頻撲+與三妹食飯

April 16, 2011 (Saturday)   
   放周末啦!! 心情都開懷點.

   但今個周末, 明知會好頻撲, 一早起身, 便衝衝買個早餐嘆返下先.    

   因黎緊嘅復活節, Brian 亦將會開一個火雞party. 所以, 今個禮拜, 就需要預先去超級市場買定啲開party 嘅物資. 我明知, 買依啲物資,一定無可能一站式係一間超級市場會攪掂. 一定左騰右騰才能完成任務. 真係食住個早餐打定低先.

   有時,真係好怕依邊啲超級市場, 往往啲貨都唔齊全. 一係一早就買完, 一係就話啲貨未到. 我都預咗周處走. 星期六的下午, 我們都不知, 走過多少間超級市場. 去超級市場去到我都驚.  去到某幾間超級市場, 我直情叫Brian 唔好再揾車位迫車啦!! 我自行入去超級市場. 他係門口等我就算啦!!   去得太多超級市場啦!! 迫車都迫到驚.

   買少少野, 無咗成個下晝. .......依邊啲時間真係唔擒洗....不過, 都好好彩,我哋想買嘅野都買得晒. 感恩.


↓一朝早買早餐 ......................................一邊食早餐一邊讀報紙 and facebook. 哈哈




↓在超級市場, 見到迷你包裝嘅Haagen Dazs ice-cream. 只有163ml. 唔洗下下迫住買家庭裝啦, ..可試唔同口味啦!!






------------------------------------------------------------------------
   夜晚, 就同三妹和三妹男朋友一齊食飯, 依餐飯, 其實, 係想多謝三妹and 三妹男朋友幫我哋排隊買ipad 2 架!! 哈哈~~

   同三妹以及他的男朋友....大家食下飯, 傾下計, 睇下電影台.....最後, 去飲野, 就玩到零晨3am 啦!! 哈哈~~

↓食咗以下依啲野.....飲咗個海皇湯, 豉油雞


↓片皮鴨兩食.......


↓我覺好好味嘅--古嚕肉


↓塔電梯時, 發覺Brian 同三妹男朋友, 啲品味都有啲相同, 大家都係鐘意黃色, 綠色鞋. 哈哈~~


5 comments:

  1. 多倫多啲中國餐真係同紐約差好遠,羨慕死人
    [版主回覆04/22/2011 06:49:00]angela1126hk   ~你有機會過黎多倫多食下野!! 不過, 講心個句,我想返香港食多啲.

    ReplyDelete
  2. 妳同三妹很老友!
    [版主回覆04/27/2011 06:43:00]Happy Girl:   係呀!!同三妹較為投契嘅!

    ReplyDelete
  3. 有呢d迷你版幾好喎,大廚買親haagen dazs都係買家庭裝,鬼死咁難'butt'.....唔知香港幾時有得買?
    [版主回覆04/27/2011 06:43:00]冬冬:   ~我都覺迷你版真係幾好嘅產品. 唔洗下下買家庭裝, 有時買啲口味未必啱, 都唔洗迫自己食晒!!  而且, 我加拿大依邊, 係無haagen dazs 專門店架!! 唔可以買一球球嘅雪糕食. 所以, 想食Haagen Dazs 需要入超級市場買家庭裝. 口味仲無香港咁豐富添!!   ~香港咁多Haagen Dazs 專門店, 你就咁入去Haagen Dazs 雪糕店買一球黎食都得, 試啱口
    味先買家庭裝都未遲啦!!

    ReplyDelete
  4. 我都勁鐘意食咕嚕肉架
    [版主回覆04/27/2011 06:43:00]Oli:   我都係呀!! 越黎越喜歡食咕嚕肉!! 好好味!!

    ReplyDelete
  5. Vicky, 我都覺得Haagen Dazs ice-cream出mini cup又唔同味,係真係幾好,可以試不同味道嘛。 我去日本時都有買過,又係咩冬季限定咁囉,而且細細杯,食完無咁多罪惡感。
    [版主回覆04/27/2011 06:43:00]陶陶夫人:  ~我好鐘意迷你裝產品, 就算個雪糕味,細細杯, 可以試少少. 就算試到唔啱自己口味, 都唔洗迫自己食太多,先再買過嗎!!  ~我都見到你係日本買嘅雪糕呀!! 好吸引, 都唔知等到幾時北美州先至有日本版雪糕食!!!

    ReplyDelete