日本餐+整曲奇


March 4, 2011 (Friday) rainny day 1℃
   三妹 & 五妹係早倫, 整了許多次曲奇餅都好失敗.   所以, 她們話星期五放工之後會黎我度. 叫我整一次曲奇比佢哋睇. 當我都未應承之制,...係我班妹心目中嘅---"Brian 哥哥"  已經搶了發言權.....和我啲妹談論緊星期五去邊度食飯, 去邊度玩了!! 這個Brian 哥哥仲同我啲妹講, 「食完飯, 玩完之後, 先叫家姐(即係我)做曲奇啦!!」

   就係咁, 我完完全全一句言都無發過, 就決定今晚的約會. 我還要臨急臨忙走去超級市場買, 整曲奇嘅材料. 也要連忙摷一摷自己個廚房啲工具. 因為我都有一段長時間沒有做過甜點了! 無啦啦要我整曲奇餅, 都有點驚驚哋!!!! 因我也怕失敗嗎!!

  原本, 都沒有打算食日本餐. 但正直電視劇「魚躍在花見」大結局. 勾起我們食日本餐嘅念頭.

↓我&Brian, 以及三妹+ 三妹另一半+五妹. Totally, 五個人, 去食日本野 . 食了許多....食到好滿足.





      最後, 就到今天的主要目的----整曲奇餅.

      其實, 我都無咩點特別學整曲奇餅, 我只是跟網上啲食譜黎整咋. 幸好, 咁多年無整過. 曲奇餅出黎嘅效果都好正常. 好香脆

     當我們做曲奇時, 聽啲妹講返, 她們自己早排做啲曲奇係非常硬的. 而且, 焗焗下曲奇, 個焗爐會冒煙. 我啲妹仲問我點解會咁嘅?? ....我聽到都驚. 點解我班妹整曲奇餅, 整得咁驚險架!!

     而且, 當我一邊整曲奇時, 我啲妹話:「乜要依個步驟架?? 我無做架!!」如事者, 我一邊做曲奇時, 我就聽了她們有好多個步驟都係無做, 或者唔知要做. 她們真係以為啲材料放埋一齊, 之後放入焗爐便可. 怪不得她們早排做曲奇失敗了. 不過, 就難為了三妹的男朋友, 因為是他要食晒失敗曲奇落肚. 哈哈~~~~

     我 and 班妹整做曲奇餅時, Brian and 三妹男朋友就掛住打機. 玩得好開心. 我們玩玩下就玩到成3am....哈哈~~
      

↓原本好哋哋, 整到啲曲奇隻隻都好一致. 後尾...當然唔係啦!! 我啲妹噤扁後, 再攞啲cookies cutter 黎整過唔同型狀嘅cookies.




↓依兩張相, 好明顯啲妹唔妥我...好唔耐煩呀!! (原因係我覺用錫紙會好啲囉!!)



↓最後成果,....係咩型都有....有bear bear, 大花花....但無影到啦!!


↓我買了啲中東咖哩角比啲妹帶返屋企食. 因為她們次次都想食, 但黎到我度, 間中東店就close 咗. 所以, 放工時段買定. 打包給阿妹食.

5 comments:

  1. What a sister!!!  Can you make some for me too!!
    [版主回覆03/16/2011 09:47:00]Big Daddy:   haha!! 我都係臨時臨急先整返曲奇, 都係亂黎, 你唔會想食.哈哈~~

    ReplyDelete
  2. the cookies looks good.  Better use parchment paper instead of foil next time.  I think u really enjoy baking with your sis
    [版主回覆03/16/2011 09:47:00]小col:   ~我啲sisters 時常話我慢半拍架!!   ~enjoy,......係攪亂檔就真. 啲曲奇啲形狀亂晒龍....但好彩都入得口!! 哈~

    ReplyDelete
  3. You always have happy and fun time with your sisters !! The Japanese dinner is yummy too !
    [版主回覆03/16/2011 09:47:00]Happy Girl    ~我啲sisters 比較貪玩嗎!! 好簡單整曲奇都形成好多笑話, 好好玩!! 哈哈~~    ~係呀!! 依間Japanese food好好味架!! 我好鐘意食!!

    ReplyDelete
  4. 中東咖哩角very very yummy !!
    [版主回覆03/16/2011 09:47:00]Happy Girl:   係呀!! 啲中東咖哩角啲味道好特別. 啲咖哩味道係同chinese 啲咖哩角!! 食入口好......yummy yummy!! 所以專登買比啲妹食!!

    ReplyDelete
  5. 因為 "魚躍在花見" 你都食左好多餐日本餐
    [版主回覆03/16/2011 09:47:00]WingL^^   係囉!! 依套戲整到啲壽司好吸引, 所以, 會勾起食壽司嘅念頭.

    ReplyDelete