上郵船啦!!

May 19, 2011 (Thursday) 由英國上郵輪去挪威
    由於英國---倫敦坐咗個幾鐘頭車, 終於, 到達咗上船目的地, Southampton碼頭.

   係英國人心目中, 由London 坐車去Southampton係長途車, 但我係加拿大生活, 時速唔洗下下100km/h. 中途又有Traffic jam. 坐個幾鐘頭就到達Southhampton碼頭, 我覺好近.

   今次, 上英國船(Cunard, Queen Elizabeth), 感覺真係唔同啲. 一落車, 已經有一堆船務工作人員等着幫你搬行李上船. 還協助我們貼上行李記號. (個行李牌, 有自動廉貼作用, 我帶去的釘書機, 完全可以唔需要用, yeah!!)  而在船check-in時, 不需要打蛇餅咁排隊, 有專人帶領, 坐在舒服凳等待.   到時到候, 聽到廣播.....就會有專人, 帶領我們去check-in. 認真服待周到. 感覺服務好體貼.

↓到咗碼頭啦!! 上船啦!!0





↓今次坐嘅郵船係咁嘅樣......依架郵船名為Queen Elizabeth, 所以, 這架郵船首航係由皇后剪彩的. 而入到自己房, 有welcome drink 添!!0





↓好例牌, 一上到船就要學着救生衣, 但好明顯, 有兩仔爺, 唔係好理啲女士. 自己着完就掛住影相, 仲揮埋手影相添...哈哈~~0




↓上咗船頂, 睇開船. 個個人都係等睇開船0





↓同個海影下相先0




↓依兩仔爺好老友, 原來他們影咗好多合照.....坐住張舒服凳, 等開船0







↓合照......0




    今次, 係第二次上郵輪, 上到郵船便識得自己走, 原來郵船上的設計, 分的區域, 大至上架架郵船都差不多. 但今次坐依架英國郵輪, 裝修係明顯地感覺豪華點. 有點味道.

    其實, 在報名郵輪後, 郵輪公司馬上寄了一本booklet 給我. Booklet 大致講述郵輪上的設施, 餐廳, 旅程, 以及講述Dress code..... 今次, 我做定功課, 上船前看了一遍booklet. 一上到郵船就知流程. 方便安排自己時間.

   第一天, 上郵船, 通常都係@sea. (咁又係, 由英國去挪威, 都需要時間啦!!無理由一上船就到, 幾個鐘都到...哈哈~~)

   有啲人覺全日在郵輪上(@sea)好悶, 但我又不覺得, 我反而享受@sea, 享受郵輪上的設施. 我望住個海, 係郵輪上周圍行, 優優閒閒咁, 我都很開心架啦!!

↓船上的走廊.......0




↓郵輪上中央的樓梯.....還有女皇像0










↓就是為了這個舞池, 所以, 特登坐依隻郵船, 一來Brian's parents 以及他們的朋友是愛跳社交舞的一族. 二來, 依個舞池係郵輪界最大, 最出名的0







↓舞池, 但我和Brian是完全唔識跳任何舞的. 有一天, 一早趁舞池還未有人, Brian's parents就教了我們部分跳舞步伐 (但教完便很快忘記了, 哈~)0







↓晚餐的甜品 (我們選擇8pm 晚飯時間, 每天還飲酒, 食到10:30pm 才食完晚餐)0




↓每天晚餐都係依個女士演奏豎琴, 我每天都會話她打招呼, 吃完飯便去舞池跳舞, 我就睇下人點跳.  跳完舞, 影下自己的裝扮0






↓和Brian第一晚食晚餐的合照 (Casual night dinner)0



8 comments:

  1. You must be addicted now :D - the 1st and the second cruise was so close to each other.  The "lobby" area looks very grand.
    [版主回覆06/10/2011 05:48:00]Smac:   ~坐郵輪,都未至於坐到上癮. 今次, 都係因為有點事要去英國, 所以, 就營做咗依次遊輪之旅. 係咁啱咋!!    ~我都覺Lobby area 好高貴呀!!

    ReplyDelete
  2. Hi Vicky : 您地真係孝順,去旅行都預老爺奶奶, 值得學習,我去吳到見到您D相,已经鄧你哋好開心,仲有你現在越嚟越靚,比起你blog 个張相,夠竟您食咗物呀?教下細妹啦, 哈哈哈 may
    [版主回覆06/10/2011 05:48:00]may   ~唔係呀!! 今次旅行唔係我哋攪起架!! 係Brian's parents 咁啱有啲事需要去英國, 所以, 先營做咗今次遊輪之旅咋!! 我哋咁啱有長周末公眾假期, 再攞少少假. 去join Brian's parents. 倒反轉, 應該話Brian's parents 預埋我哋就真.    ~仲有呀!我未結婚架!! Brian's parents還未到老爺奶奶階段架!    ~多謝你讚賞先, 其實, 我無咩點話食啲咩,不過,我依幾年開始化妝. 所以, 個樣望落去精神咗.

    ReplyDelete
  3. The cruise ship is world famous, top of the line!!!  What a trip!!!
    [版主回覆06/10/2011 05:51:00]Big Daddy:   依架郵船個設施, 室內裝修, 甚至服務, 真係幾好架!! 我鐘意.

    ReplyDelete
  4.  very happy cruise trip !! 睇到都開心!
    [版主回覆06/10/2011 05:51:00]Happy Girl:   上到依架郵輪, 真係好開心, 好舒服架!

    ReplyDelete
  5. 忍唔住要再贊吓世伯養顏之道。
    有啲人覺得cruise係比老人家,我唔同意呀,睇吓你哋4個年輕人幾開心。參加cruise仲可一次過去幾個地方,我鍾意!
    [版主回覆06/10/2011 05:51:00]angela1126hk   ~其實, Uncle 都無咩話特別保養架, 咩都食架, 但可能他有做運動習慣啦!   ~我都覺呀!! 其實坐郵輪唔係老人家專利, 坐郵輪可以一次過去好多唔同地方, 最好去咁多地方, 又唔洗下下換酒店. 我都鐘意架!! 哈~

    ReplyDelete
  6. 有時間喺郵輪周圍影吓相,享用吓設施,真係唔覺悶,仲好正!
    [版主回覆06/10/2011 05:51:00]ccKitty08:      因為有很多人感覺坐郵輪好悶, 所以, 唔係好多身邊朋友都會去. 但反而, 我完全唔覺坐郵輪悶, 就算架郵輪係海, 無上到岸, 郵輪啲設施都大把野玩. 時間過得好充實.

    ReplyDelete
  7. 個條樓梯...我諗起titanic ar
    [版主回覆06/10/2011 05:51:00]Oli:   都有啲似嘅, 哈哈~~

    ReplyDelete
  8. Fatgarfield 肥加菲25 June 2011 at 08:14

    Oh, need to dress up every night for dinner? Very nice ah! 
    [版主回覆06/29/2011 01:54:00]Fatgarfield肥加菲:   由於, 我哋book咗要dress up嘅餐廳食晚飯, 所以每一晚都需要dress up for dinner. 雖然, dress up過程需要點時間, 但從中令自己體驗多咗, 所以,很樂意dress up.

    ReplyDelete