陽光周末

April 9, 2011 (Saturday) 
        早排, 我都唔知發生咩事, 掂咩都壞, 做咩都錯.....名符其實-----黑過墨!!

       我對手, 掂到啲, 廚房用具, 也會無故損違. 掂部手提電話, 也會有裂聞. 連家中部電腦, 也給我對手整壞了. 染上viurs, 要從新set up. ......其實, 仲有好多, 好多事!! 我都無心情再一一盡錄. 總之, 就係好黑啦!!


      好辛苦才涯到依個周末, 原本邊度都唔想去, 只想坐在家休息. 但Brian 好有興致出街食早餐. 就爬起身, 和他一起去.

     幸好, 有出街, 感受到大大個太陽嘅溫暖. 好耐都未試過感受過太陽的溫暖. 出了街, 個心情真係可以過一過冷河架!! 頓然, 舒服咗好多.

     還去了商場行街, 左行右行, 最後, 買了對鞋添!!

↓幾好陽光嘅早餐.................& 買了對鞋0




     趁住天氣還好, 陽光充足, 便去了星星咖啡店tea 一tea ! 仲特登揀露天位黎坐. 感受太陽暖.  我哋仲不知不覺坐咗兩個幾鐘. 真係唔望隻錶. 都唔知自己可以坐係咖啡店咁耐....哈哈~~ 

     唔知係咪今年凍得濟, 突然見到風和日麗嘅陽光, 人都舒服啲. 唔覺唔覺就係星星咖啡店消磨咗兩小時. (霸人張抬成2小時)

↓下午茶嘅茶點................幫Brian影咗張相 (Brian 身後 ---可以影到個天, 好藍)0







     不知是否, 早晨個餐麥當當, 真好像食完一餐麥當當, 全日都無餓意. 晚上都係好簡單個麵黎食. 順道煲劇, 咁又一晚啦!!

↓星期六晚餐---每人一碗麵 + 碗上湯椰菜0







------------------------------------------------------------------
April 10, 2011 (Sunday)
    星期日, 超遲才起床, 一起身仲非常肚餓.....還突然, 好想食火腿.  便馬上行落樓下買份Ham and Swiss 三文治, 滿足自己個慾望. 食完好滿足.

↓本來臨落街前都係天陰陰, 但order咗三文治之後, 就好猛太陽. 正!!0




    由於, 有Golf Master 2011 睇, 全個下晝就痴住部電視睇比賽. 都睇到好緊張架!! 因為今年, 好多參賽者都打到差唔多分數.  最後, 依個南非人----Charl Schwartzel贏咗.

↓依個人兄就係Charl Schwartzel ..................着到綠色褸係打Golf 嘅永譽0




↓看Golf 途中都不忙, 整返杯茶, & 一件餅, 黎個下午茶0

   



8 comments:

  1. yes, it is a pleasure to see sunshine after a long winter. This feeling is strongest for people who live in cold countries. In France, we have 25 degrees this week!
    [版主回覆04/16/2011 00:55:00]Mrs. Tin Tin   ~.你真好明白居住加拿大啲人呀!! 長期寒冷日子, 一見到溫暖太陽光, 真係好開心架!!   ~法國好溫暖呀!! 25℃  唔太熱, 唔太凍, 啱啱好, 好舒服

    ReplyDelete
  2. 真係架.... 見到天晴, 有藍天白雲人都開朗好多, 心情都會輕鬆番晒^^
    香港呢幾日都好好天, 仲好熱添, 開始有夏天 feel了^^
    [版主回覆04/16/2011 00:55:00]Elaine   ~講真個句吖!! 天氣真係影響到人嘅心情架!!! 可能早幾個天, 我依邊超級寒冷, 突然見到個溫暖太陽, 心情自然好起來.    ~香港都熱啦!! 你同Jason係夏天, 有咩活動呀! 我會留意你個blog多啲. 等你update

    ReplyDelete
  3. 你地個週末過得好舒服呀,大師盃我都有睇,不過我淨係捧tiger woods, phil mickelson等老―輩既場~~
    [版主回覆04/16/2011 00:55:00]LaLa:   ~我都係支持Phil Mickelson (都係支持埋啲老一輩囉!!哈哈~ ), 他舊年贏咗, 我超開心!! 反而, 我唔太捧"老虎活士"架!! 他打球神情, 好似不可一世咁. 以為自己實win硬...打得唔好又拋走支棍. 有啲唔尊重囉!!! 哈哈~~   ~原來, 我哋大家都會睇Golf 球賽, 我哋又多樣野相同啦!!哈 ~

    ReplyDelete
  4. Life in Toronto is perfect with the sunny warm day!!!  Good for you guys, relax and enjoy life to the max!!!
    [版主回覆04/16/2011 00:55:00]Big Daddy:   最好Toronto日日都咁好天就好啦!! 開心死我啦!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. 壞左咪有藉口買過囉
    妳D KT碗碟都好靚丫
    [版主回覆04/16/2011 00:55:00]Oli:   ~都係嘅!!!壞咗可以買新.....哈哈~~ 但好彩後尾, 部電腦無事咋!!!   其他破損啲野, 就等特價, 先會買返!    ~相中啲Hello kitty 碗, 全事香港朋友送架!! 好實用架!!

    ReplyDelete
  6. 一見到個藍天,就算唔係太暖都唔理咁多出去,可能係咁就冷親,而家有少少傷風
    [版主回覆04/16/2011 11:45:00]Mui:   ~係呀!而家啲天氣真係呃到人. 見到太陽還以為好溫暖, 其實, 仲好涼架!! 依啲天氣最容易冷親....你無咩嗎??休息多點, Take care    ~我依日, 帶定頸巾, 坐係patio 都ok.

    ReplyDelete
  7. Vicky, ~黑仔期人人都有,捱過左就ok架啦!~ 我都覺得食完麥記早餐,成個人就會全日都唔再餓咁,或者係好夜先再想食野,我諗因為佢熱量高,所以好飽肚。
    [版主回覆04/20/2011 09:48:00]陶陶夫人:   ~係囉!! 我都係咁講, 黑仔期, 過咗就算啦!! 希望唔再有!!   ~麥記早餐好利害架!! 食一餐真可頂足全日咁濟!! 所以, 唔會日日食, 係周末先會放刺下. 如果日日食都唔得掂

    ReplyDelete
  8. 隻皇冠頭Kitty碗好靚,我都未影過我嗰隻呀!
    你樓下咁近就有三文治店,真係好方便呀!
    [版主回覆04/20/2011 09:48:00]ccKitty08:   ~隻皇冠頭Kitty 碗係香港朋友送架!! 我好鐘意架! 所以, 一有機會我就會用.   ~你有機會就快為皇冠頭碗剪彩啦!   ~我專登選擇啲方便地方居住, 有時懶, 就咁落樓下就攪掂一餐嗎!!

    ReplyDelete