剪髮

March 25, 2011 (Friday) -12 ℃
   點解三月尾, 都如此寒冷, 鼻水直流. 流到唔知點製止好. 真係有咩方法可以令自己感覺溫暖一點呢??

   最開心係 ....終於, 到達咗一在星期最鬆弛嘅日子---星期五. 晚餐時份即刻買個快餐(麥當當) 嘆下先.

    有自己時間, 就順道修理埋Brian頭上嘅雜草. 我都唔知何時開始, 會學懂剪頭髮. 但可笑是Brian 又好願意比我剪頭髮. 計計埋埋都幫他剪了好幾年頭髮了.

   有時, 也會為自己剪剪頭髮, 修理下. 但女士把頭髮, 都係較長. 最終仍是去髮型屋攪攪. 一年去一,兩次啦!

    不過, 在家剪完頭髮, 例必有點髮碎在地. 我會剩機全屋吸塵, 當做下運動. 還掂每個月, 都要大吸架啦!! 就順道一次過吸埋囉!!

   勞動完, 超級根疲, 還有點肚餓, 所以, 零晨12 都和Brian 走了樓下買熱飲, 順道買pizza 做宵夜.     

↓Pizza 熱辣辣最好味!由其是在寒冷下! 0




*今日, 係i Pad 2 第一日係加拿大發購日, 全個商場都濟滿人. 其實, 打從昨天我已經見到Apple store 門外, 排着一條長長嘅人籠. 啲人真係排隊排通宵呀!!  

3 comments:

  1. 嘩,Vicky,你好勁呀,連剪髮都識,
    [版主回覆04/07/2011 01:07:00]LaLa:   我初頭都係幫Brian 修下咋!! 之後, 現變到剪頭髮囉!! 都係亂黎, 而且, 男士啲頭髮不流都係短, 真係額外再剪短就得架啦!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. I cut my own, just shave it daily when I shower!!  No need for vacuum, no need to pay anyone!!!
    [版主回覆04/07/2011 01:07:00]Big Daddy:   你仲容易, 係shower 時, 順便shave 埋. 你仲方便, 快趣!!

    ReplyDelete
  3. 如果hk有兩件散左pizza都唔錯, 唔洗硬食晒成個!
    [版主回覆04/07/2011 01:07:00]傻妹:    我到種意一件件散買嘅pizza,咁容易啲試唔同款外, 自己食, 仲方便好多添!

    ReplyDelete