大廈維修日

April 11, 2011 (Monday)
   住Condo 就係咁, 每季都會有維修人員入屋, check 暖氣 & 冷氣system. 還順道吸冷暖氣糟啲塵. 也check 埋防火設備.....其實,仲有好多野check .....不能盡錄. 總之, 就每季如是. (但事前會作通知, 都唔驚有人無啦啦入屋). 講真, 我不太喜歡陌生人入屋.  雖然, 入屋時間不夠30 分鐘. 但內心總覺有點奇怪.


  他有他吸冷暖氣糟. 我有我坐在梳化食早餐, 總感覺依個配塔很奇怪. 有時, 令願早點上班or 外出. 等維修人員自行檢查吧!! 但我又不想太早外出. 因為不想為這樣, 而打亂自己全日的時間表. 

   但由於, 編排樓層嘅關係, 我個層次次都被check 先. 真係晨咁早, 就有維修人員拍門, 每季有依啲check, 每季的其中一天, 例必提早起身. 費事瞓係房啦!!

   平時會罵怨, 這天大廈檢查需要早起身, 但好彩這次維修檢查, 令我早起身咋!! 原來, 我正當是流緊鼻血的. 一醒就感覺到個鼻的紅水份. 身都唔敢大動.  馬上爬去取紙巾.

    如果沒有今天的檢查. 我相信, 我的pillow and comforter 一定有排我洗. 真多謝這個大廈維修檢查日.

↓看!!我的鼻血, 竟滴在床邊的iPhone 上. 0



4 comments:

  1. 係咪乾燥得滯流鼻血呢?開個humidifier會唔會好d呢?
    [版主回覆04/16/2011 11:47:00]Mui:   應該都係啦!! 乾燥得濟囉!!! 好彩起得切身咋!!....如果唔係成個pillow就係就麻煩啦!! 多謝關心

    ReplyDelete
  2. 哎呀,妳係咪熱氣丫
    [版主回覆04/20/2011 09:51:00]Oli:   係呀! 我又熱氣, 而且,我依邊天氣好乾, 所以, 要飲返多啲湯水!! 多謝關心

    ReplyDelete
  3. Vicky, ~可能又開heat又乾,所以你先會流鼻血,係屋企放杯水可以改善的。 ~每次有陌生人黎話check呢樣check o個樣我都有d驚,一來好多時得我一個人係度,2來個個都臣高臣大,真係要整我話咁易呀!
    [版主回覆04/20/2011 09:51:00]陶陶夫人:   ~Heat + 天氣乾燥, 真係好容易流鼻血架!! 我屋企周處都有放啲水,令空氣綬和啲濕潤架!! 但我自己都需要飲多點湯水....會勤啲飲. 多謝關心   ~我哋大廈有入屋維修都會事前通知架!! 都有啲心理準備.  而且, 一定會有多一個看更跟住維修人員架!! 即係兩個人一齊入屋. 個看更, 通常都係熟識, 有時都會傾兩句嘅!! 不過, 有人入屋, 真係會有點不慣囉!! 但住condo就係咁

    ReplyDelete
  4. It is the allergy season....I dislike strangers in the house...I thought they are suppose to give you at least a 24 hrs notice before coming into your place??
    [版主回覆04/20/2011 09:51:00]Big Daddy:   ~Maybe....the allergy season ...令我個鼻, 每日也流鼻水...而且天氣又乾燥, 所以, 流鼻血, 我會飲多點湯水. 多謝關心.   ~我大廈一早就通知我, 會有人入屋檢查. 所以, 我特登早啲起身等待囉!! 因為我唔想一邊睡係床,一邊比人check 屋企嗎!!    ~每次大廈維修檢查, 除咗個維修人員入屋, 仲有一個大廈看更跟住, Totally,兩個人入屋架!! 不過,我都住咗依座大廈一段時間, 同啲看更都熟咗,都會順道同看更傾兩句囉!!    ~但住condo就好難被免維修人員入屋. 不過, 係第二方面諗, 有人預早幫我檢查屋企啲system. 好過要用時, 先知唔用得吖嗎!!

    ReplyDelete