每月的慶祝

April 12, 2011 (Tuesday)
   每逢每個月嘅12號, 我們都會「係咁二」慶祝相認紀念日. 已經慶祝好多年. 我還差點計錯, 我們慶祝嘅次數添!! 但Brian 即時更正. 証明他都幾着緊依一日. 哈哈~~

   其實, 我們話---"慶祝". 查實, 都係無咩特別. 只是去買啲街外啲現成食物, 黎食下. 比平時食得特別少少, 就當慶祝架啦!! 說實話, 有個籍口食下街外野. 係會開心點.

   今個月, 就食Subway 三文治黎慶祝.  唔知點解, 我近幾日, 很喜歡食火腿. 但火腿此終都係加工食品. 現在會盡量少買. Brian 知我想食, 放工自行買下來, 一齊嘆一嘆.

   有少少surprise,他知我口味, 因為我啲口味, 成日轉, 唔係成日都一樣. 有時, 自己都覺自己煩煩哋架!...哈哈~~

   相認了.........十一年零十個月了!!

↓火腿三文治, 買咗footlong....食完好滿足0




↓還有--甜品Donut and Muffin and 飲品0

   

9 comments:

  1. 每個月都celebrate相識紀念日都幾特別, 又可以令自已開心下. good idea
    [版主回覆04/16/2011 11:48:00]Florachk:   如果你覺係good idea....你都同男朋友試下啦!! 哈~~

    ReplyDelete
  2. 恭喜!
    唔好講幾號,問我邊年識我男朋友我都講唔出.
    [版主回覆04/20/2011 09:56:00]angela1126hk    ~多謝!!    ~我通常以為女仔會對依啲日子會特別敏感添    ~其實,我都係想揾個籍口,食下啲街外野......哈哈~~

    ReplyDelete
  3. 好sweet 呀!好難得呀!
    [版主回覆04/20/2011 09:56:00]Happy Girl   多謝呀!!

    ReplyDelete
  4. 好sweet丫,一共慶祝左幾多個周月呀?
    [版主回覆04/20/2011 09:56:00]Oli:   哈哈~~ 由一拍拖慶祝到而家囉!! 如果計月份, 一共慶祝咗143 個月囉!! 哈~~~

    ReplyDelete
  5. 恩, 不過我地粗枝大葉, 咩日子都唔多記得...
     
    [版主回覆04/20/2011 09:56:00]Florachk:  哈哈~~

    ReplyDelete
  6. ~坦白說,我都忘記了幾多號識孫生,要睇翻diary先知啊!
    [版主回覆04/20/2011 09:56:00]靚太Mrs. Beauty:   哈哈~~ 有時, 我話慶祝,都係一個籍口,只係想每個平凡月份特別少少. 唔覺唔覺就一齊慶祝到而家.

    ReplyDelete
  7. Subway sandwich is good! they have special in here, $5 for a Foot long!!  Just enough for me!!
    [版主回覆04/20/2011 09:56:00]Big Daddy:   ~我哋都係呀!! Subway foot long sandwich 都係賣$5!! 我覺好抵食架!! 雖然, 係foot long但我一餐都食得晒架!!   ~Big daddy你一個foot long 夠唔夠架??哈哈~~~

    ReplyDelete
  8. SUBWAY, 而家係HK都越開越多SHOP
    [版主回覆04/22/2011 06:46:00]Bの家   咁你有無試過呀?我就幾喜歡食subway sandwiches啦!

    ReplyDelete
  9. Vicky, ~Subway我都鍾意食,最鍾意食佢既BLT同埋Spicy Italian,$5Foot Long我食唔晒架,通常同老公share的  
    [版主回覆04/22/2011 06:46:00]陶陶夫人:    我好鐘意食Subway架!! 我一個人可以食晒一份Footlong 架!!! 好好味!!

    ReplyDelete