郵件

May 14, 2011 (Saturday)
    點解化妝品公司會寄郵件給我嘅??

    初頭還以為做宣傳推廣啲野, 點知一打開內頁. 原來係有野送, 隨這張郵件內頁嘅金色卡, 就可在化妝櫃面拎取免費眼霜一支.

    都估唔到會有啲咁happy 嘅野!! 平時, 自己行去化妝櫃檯, 都唔好意思問人攞sample. 現在, 化妝品公司主動叫我去....當然去拎啦!!

    其實, 我都知依啲都係宣傳技巧黎. 吸引人行去化妝櫃面.....咁就唔覺唔覺, 自然買嘅其他野......咁化妝公司就用一支眼霜, 就earn到額外收入....

    由於, 用化妝品年資,只是這兩年的事. 可能, 好多化妝嘅人不流都會收到免費samples 嘅通知. 可能有人會覺我大驚少怪....哈哈~~

   但突然間,需要支輕便裝之際, 就有支送上門. 當然, 令我開心萬分啦!! 哈~

↓依封係化妝品公司寄給我的郵件0





↓其實,我有用過依隻eye cream 經驗. 但有sample 當然去攞返支啦!0

5 comments:

  1. 我係Dior做左4年架! 美洲market對於free sample 比較出手闊綽,亞洲market好少fight到太多free sample quota。
    呢隻eye cream 好用嘛?我試過好多牌子,暫時都未搵到岩我既。
    [版主回覆06/01/2011 08:39:00]angela1126hk   ~咁而家你仲可唔可以有dior 產品嘅discount or 有samples架??我係這個品牌嘅大fans....我現在差不多全線系例都係用緊dior. 隻eye cream我覺好用呀!! 我即時可見效果呀!! 但我覺dior eye cream 都幾昂貴....如果隻eye cream 有細支裝就好啦!!    ~我都覺北美市場係比較容易取到free sample 黎用. 亞洲市場係依方面, 真係超難有samples架!! (我覺得)

    ReplyDelete
  2. 我每次去化妝品counter,一定會叫佢俾多幾次sample
    [版主回覆06/01/2011 08:39:00]Oli   咁好嘅, 可以咁容易攞到samples 用. 比我感覺,香港比較難攞到samples架!!

    ReplyDelete
  3. That's right, Angela was an exec with Dior...she should know!
    [版主回覆06/01/2011 08:39:00]Big Daddy:    我都係而家先知Angela 曾經係dior 做過.... 我係Dior嘅big fans 黎架!!

    ReplyDelete
  4. 返到香港可以有staff price 6折,仲周不時有private sample sale。我11月返香水幫你買!
    [版主回覆06/03/2011 08:10:00]angela1126hk   ~你好有誠意呀!! 肯幫我買!!!! 6折+ private sample sale...真係好吸引!!   ~但我有個問題.....   ~我居住係加拿大, 你係美國, 咁件物品你係香港買完, 件products你點樣比我呀!! 我又點比返錢你呢??(好似有點覆雜添!!) 我好明, 身處外國, 可以返香港係超開心, 但你返香港時間應該好趕, 又要幫我買野, 你會唔會好"咗"到你??

    ReplyDelete
  5. 絕對無問題! 我係唔係都會約Dior舊同事喇。我早d比個list比佢地執貨就得勒。我可以UPS d 貨比你 - 當然用公司account啦,嘩哈哈。錢方面。。。你可以入落去我姑姑account。佢住多倫多,我橫掂好耐無孝敬佢
    我十月返香港,你可唔可以大約九月尾比你個shopping list 我丫?
    [版主回覆06/07/2011 06:29:00]angela1126hk    ~你好好人呀!!! and 好有心呀!!    ~我依幾日, 點緊我需要啲dior 用品, 其實, 我自己都買唔少存貨係屋企, 而且, 我有啲department store 啲cash coupons 還未用. 所以, 我計計埋埋, 我啲dior產品係黎緊一年, 仲足夠.  我諗等你再下一次返香港. 先揾你啦!! Thanks 你嘅心意.

    ReplyDelete