玩不停的玩具

March 11, 2011 (Friday)
   現在, 已經是夜深, 但我隔離果個還是不捨得睡. 原因是他手上的新玩具. 這玩具好像非常好玩. 坐足全晚, 手上都係得依個玩具!!

Brian新玩具!!0




回到未有ipad 2 時.....

    其實, 今日除咗ipad 2 令Brian 心情緊張外, 其實,亦係Brian攞近視眼鏡的日子. 由於, 他由細到大, 都無帶眼鏡經驗, (太陽眼鏡除外), 所以, 他攞眼鏡時, 有點緊張. 攞完之後, 仲係咁照鏡. .....其實, Brian 近視相當少. 少到可以不用帶眼鏡. 但如果夜晚渣車, 要認路就需要眼鏡, 便會好一點.

    查實, 我也是四眼一族. 但我很細個已經帶隱型眼鏡了.  所以, Brian 帶完眼鏡後, 就問我許多關於眼鏡嘅問題. 問我點清洗眼鏡. 依樣點, 個樣點......

   不過, 三妹男朋友運送咗部 i Pad 2 黎咗我屋企之後, Brian 就係咁對住部 ipad 2. 仲即時慣咗幅眼鏡添!!! 玩到3am 都好像唔攰咁

↓Brian 幅眼鏡 ....................今日嘅dinner and 宵夜0







↓變了四眼的Brian0






*
今日聽到日本地震+tsunami, 見到新聞片段都有好鎮驚. 如果當中一個係我, 我也不知點算. 不過, 日本人好有規舉, 咁大災難. 個個日本人還排隊等待一切.大家守望相助, 比着其他, 執輸行頭慘過敗家啦! 天佑日本!


1 comment:

  1. Brian looks good with hisglasses!!  I never need glasses until i turned 42!!!  Sucks!!

    ReplyDelete