行路周末

April 30, 2011 (Satuday) 13℃ sunny
   一朝早, Brian 去了銀行....我還大較瞓中. 他回來時, 竟沒有購買早餐.  只是係咁拍我起身. 因為他話出面好好陽光. 不如, 出街嘆早餐. 之後, 順便 "行路" 去商場行街. 享受下陽光.
  
  他好少何, 肯行路. 我聽見「行路」都唔知幾興奮. 即時彈起身.  因為某程度, 我感覺渣車好煩, 揾車位泊外, 下下都睇住個時間行街, 以免比太多停車場費. 所以, 渣車行街, 係完全行得唔自在. 有得揀, 天氣環境又許可, 我很喜歡「行路」架!!

   但奈可, Brian很喜歡渣車, 用腳行到去嘅商場, 都係要渣架車去. 但現在, 他選擇行路, 我就最為歡喜啦!! 真係係商場行幾耐都得呀!!!
  
    今日行程........首先, 趕啱時間, 去麥當當食早餐, 我還專登選擇窗口位坐....比太陽晒呀晒!! 哈哈!! 之後, 便行路去商場. 唔覺唔覺....又買咗一大袋野返屋企. 不過, 行得好開心. 唔洗趕住行.

    行到4點幾. 啲天氣仲幾好....好好陽光....晒住行反屋企. 都好happy

    最多得今天, 天氣好, 雖有點涼, 但陽光充足, 令我享受「行路」的樂趣.

↓麥當當早餐 + 行商場的戰利品0




   可能, 真係行得太多. 返咗屋企之後, 唔想再出街了!! 好求其行去後面街間超級市場買現成食物(燒雞+沙律) 當晚餐.

    夜晚, 同Brian 修剪頭髮. 男士啲頭髮, 真是特別快長. 差不多一個月便要剪一剪. 但每次, 我幫Brian剪完頭髮, Brian 都會去咖啡店,買熱飲 and 甜點 (今次食bagel)給我. 好像唔該我幫他修剪頭髮咁. 哈哈~~

    剪髮完, 還可以看了一場加時又加時嘅hockey球賽. 玩埋電腦.....成4am 先瞓.

↓燒雞 + 沙律0




-----------------------------------------------------------------------------
May 1, 2011 (Sunday) 7℃ rainy
   沒有什麼節目, 一起身, 已是中午時份了, 而且, 肚還很肚餓, 便快快趣在廚房弄點食物吃. 

   之後,便上下網, 清潔下家居, 睇下電視, 口痕便吃點零食, 攰了便午睡. 我也不知從何開始, 我在週末會培養出午睡起來

   我以前,是一個很反對午睡的人, 感覺午睡好浪費時間, 令願攰少少都做晒佢, 玩晒佢. 晚上, 早一點時間瞓仲好啦!!
  
   但試過午睡之後, 我感覺午睡一陣,真的可以recharge 自己啲精神. 睡完精神好啲, 做什麼, 玩什麼, 聆聽方面, 都可以專注和耐性一點. 

    當然, 不能日日午睡......邊有咁多機會吖!! 但如果時間和環境都許可. 午睡其實很舒服. 哈哈~~

↓星期日早餐---沙律, 藍莓yogurt, and toast   (Brian個份 toast w/ham, 我就toast w/egg)0



9 comments:

  1. yea more healthy to have a walk ....
    [版主回覆05/06/2011 06:54:00]表叔公   如果天氣和環境許可,我很喜歡行路架!!

    ReplyDelete
  2. 妳咁夜瞓嘅?
    [版主回覆05/06/2011 06:54:00]Happy Girl:   係呀!! 通常係周末都會比較夜瞓. 可能放周末, 好像有點唔捨得瞓囉!!

    ReplyDelete
  3. 開心快活人4 May 2011 at 23:41

    我一訓落床就隨時都可以大昏迷, 試過週末吃過lunch, 打算睡下會兒去剪頭髮再買餸, 點知, 一訓就四個鐘, 結果乜都做唔到, 只可以煮麵食.
    [版主回覆05/06/2011 06:54:00]開心快活人:   ~你平時一定很忙碌, 一落床便能瞓. 其實, 自然瞓到係福氣黎架!! (我聽阿媽講).   ~不過,有時間可以盡情休息下,確實唔錯

    ReplyDelete
  4. I love to walk, and like you said, in big city, why drive around just to look for space?
    Nap is good for the mind and body, that's why a lot of countries has a certain nap time in the mid day, all stores are closed and people takes naps....
     
    [版主回覆05/06/2011 06:54:00]Big Daddy   ~I love to walk too!!! 所以, 天氣, 環境, 時間許可, 我會選擇行路. 一邊行, 仲可以周圍望下野. 渣車, 邊可以周處望呀!! 哈. 所以, 我好鐘意係City 居住.   ~依家city 啲traffic, 好麻煩, 時常塞車架!! 有時,我覺行路仲自在啲. (不過,冬天都迫住要坐交通工具or 渣車)    ~我都有聽過有啲國家有實行nap time 架!! 我覺精神集中唔到. Nap 一陣, 會好一點.

    ReplyDelete
  5. 我都鍾意行路, 行到邊去到邊都得, 唔使返轉頭挪車.
    [版主回覆05/06/2011 06:54:00]靚芒:   渣車係方便, 但揾車位好麻煩. 所以, 天氣,環境,and 時間許可. 我都鐘意行路多.

    ReplyDelete
  6. Vicky, ~哈哈,其實我都鍾意就咁買隻燒雞返黎食,有時食唔晒就拆肉mix落d沙律度,咁又一餐架啦! ~原來你幫Brian剪髮架,咁有無買晒成set野幫佢剪呢?我都幫我老公剪架,仲特登走去買成set野返黎幫佢剪,以前去開既salon唔平,連tips要成三十幾蚊USD,我成日覺得男人出去剪髮係好唔抵架,所以咁樣幫佢地修下都ok丫。
    [版主回覆05/06/2011 06:55:00]陶陶夫人:   ~我都係架! 我食唔晒啲燒雞, 都係會用黎夾三文治架!! 而且, 我依邊買燒雞好方便. 所以, 有時懶都會買燒雞食.   ~其實,我覺$30 usd 剪個頭都唔算話太貴. 但男士啲頭髮需要剪得密, 個個月剪, 一年收費都幾容. 所以, 我會幫Brian修剪下囉!!   ~我啲剪頭髮工具好簡單, 我係普通家用店買咋. 都用咗好多年.

    ReplyDelete
  7. 我鐘意行路,唔鐘意坐車,因為我會暈車浪(搭地鐵除外)
    [版主回覆05/06/2011 06:55:00]Oli:   ~Give me five, 我都係架!! 我好鐘意行路!!   ~其實,我坐車都ok, 但渣車就馬馬, 如果唔塞車,又容易揾車位嘅話!! 我渣車會開心啲. 哈哈~

    ReplyDelete
  8. 係downtown住就有里個好處,可以選擇行去,uptown就唔得啦
    [版主回覆05/06/2011 06:55:00]Mui:   True, uptown 真係好需要渣車. 但其實係加拿大, 就係需要渣車嘅地方.因為公共交通唔太方便. 唔係個個地點都可以好便利. 雖我係downtown居住, 仍需要一架車.  如果唔係會很不便.

    ReplyDelete
  9. 行下街曬下太陽吸收維他命 D,人都靚啲健康啲
    [版主回覆05/06/2011 06:55:00]亞四:   你都係, 吸收陽光....多維他命D外, 心情又會靚靚, 對BB都好啲.

    ReplyDelete