Salad

April 28, 2011 (Thursday) 9℃ rainy
   我發覺, 好多人, 由其是男士都唔太鐘意食蔬菜. 但我幾鐘意食蔬菜架!!

   細個時, 出街食中菜, 實有啲三絲炒肉. 我一定夾埋啲三絲架!! 唔會齋夾肉. 而係娘家食飯時, 每次食唔晒啲菜, 都係我包低. 但我又唔可以完全無肉類食. 點都要有啲肉 and 菜配埋一齊, 我先覺得似樣

    但我隔離果個唔太鐘意食菜. 有時,我無時間買餸, 他代勞, 但他一定唔會買菜的. 他唔買菜嘅原因係----"唔識買"  ....哈哈~~   所以, 無菜個餐, 就是我隔離果個買餸的日子.

    今日,唔知發生咩事, 我隔離果個話「想食沙律」, 他講完, 我還以為自己聽錯. 他主動話要食菜呀!! 唔理咩原因,.....他講得出, 我當然快快手去廚房整啦!!

     我仲整到蝶沙律懶靚, 吸引我隔離果個食多啲添!! 

↓晚餐----chicken strips 沙律 + ham & swiss cheese 三文治 + 橙.  0



    夜晚食完飯, 睇睇下hockey 球賽時(大概10pm),  唔知係咪食菜唔夠飽, 我隔離果個話肚餓, 落咗樓下麥當當買宵夜食. 他話買,...我當然又會食...哈哈~

    宵夜有---凍咖啡 and peach pie. 但杯咖啡真係好大杯, 我飲完之後, 就去瞓. 但瞓瞓下中途起了好多次身, 去廁所(小解). 哈哈~~

↓買了凍咖啡 & peach pie.  (現在麥當當啲凍咖啡$1 cad 一大杯, 好抵飲)0



7 comments:

  1. 冬日 Winter2 May 2011 at 17:41

    好多男人不愛吃菜...但我就由細到大都愛吃蔬菜類的...!!
    早餐, 我有時會食洋蔥炒蛋或蕃茄炒蛋麵. (不要午餐肉,火腿之類的肉) !
    [版主回覆05/04/2011 07:04:00]冬日:   ~我兩樣都食, 唔會話邊樣食得多啲.   ~你好健康, 早餐都是菜類為主.

    ReplyDelete
  2. ~孫生都是不喜歡食蔬菜,成日要氹先食少少,激死我
     
    [版主回覆05/04/2011 07:04:00]靚太Mrs. Beauty:   ~我隔離果個都係, 唔太喜歡食蔬菜, 叫他食菜, 好似令他好痛苦咁. 哈~   ~講真, 時時啖啖肉, 個胃都未必舒服.. 而且, 好齋食肉似好"掛"咁. 都係有啲菜傍住下, 好似食得舒服啲. 所以, 我兩樣都會食下

    ReplyDelete
  3. 菜有益,一定要吃多些!你整的沙律好豐富!
    [版主回覆05/04/2011 07:04:00]Happy Girl:   ~其實, 我覺食菜, 都唔難食架! 唔明點解有咁多人咁鐘意食.   ~我隔離果個難得話食沙律, 當然整得豐富一點啦!!

    ReplyDelete
  4. 其實我唔太鍾意食菜...不過為了健康,每餐都迫自己食
    [版主回覆05/04/2011 07:04:00]Oli:   ~哈哈, 迫自己食.....我覺食菜, 唔難食架!! 我以前細個見到雪櫃食剩啲菜, 我都會攞黎食架!!哈哈~~   ~肉又食啲, 菜又食啲, 我覺咁樣好舒服架!!  

    ReplyDelete
  5. I like salad from time to time....But the meat has to follow....
    [版主回覆05/04/2011 07:04:00]Big Daddy:   我唔可以全餐都係菜. 點都要有肉. 兩樣食啲先舒服.

    ReplyDelete
  6. 我都好鍾意食沙律,尤其是而家天氣開始熱,食沙律都唔錯呀!今日我地都有三十度
    咁大杯凍咖啡好抵飲呀!我都想食peach pie  我地呢邊麥當當冇呢款呀!
    [版主回覆05/04/2011 07:05:00]ccKitty08:   ~係夏天我都鐘意食沙律. 食完都感覺份外舒服.  但我唔知我依邊夏天會幾時黎. 依排仲係好涼.    ~嘩!! 香港有成30℃真係同我依邊打個勻就好啦!!   ~杯凍咖啡平之外, 仲幾好飲.   ~個peach pie, 我覺馬馬哋, 我鐘意早排限量發售嘅Banana chocolate pie and S'more pie (Marshmallow+chocolate) 多啲.   ~我反而想試下香港啲yam pie , taro pie and red bean pie. 感覺味道比較岩我口味啲. 不過, 我鐘意食我依邊嘅藍莓批. 但唔係時時有, 但每年大概入冬嘅時候就有得食.

    ReplyDelete
  7. Vicky, ~我老公都唔太鍾意食菜架,食沙律就更加唔使講添,佢唯一食沙律既日子,就係要keep fit減肥既日子,而且唔可以落mayo添 ~有人話,如果你突然想食某一種野,就係你身體向你發出警號,表明你缺少了那種營養,所以你好自然會好想食某一種野,而呢樣感覺,大多數就係你成日唔食o個樣野,又突然好想食既感覺啦,唔知Brian係唔係呢。
    [版主回覆05/05/2011 06:19:00]陶陶夫人   ~原來男仔都流行減肥架!! 如果食沙律, 咩dressing 都唔落. 我覺好"掛"架!! 我食唔到架! 而且, 我覺齋食菜, 好似唔太好, 點都有肉中和下會好啲.   ~我唔知係咪Brian身體係咪響警號. 但難得他想食, 當然就會整啦!!   ~反而,我有時會好想食甜野, 依個感覺簡唔中出現. 食完個人,真係好啲.

    ReplyDelete