挪威--Bergen

May 24, 2011 (Tuesday) Day 6 @Norway, Bergen
   話咁快, 我就黎到挪威的最後一個地方----Bergen

   我一早起身準備,  還自行食早餐, 順道攞埋早餐比Brian時, 我聽到船長以下的廣播:  「由於挪威海岸, 括強風, 落大雨, 影響巨浪. 令郵輪速度需要減慢, 未能如時停泊在碼頭. 現會延遲泊岸時間, 而吊車旅遊團, 都因括強風而全面停止服務. 」

   船長呀!! 船長呀!!.....點解唔早10分鐘發佈呀!! 咁我可以唔洗趕住趕住去食早餐嗎!! 我仲以為要趕住上岸join 早團.  攪到我咩都趕呀趕咁. Brian就happy啦!! 由頭到尾都係房度瞓住等我份早餐.  現在, 郵輪延遲上岸, 真係索性再棉一棉先. 但我棉得無Brian咁淋. 因為我, 一早已經係郵輪上周圍騰, 騰到成個人醒咗一大半.

  所以,坐郵輪去挪威, 都係照旅遊書話齋6-8 月去係最好. 因為挪威夏天, 天氣會好啲. 不過, 依次我哋坐依隻郵輪, 係今年第一水航行, 我感覺郵輪上很多服務, 都未掌握得好對位.  不過, 以第一水黎講, 大多數都唔錯架啦!

   最後, 延遲成2小時, 郵輪才停泊到碼頭, 聽到船長廣播, 話上得岸. 便即時係床彈起, 打電話比Brian's parents 約時間集合. 而原本參加吊車旅行團, 後尾就坐覽車團.

   一上到岸, 見到Bergen 周處都係樓房, 商廈,和唔同類型的交通工具.  便感覺Bergen 是一個大城市. 相比早兩日去挪威啲小城市, 果啲大自然景觀. 好明顯挪威的Bergen 商業味濃好多.

↓Bergen 市政廳, 前面的噴水池0





↓和噴水池影下相0





↓當地的交通工具, 隨處都見到,啲交通工具仲感覺好先進, 好整潔0




↓當地的語言和文字主要係挪威文, 但大部分挪威人都識用英文交談的. 曾聽導遊講, 挪威人一入小學便學習英語and 挪威語的.0





↓挪威也是擁有皇室成員的國家, 很多建築物都可見到有皇冠, Norway, Bergen 啲建築物很有特色0




↓係Bergen, 一邊行, 就見到很多屋仔依山而見. 啲屋有啲係居住, 有啲係商店, 但最特別係啲屋仔有很多色彩0









↓去咗挪威很多地方, 都係最後一個頂點先落雨. 而且, 啲雨唔太大, 算係咁啦!! 我哋等緊坐覽車中. 坐覽車啲票都好很好似Bergen咁, 好有色彩.0




↓覽車黎緊啦!!0









↓覽車上殼係全玻璃, 而且四面都係窗,  沿途上山, 就算坐係覽車邊個位都望到出外.0





↓到山頂觀光台啦!! 望落去挪威--Bergen風景, 嘩!! Bergen 很多屋. 啲屋分佈得好密. (越白的屋, 係挪威, 就代表有錢人家) 0





↓好例牌, 上到山頂, 就一定大風, 吹到頭髮亂了0




↓到山頂當然影張合照, ........無耐又坐返覽車落山啦!!0





↓挪威---Bergen 的麥當當,由於要去第二個地方, 所以, 影相留念, 望唔到挪威麥當當有咩特色包添!!0




↓坐完覽車, 行去Bergen 市中心, 行呀行. 我身後架火車,得個外型似火車,其實, 係一架觀光車黎架!!而觀光車身後的建築物有着長遠歷史, 現為世界文化遺產之一. .....而條海係以前係貿易港口, 好旺. 但經過很多次火災, 轉型做旅遊區, 就旺到依家.0





↓一排富有色彩的屋, 是商鋪and 食市. 也是世界文化遺產的建築物.0






↓雖然啲建築物係世界文化遺產之一, 但啲屋與屋之間, 已經有傾射的積像 (唔知係特色定係時間問題, 建築物老化的積象啦!!). 入去建築物之間, 啲"小巷仔", 行下, 見到啲建築物則邊起得好得意. 有點不規則, 但又幾有美感嘅!! 哈哈!!0





