第二天@sea

May 20, 2011(Friday) Day 2@ North sea ....郵輪駛緊去挪威
   這天, 郵輪還是在海洋上, on the way to Norway 架啦!!

   在郵輪上瞓咗一晚, 一朝起身, 趁有時間, 便在郵船上走走, 遲啲郵船泊岸, 就掛住上岸, 掛住觀光, 就無時間了解架郵船架啦!

↓張木凳係寫住郵船的名字0




↓一早就有人打Croquet and Short mat bowls.0





↓郵船中央有廚師表演水果鵰花, 另一邊, 有表演樂章0




↓行咗陣, 便去食早餐........0







↓食完又再行下架郵船....一邊行一邊望海, 我覺好舒服0







↓Lunch time 食的頭盤和甜品 (中間啲食物, 唔記得影)0




↓食完lunch, 打下Paddle Tennis0





↓打埋乒乓球, .......................................還有捉棋 (我唔識捉,搬黎搬來當玩下)0




↓玩到攰, 去食下午茶0






     我都幾鐘意, 全日@sea的日子. 可以自己係郵船上, 周處行, 玩到攰便食. 係真係可以完全抱住輕鬆狀態. 

      係郵船啲設施蒲足大半日, 食完下午茶, 又需要為晚餐的打扮作準備. 到這個時候, 我就會超妒忌啲男士. 啲男士沖個涼就可以休息下. 着套西服便可以走人.  我哋啲女士又要化妝, 又吹頭 (遲下要自學set 頭先得),  完全沒有時間休息過. 仲要抱住精神, 影相兼食2小時有交流的晚飯, 還直落去埋睇show. 而且, 全程衣着布料, 比男士單薄得很. 因此, 做女士的耐力, 真的不簡單.

     所以, 男士出入幫女士開門,  男士幫女士拉凳.......我是很受落, 會照單全收的. 哈哈~

↓臨晚餐前, 着靚靚, 玩玩自拍0









↓晚餐前, 在郵船上影影合照0








↓晚餐0




↓飯後甜品0





↓飯後看歌舞劇0




7 comments:

  1. 好elegant的 dress!妳打扮得好高貴呀!晚餐好豐富,又有表演看,好好的享受呀!
    [版主回覆06/10/2011 07:05:00]Happy Girl:   ~多謝讚賞呀!! 其實, 當夜的晚餐係formal night, 所以,打扮方面就下了點功夫.    ~坐郵輪通常飯後都有歌劇, 所以, 我很喜歡享受郵船上的設施架!

    ReplyDelete
  2. 妳著得好靚丫
    [版主回覆06/10/2011 07:05:00]Oli:   多謝讚賞, 其實, 這晚係formal night dinner, 所以, 打扮方面會下點功夫.

    ReplyDelete
  3. Brian looks great in the Tux!!
    [版主回覆06/10/2011 07:06:00]Big Daddy:   Thanks....其實,我覺男士一着起西裝or tuxedo, 都會好型架!!

    ReplyDelete
  4. You guys are too well dressed for the paddle tennis!!
    [版主回覆06/10/2011 07:05:00]Big Daddy:   ~咪笑我哋啦!!哈哈~其實,都唔知有Paddle tennis 玩架!! 係食完早餐經過, 見無人玩, 所以, 就即刻入去玩囉!    ~不過,依架郵輪啲人, 啲dress code 明顯比較well dressed. 很少見人着牛仔褲

    ReplyDelete
  5. Very jealous of your high tea buffet, it looks very yummy!  What's the name of cruise company you pick this trip?  I joined Royal Caribbean last time and the food was so so and no high tea buffet, just tea buffet only.
    [版主回覆06/11/2011 11:03:00]TaTa Source:   ~我坐Queen Elizabeth Cunard, 個afternoon tea 係要額外加錢才可享用. 還要去一個特別餐廳先可以享用到的.  仲有,還需要預先book 定的   ~平時係依架郵輪上, 如果中午想食Tea, 都可以去食Tea 架!!  但就無成set afternoon tea 擺切果個架的。

    ReplyDelete
  6. 弊~ 咁我咪唔上得郵輪玩 我個look...........哈哈哈
    [版主回覆06/14/2011 09:22:00]cow cow   唔好咁講, 邊有分咩look 架!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. actually how many dresses u brought to this cruise?  if I need to go to cruise in the future, I think my biggest headache is to buy dress for the trip, coz I have none......
    [版主回覆06/16/2011 05:54:00]小col:   ~我今次都唔係話買咗好多裙, 因為自己之前都有一啲. 所以, 可以着返以前個啲裙. 有啲裙都着過幾次架啦!! 哈哈~   ~其實, 郵輪上面有很多餐廳選擇架!! 我哋就揀咗要dress code 嘅餐廳食. 所以, 日日就打扮下先去食飯. 郵輪上有啲餐廳都好casual架!!

    ReplyDelete