一周的事

March 5,2011(Saturday)
   係星期六齋坐係屋企,  係其他人眼中可能會覺無無料料, 但在自己家, 做返自己野, 有返自己空間. 我兩又覺幾舒服.  

   昨天, 和班妹玩完一輪, 今天也可以起到身買早餐, 有點感覺是奇跡. 哈哈~~~

   落到街, 雖落住雨, 但內心好似好happy, 係咪冬天會走架啦!! 係咪打後唔洗日日係咁着厚衫, 返到屋企又係咁除衫. 有時覺着衫除衫依個慣想動作, 花了我很多生活時間!!

   放weekend就最開心, 食飽可以午睡. 我只是weekend 才能比較容易入睡. 平時, 很快便會彈起.
  
↓大大份早餐+午餐..................................夜晚食Quiche   0




----------------------------------------------------------------------------------

March 6, 2011 (Sunday)     落完雨, 之後又落返雪, 天氣真難預計. 係外國居住嘅人很喜歡談及天氣, 什至用天氣作開場白. 說實話, 我覺北美洲啲天氣惡劣上黎, 真係幾得人驚. 阻外許多日常生活時間.  所以, 依邊啲人隔陣就講天氣了....哈哈~~

   又雪又雨, Brian 話行落條街過馬路, 都份外煽. 幸好, 他一早起身買了早餐. 我瞓到12pm 起身, 都即刻有野食. (又食Tim Horton's 早餐, 因為近!!)

   晏晝無心情出外走, 留在家, 係電影台看齣電影, ......之後, 又差不多晚飯時間了!  蒸了啲點心, 當餸就攪掂.  生活就是這麼簡單.

↓又雪又雨的天氣0



↓晚餐--好求其, 蒸蝶點心, and 蝦就攪掂0




-------------------------------------------------------------------------------
March 7, 2011 (Monday)    午餐時份有點時間, 打咗個電話比香港嘅朋友. 雖然, 傾了一陣, 但傾得好開心. 朋友種真, 真係好容易就感受到.

    放工時, 例必很肚餓, 我家樓下開了間漢堡包店,一經過就聞到漢堡包味. 忍不住買了回家食. 

    食完包, 我看到facebook, 有人post 了點訊息, 令我有點羨慕, 又妒忌.  簡單一個訊息令自己反思, 無耐就鬧情緒起來. 我是否想得太多呢?? 還是自己無主見. 身邊啲人說不. 我便不敢再說下去. 尊重太多身邊嘅人, 而遺忘了自己......原來有損失. 就是自己.  當然哭了出來. 哭累了, 很早便入睡. 好像吃了安眠藥. 竟一睡, 直到天亮.

   睡了一較, 好像好了點.

↓晚餐.......0



↓好美味的芝士薯條 and 漢堡包0





--------------------------------------------------------------------------------------
March 8, 2011(Tuesday)
   不知是否, 我昨天在鬧情緒, Brian 放工時, 係地鐵站附近嘅超市, 買了點甜點給我. 但其實我已經無再特別諗. 因為日常生活已經可將昨天發生的事沖淡. 不過, 有飯後甜品. 食完是有點開心. 好像係晚餐打上一個完美句號.

↓很驚訝是, 原來西人超級市場有葡撻賣. 0




-----------------------------------------------------------------------------------
March 9, 2011 (Wednesday) 又雨又雪
   近來, 天氣很奇怪, 朝早落雪, 中午落雨, 放工時又落返雪. 全條街都很滑, 很滑. 連步行動作也相計緩慢了. 好像行了好耐先返到屋企.

    放工時, 特定和Brian 去買coffee. 一邊渣住咖啡, 一邊行. 增加難度來步行回家. 回到家的大堂, 好像特別開心, 好像完成特別任務咁. 哈哈~~~

   由於, 天主教Ash Wednesday, 要守齋. 所以, 便煮了湯意粉作晚餐.

↓雨雪天氣0



↓齋火腿+雞蛋+湯意粉0




------------------------------------------------------------------------------------
March 10, 2011 (Thursday) 4℃ rainy day
    午餐和Brian 食飯, 大家食同一樣野. 到晚餐, 大家一齊, 又係食同一樣的東西. 但我就超級肚痛. 去了數不完的廁所. 還看見一大卷的廁紙, 比我用到細細卷.

     原本, 諗住去清晒就ok, 點知, 睡覺當中也要起身去廁所. 唯有, 去藥箱攞藥食. 不過, 食藥後, 真是好好多. 但食西藥, 就要跟足療程. 一食便要食足幾天.

↓止痾藥0



No comments:

Post a Comment