周末

April 2, 2011 (Saturday)
     又可以擁有自己嘅周末啦!! 周末兩日時間都係自己, 無任何負擔, 感覺好舒服.

    星期六, 一朝早終於動手, 攪攪報稅單!! 每年都如此. 一陣間, 攪掂晒. 我個心都安樂晒.

    我們周末嘅慣例, 就是行下超級市場, 以便閒日, 一打開雪櫃就可以煮到飯. 不知, 是否加拿大嘅地理上嘅問題. 渣架車去, 行下超級市場, 入下貨, 再截返回家. 就已經消磨了許多時間!!!

    星期六午餐, 好簡單整咗----香蔥豉油炒麵+ 腸粉+豆漿. 一邊睇下報紙, 雜誌. 感覺好寫意.

    平時, 很少食雜糧 (即係零食), 但到周末就會好自然張口大吃. 好像每分鐘都同食有關係.  所以, 星期六晚餐, 煮個飯+條新鮮魚, 便足夠我 & Brian 個胃了!!

↓午餐(香蔥豉油炒麵+腸粉+豆漿).........晚餐---煲仔飯+新鮮魚 (最喜歡食魚) 




--------------------------------------------------------------------------------
April 3, 2011 (Sunday)
   真是好好瞓, 一起身已經是中午. 一較瞓到中午, 而中途沒有醒. 對我黎講, 真是很少數.

   我有時, 會有個出街心.....不想屈在家. 咁啱我隔離果個主動話落樓下食lunch, 真係好少何 (因為, 我隔離果個係星期天, 個心情好不安. 因為要準備心情迎接星期一嗎!!). 他提議出街, 當然立即換衫啦!!

   雖好簡單, 行去屋企後面街食麥當當lunch. 但就滿足我個出街心.....哈哈!! 有時, 真係覺我好容易就 feel ok !!

   再順道去下啲西人超級市場, 買啲cereal 作閒日嘅早餐. 就截返回家. 盡情在家休息, 做自己喜歡嘅野!! 雖平凡, 但覺好快樂.


↓午餐---麥當當...................晚餐---滾湯, 食埋食剩嘅煲仔飯+腸粉0




5 comments:

  1. 開心快活人8 April 2011 at 21:50

    悠閒地過週末, 很寫意的一天.
    [版主回覆04/12/2011 11:29:00]開心快活人:  周末盡情休息,好舒服添!!

    ReplyDelete
  2. 容易滿足就容易快樂呀!
    [版主回覆04/12/2011 11:29:00]Happy Girl:   多謝!

    ReplyDelete
  3. Self satisfaction is the key to a happy life!!
    [版主回覆04/12/2011 11:29:00]Big Daddy:   而且, 個人仲會感覺好舒服添!!

    ReplyDelete
  4. Vicky,我又係最喜歡食魚魚魚魚架,
    [版主回覆04/12/2011 11:29:00]LaLa:   Yeah!!!!! 有個志同道合嘅blog 友...哈哈~~ 我係麥當當都係食魚柳包多....魚確實好美味!!

    ReplyDelete
  5. Vicky, ~我都有同感呀,有時有同老公行下supermarket,再順便食少少野,咁就已經無左成半日架啦,時間好似過得特別快咁。 你個lunch都幾豐富喎,同埋,我覺得你依家煮野好似越來越叻啦
    [版主回覆04/12/2011 11:29:00]陶陶夫人:   ~其實,都唔知依啲生活係咪好, 但我感覺幾舒服.   ~但我有時, 都好想周末做多點野架!! 但可能外國環境地域嘅影響. 去一度地方已經係公路上來來回回已經用了很多時間. 所以, 去食完野, 再行超級市場已經無咩時間剩.   ~我煮野都唔係啲咩特別野!!  我仲覺自己識野太少. 但多謝讚賞.

    ReplyDelete