頻撲星期一

May 2, 2011 (Monday)
    都沒有預計星期一會如此頻撲. 不過, 生活就是如此. 有很多東西都不能預計. 但一日裡面, 有着差事等着我做. 我會覺很充實.  有時, 一日之內, 能完成所有差事, 會感受到一點兒的成功感.

    放工過後, 都是準備晚飯. 但突然接到call, 便走去了做兼職. 其實,早排天氣不隱, 落雪寒冷天氣下, 兼職盡可能推得就推. 現在, 天氣 and 時間許可. 便要積極一點.

    幸好的是, 我一早煲定一大煲湯, 飲了碗湯, 吃點湯榨, 便馬上出外工作.

    工作順利後, 還在工作所處附近的超級市場購物. 原因是, 工作所處的地區. 物價比我居住地方啲超級市場平. 趁機經過, 便入多點日用品.  撲里撲路......

    很晚才折返回家, 再吃點東西, 執一執剛買的日常用品. 再打點自己. 便入睡.

    全日, 在街上, 左撲右撲, 真係好快便入睡. 雖有一點累, 但內心感覺很實在.
   
↓在超級市場購物, 這是其中一個購物袋0




*今天亦是加拿大投票日. (我知很多人剩機遲了回公司, 原因便是---投票. 但這是合法的.無得好講.) 最開心是, 我支持的黨. 大比數勝出.

4 comments:

  1. 你好勤力呀,返完一整日工仲去兼職,我耐不耐先返日學,放學時已經散晒,邊度都唔去,即返屋企
    [版主回覆05/07/2011 09:18:00]Mui:   ~唔好咁講,唔好話咩勤唔勤力, 都係想儲多點, 其實係幾攰架!! 但感覺充實, 很實在.   ~學校啲小朋友活潑啲. 一個大人睇住, 又教學下, 係會更加容易攰, 我都理解.反而, 我覺你好有耐性, 時常對住啲小朋友. 比我會好勞氣.

    ReplyDelete
  2. 冬日 Winter6 May 2011 at 01:00

    好呀, 有得忙令生活更充實 !!!
    [版主回覆05/07/2011 09:18:00]冬日:   無錯!! 某程度喜歡在個忙, 但實在的感覺

    ReplyDelete
  3. Election time already??
    [版主回覆05/11/2011 10:13:00]Big Daddy:   我哋加拿大啲政治舞台, 有啲唔同美國. 但都選完啦! 咪又係維持一樣. 但我好開心

    ReplyDelete
  4. Vicky, ~我諗你係D忙先會開心既人黎既,rite? 你返埋part-time嗎? 你會唔會好累呢? ~我諗每個星期一都會係最忙既,而且亦係最多人憎既一日,但無計啦,鬼叫之前連放兩日,當然要接受這個繁忙星期一啦 :P
    [版主回覆05/12/2011 10:12:00]陶陶夫人:   ~其實我係閒日, 唔怕忙架!! 雖然, 忙碌中自己身體會感覺好攰, 但我感覺越忙越充實架!!   ~星期一實會有點無理神彩, 但過咗去, 投入返工作崗位, 就ok返架啦!!

    ReplyDelete