化妝

March 27, 2011 (Sunday)
    自從, 買化妝以後, 就越來越多投資係化妝 and 美容方面.

   以前嘅我, 瞓到最後一秒才起身, 但現在會提早起身, 盡量都會化下妝才肯出門口. 點都要韃一點化妝品在面上.

   好像少了將真面目視人, 現在嘅我只是係淡妝 or 濃妝嘅分別

   此終, 化妝之後, 人嘅面色和精神是可以呃到人的. 長期鼻敏感的我, 化了妝以後, 連自己都可以呃埋. 哈哈~~~ (我的紅紅鼻子不見了!!)

隨拍   (化妝後的我)0







    很多男士會無耐性, 等待另一半化妝. 反而, Brian 係依方面, 超級有耐性, 唔介意等呀等!! 還經常提點我, 唔好慳, 有需要就趕快買! 他有好幾次, 幫我買埋化妝用品添!! 哈哈~~~可能他已經習慣我化妝的樣子了.

↓在電梯內和Brian 玩自拍0



6 comments:

  1. 我覺得我要負上好大責任
    [版主回覆04/08/2011 07:01:00]Kitty:   ~你知仲好講....哈哈!!!   ~化妝大把野要慢慢學,日日都慢慢學習中.

    ReplyDelete
  2. Brian is so sweet   I will only put on make up when I'm attending wedding ceremony or something special, coz hubby doesn't like me putting on make up.  Even to me I won't get up earlier to dress up myself, I love sleeping too much btw, your make up technique improve alot and I like your coat on your last pic.
    [版主回覆04/08/2011 07:01:00]小col:   ~put 少少make up on, 我覺人會有神啲. 而且, 化少少妝only take few mins. 唔會晒太多時間. 我現在化開妝,接觸多咗依方面嘅野, 先發覺化妝其實為自己變得更有神外, 亦係對人禮貌嘅表現黎架!! 如果你識少少make up嘅technique. 你可以花少少時間做下.   ~多謝你讚我件紫色褸, 我自己都好鐘意.

    ReplyDelete
  3. Vicky: 見你第一張化左妝既相同你Profile Pic都已經少少分別啦,我覺得你化左妝個人當然係靚左同埋精裡左。 其實化妝真係無底深潭黎架,只要見過自己靚既一面,咁仲點會俾自己打回原型丫。 我依家除非同好熟既朋友聚會(仲要係佢地黎我屋企),我就會唔化妝,否則點都會化個淡妝先出去見人,我諗,化妝都係一個禮貌黎既。Brian都想拖個靚靚女友崇街,當然要有少少耐性架啦
    [版主回覆04/08/2011 07:01:00]陶陶夫人:   ~照你咁講,我咪要換Profile 啲相囉!哈哈~~~   ~Agree!!化妝係無抵深潭, 而且, 永遠都學不完. 但我接觸依方面越多,  亦開始明白, 化妝除咗令自己有神外, 其實,化妝都係尊重人, 而且, 表演出禮貌嘅一面. 所以, 我現在點都會有啲啲make up. 但不過夜麻麻落樓下買咖啡提醒, 就未必會太花巧. 哈~~   ~Brian現在最怕我唔化妝. 去旅行都問我有無帶齊啲化妝物品,因為去到別處未必想買就買到.

    ReplyDelete
  4. Looking good!  No wonder Brian wants you to put make-ups on....so other men will get jealous of him la!!
    [版主回覆04/08/2011 07:01:00]Big Daddy:   Thanks......put make up on 真係令人, 望落去會精神啲.  Brian really care my make up products. He helps me buy some make up products every season.  Not just men , other women are going to get jealsous of me too!!!...haha

    ReplyDelete
  5. I like to make up sometime too but I still cant draw a stright line on my eyes with eyeliner lol
    [版主回覆04/09/2011 08:48:00]Laura:   我初頭畫眼線都好慢, 仲畫得好唔even添!! 但畫畫下,熟咗手勢, 就會畫得順. 但千其唔係放棄, 最多用多啲時間畫, 就會容易上手.

    ReplyDelete
  6. 我超懶,所以化妝品都得個買字,好少用 我路過的.....
    [版主回覆04/09/2011 08:48:00]張張張:   ~買咗就用啦!! 唔好晒嗎!!!   ~你得閒多啲黎坐啦!!!

    ReplyDelete