↓入咗一間賣挪威皮草嘅鋪頭.....雖然, 我對皮草無研究, 但我聽人講, 挪威啲皮草係幾暖, 但有啲好特別嘅皮草味, 有人話, 挪威人, 清理皮草時影響到啲皮草有味道, 有啲人就話聞唔到, 但有啲人話聞到. 不過, 皮草點都係貴, 都係玩下, 試帶下啲小皮草裝飾物就算啦!!0





↓挪威電話亭, 都好耐無係街見過電話亭啦!! 挪威的道路指示牌. 當地挪威啲司機好肯讓行人過馬路. 0





↓黎挪威, 當然要去漁市場. 挪威三文魚咁出名.又係出產最多三文魚比世界各國的國家. 當然行行漁市場 (其實, 加拿大都係三文魚馳名)0




↓入到去漁市場, 就很多人比三文魚我哋試食, 啲三文魚幾甘. 但我覺帶點咸 (如果要買, 可以即時真空)0





↓啲新鮮蝦熟咗可以食..............................還有魚子醬0




↓啲蝦好新鮮, 肉質很彈牙.0




↓但我哋最後擇咗fish & chip (熟食做lunch) 因為接受唔到太多生冷野. 依盒fish & chip唔平, 都未試過食啲咁貴的fish & chip. (挪威食價真高)0



↓食完lunch,就返上郵輪, 就去食下午茶. 0




↓下午茶個Hall 好舒服0





↓下午茶餐具and 糕點0





↓晚餐打扮 (Formal night)0









↓晚餐食物 0







↓晚餐還有廚師出黎同我哋打招呼0




↓食飯前, 影下相, 食食下飯又影相0




↓食完飯, 大家又一齊影下相. 影到好似好pro 架!! 擺晒pose架!! 哈哈~~ Brian &Me, Brian's daddy and Mom0





4 comments:

  1. 真係好豐富的行程!日日去唔同嘅地方玩,D地方又好靚,食物又好豐富!妳的晚裝好靚呀!
    [版主回覆06/17/2011 09:47:00]Happy Girl:   ~去旅行, 當然想盡情享受一切. 平時, 邊會食得如此仔細.   ~多謝你讚賞我件晚裝. 好彩, 食咗咁豐富嘅食物都能着得落...哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 係喎,啲屋仔真係好似歪歪地喎。 我媽咪爸爸今日飛咗去東歐,希望佢哋玩得好似你哋咁開心! Vicky你帶咁多大褸靚衫上船,又買咁多嘢,返嚟個行李咪好重?
    [版主回覆06/17/2011 09:51:00]Angela1126hk   ~啲屋仔親眼望時,更加歪歪地, 但係我見屋仔內裡有很多木柱之叉住架!! 要保育就係咁掛!!!哈~    ~你parents 好識享受, 會一齊去旅行. 一定會開心.    ~我都係帶得一件大褸, 但其他衫,或者裙就好多. 仲有晚裝鞋,......一個人要一個大行李and 細手提行李先足夠. 而且, 我又買下野+手信. 行李爆晒啦!! 有啲好想買嘅野, 都放棄咗, 無買到.  而且,現在航空公司又話唔比帶大啲嘅行李. 所以, 執行李, 都執到我傻. 好驚唔夠位, 好驚過重.  好彩, 最後, 行李無過重. 係個行李望落去脹咗啲囉!!.  哈哈~~    ~不過,值依次旅行, 我想買個輕身行李. 因為齋行李, 唔放任何物品, 都有一定重量架!!

    ReplyDelete
  3. Sometime I wonder how can the European countries be so nice and clean and we cannot do that in the US!!  I guess mostly because they are proud of their land, country and traditions!!!
     
    Great shots as usual, you guys looking great!!
    [版主回覆06/17/2011 09:51:00]Big Daddy:   ~Totally agree, 歐洲人唔知係咪自少教育自己國家文化比小朋友. 佢哋會好愛惜自己國家. 好好保護國家的一切. 所以, 比較整潔.    ~多謝讚賞, 我哋影啲相.

    ReplyDelete
  4. 遊船河有樣野煩喎,要帶咁多套晚裝
    btw,我鐘意妳呢套晚裝丫,紅色著得妳好精神
    [版主回覆06/17/2011 09:51:00]Oli:   ~其實,郵輪內有很多餐廳, 係我哋去啲餐廳係需要dress code. 所以, 就晚晚都着裙, 化到行晒囉!!哈哈~~   ~多謝讚賞我條紅裙, 依條紅裙, 我都好鐘意!!!  

    ReplyDelete