd and 5th sister...I can tell!!
    [版主回覆03/25/2011 05:36:00]Big Daddy:   心水清喎!!

    ReplyDelete
  2. Vicky, 日式咖喱專你地加國應該有好多架喎,因為好多Chinese supermarket都應該有,我地呢邊就係啦,太少少既Chinese supermarket都會有得買,而且係日本brand, e.g. House同 S & B,都係好出名架。 我平日都鐘意用咖喱專黎煮咖喱,感覺好食過咖喱粉,但日本人出既有個問題,就係唔辣,就算揀super hot都唔太辣,如果鐘意食辣既就要買楊協成出既馬拉咖喱粉啦。 
    [版主回覆04/02/2011 08:40:00]陶陶夫人:   ~我依邊啲chinese supermarket係就係有咖哩牆賣. 但選擇唔夠香港豐富. 如果講價錢, 香港當然平好多啦!! 我and 我啲妹好鐘意食日本咖哩架!! 所以, 邊個返親香港都會大量入貨. 我屋企每年都有人會返香港. 所以, 間唔中都會食日本咖哩.    ~我都知日本咖哩唔夠辣, 但我啲妹唔好辣架! 所以, 我每次食日本咖哩都會自行加辣.哈哈~~    ~我自己都會用泰國咖哩粉整咖哩食. 但就唔多囉!! 因為我身邊啲人唔太好辣, 我整完都係自己食.   ~依次咖哩party 我哋係食House 嘅咖哩牆.  而S&B 都有食過. 因為我哋實在太喜歡食日本咖哩啦!!

    ReplyDelete