自在假期

April 24, 2011 (Sunday)
   連續三天復活節假期 (April 22-April 24). 只是頭一日假期. 同班妹和她們的另一半, 開party...顛咗一日外. 其他時間, 大部分都是在家休息. 係間中落樓下買杯熱飲 or 日常補給. 其他時間真是足不出戶.

   我真的....越來越喜歡坐在自己家嘅感覺. ......以前無依一個感覺......現在, 坐在自己家, 什麼事, 什麼野都變得自在起來.

   在家上下網, 睇下唔同電視節目(包刮Hockey Vancouver canucks球賽), 感覺攰就午睡下,  肚餓便弄點東西吃. 看似平凡, 但我很享受.

↓在雪櫃還有點兒,復活節party 嘅食物. 翻熱便作午餐 & 晚餐, 但當然將食物放靚少少食, 食時感覺都唔同啲.0




↓假期最後一天, 整了洋蔥湯(味道有待改善), 京蔥炒雞肉+香腸, 再加碗潤腸飯. 便是晚餐. .........................................食飯時, 見到個天呈現粉紅色, 好特別. 所以,立即影低 0




6 comments:

  1. 妳開始對自己的家越來越有歸屬感, 便越會享受在家的清閒, 享受執拾家中的所有東西, 會喜歡在家煮東西吃, 和約朋友回家一齊分享....
    現在因有Internet ,有 blog, 我們便可遠方也一樣分享妳的悠然自得的喜悅 !!
    [版主回覆04/30/2011 12:11:00]冬日:   ~我都覺, 我係自己屋企產生歸屬感. 又可能我隨着時間增長, 自己思想唔同咗. 越來越鐘意係屋企.    ~Internet簡直偉大發明....而家要每日上一上網先得. 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*27 April 2011 at 22:11

    我都好鍾意放假宅喺屋企hea爆...呵呵!!!
    [版主回覆04/30/2011 12:11:00]開心幸福Pooh:   ~你說話好潮呀!!   ~不過,我現在唔介意放假留在家....比着我以前, 點都要出街行一行先開心.

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意留在家的感覺,好舒服!但久不久又想去下旅行!
    [版主回覆04/30/2011 12:11:00]Happy Girl:   現在喜歡放假留在家....好自在. 但如果放假去旅行, 就當然最好. 但我現在連去旅行都掛住自己家...真痴家到不得了.

    ReplyDelete
  4. 我都有妳個對KT飯碗丫
    而我有妳兩隻碟pattern的碗
    [版主回覆04/30/2011 12:11:00]Oli:   ~對KT 碗又係香港個朋友送比我架!! 依對飯碗你都有呀!! 我覺依對飯碗好好用呀!! 你有無用呀?   ~而花花pattern蝶, 我有set 碗架!! 但今餐就無襯埋一套用.   ~大家, 都係鐘意KT.....對KT一定好敏感.

    ReplyDelete
  5. This year, my Easter weekend was the worst I ever had.......
     
    [版主回覆04/30/2011 12:11:00]Big Daddy:   I can understand how the worst you had in easter weekend.....Don't be so sad...Tasha is in a happier place with god. She should be fine and peace.  Take care

    ReplyDelete
  6. 我都同意「看似平凡,但我很享受」
    [版主回覆04/30/2011 12:11:00]cckitty08:   我都係近幾年, 先至享受到在家的自在.

    ReplyDelete