Royal Wedding

April 29, 2011 (Friday)
   事前很多人問我, 「會唔會晨早起身觀賞Royal Wedding??」

   說實話, 我唔會刻意爬起身觀賞, 但我每星期, 總有幾天是晨咁早就彈起身 (鬧鐘未響已經起床, 再不能入睡). 可能, 話唔埋, 有機會在電視上觀賞到婚禮直播.

    可能是上天安排掛, 我真的是鬧鐘未響便不能再入睡. 見時間剛剛好, 扭開電視觀賞威廉王子和凱特婚禮.

    凱特笑容很甜, 婚紗也很漂亮. 而且, 在全世界眼光觀看下, 我感覺她很淡定和很自然. 沒有一點做作.

     當威廉王子看見凱特的一刻. 我感覺威廉王子眼神很真誠. 而且, 他們兩, 很互動. 當凱特眼神望向威廉王子時, 威廉王子也同時望向凱特. 而且, 他們在教堂上, 馬車上, 露台上, 他們兩, 都有交流. 比我感覺, 他們好像互相提點大家. 很體諒,關心大家.

     慶幸, 能看到他們婚禮, 他們的喜悅. 我相信感染了很多人.   0





   


連錫都有眼神交流00







↓放工時, 經開郵局, 買下皇室紀念郵票. 0




↓這張海報, 是我家大廈的通告, 我家會所內的電影院......也現場播放Royal Wedding. (其實,我加拿大很多食店, 也特別提早開門, 很多加拿大人, 一邊享受英式早餐, 一邊看大電視, 祝賀皇室婚禮)0




6 comments:

  1. 我都有特別早起身睇直播,其實可以PVR左佢之後先睇,但我諗感覺無即場睇咁好。我都好鐘意Kate,婚紗靚,人又靚,完全唔緊張又唔作狀,同Prince William好襯
    [版主回覆05/05/2011 06:17:00]Mui:   ~依個皇室婚禮, 我唔係由頭開始睇, 我好似係到中段先睇, 啱啱見到Kate 由酒店上車去教堂. 但都算睇到直播囉!! 但其實我係PVR都有錄低. 我有啲後部分嘅婚禮片段. 都係睇重播. 但我好鐘意依對新人. 他們眼神, 動作好一致. 好真誠. 依啲野, 呃唔到人, 一睇就看得出.   ~我好鐘意Kate 件婚紗, 她身型幾好, 而且又高. 着起上黎好靚. 高貴,優雅得黎又唔會老套. 我超鐘意.

    ReplyDelete
  2. ~我都有睇哂呀!
    ~哈哈,我好鍾意看别人的婚禮,覺得好感動好神聖!好神奇!兩個以前唔相識嘅人可以在一次偶然機會下認識,跟住相戀,然後決定結婚,一生一世一起生活!So amazing!
    [版主回覆05/05/2011 06:17:00]靚太Mrs. Beauty:   ~我睇唔晒全個皇室婚禮嘅直播, 我有啲係睇直播, 有啲睇重播啦!! 因為我依邊時間關係, 準備上班嗎!! 但最後都睇晒全部婚禮嘅過程.   ~原來, 你喜歡看人婚禮架!! 咁我第時結婚, 如果有機會係香港攪結婚, 請埋你啦!(我講真架)

    ReplyDelete
  3. oh ... I forgot to buy the wedding stamps & OFDC tim ... let me check it online tonight 
    [版主回覆05/05/2011 06:46:00]表叔公:   ~原來你個hobby 係集郵.   ~我就咁啱經過郵局, 而且郵局還未close, 入去撞撞運氣. 好彩買到. 其實, 我無集郵嘅嗜好, 都係想有個紀念.

    ReplyDelete
  4. 我都有睇直播!下午五時開始睇!好好睇呀!Kate 好淡定優雅成熟!她定能成為好妻子,幫助Prince William!祝他們永遠幸福!
    [版主回覆05/05/2011 06:46:00]Happy Girl:   ~同意Kate 好好淡定優雅成熟。 而且他們兩, 眼神, 動作好一致. 依啲真係好有感情先有依啲行為.   ~我都祝願他們永遠幸福.   ~我睇完他們的婚禮,...好開心 and 感覺好溫馨.

    ReplyDelete
  5. I watched it for about 30 minutes...that was 8:30 am EST and the wedding was half way over with them leaving the church....By the time they did their first kiss, I was outside watering the lawn....
    [版主回覆05/05/2011 06:46:00]Big Daddy:   咁你都唔係全程坐係梳化,坐定定睇喎!! 不過, 我都係, 唔係全程睇住, 有啲睇直播, 有啲睇返重播. 其實, 我都想坐定定睇全部皇室婚禮過程. 但要準備上班嗎.

    ReplyDelete
  6. Vicky, ~你知嘛,米國人最唔鍾意英國人,所以我呢邊d人一d都唔緊張呢件事,但我就真係覺得好歡欣同感受到佢地既喜悅。我問我老公,幾點有直播,佢就愛理不理話唔知道,仲話有咩咁好睇,全世界有咁多個皇室,點解英國既就要全世界轉播.....唉....對住呢個米國ABC,真係好難同佢講英國皇室係我地香港人既情意結,所以我最後都自己download返黎睇就算啦。
    [版主回覆05/05/2011 06:46:00]陶陶夫人:   ~加拿大係英聯邦國嗎!! 可能咁, 我見我依邊啲人, 又唔會好似你老公咁無反應.  而舊年, 英女皇伊利沙伯二世and 皇夫菲臘親王. 先黎過加拿大, 包括多倫多. 好似黎作訪問and 慶祝咩咩海軍, 建軍100 年喎. 我仲記得, 因為他們黎, 封咗好多道路添!! 攪到我行咗個大圈先到目的地.  但唔知,係咪因為英聯邦國嘅關係, 上次英女皇黎,一或今次嘅皇室婚禮. 我依邊都好多人歡迎. 我見我依邊個個電視台都好像有直播, 個個電視台都不段講.....   ~Kate真係好大方, 同Prince William 時時都有交流. 依啲真誠, 真係呃唔到人架!!

    ReplyDelete