一切回復正常

May 29, 2011 (Sunday)
   由英國and 挪威回來之後, 馬上工作一天 (May 27). 那就到周末. 真係籍着周末可以休息一下.  去完旅行就當然係好享受. 但旅行過後, 很多野要執. 又要勤開機洗衫. 可能, 這就是去完旅行的代價.

  不過, 我很享受周處去行下的親身體驗. 周處去下......唔係局限於去旅行, 就算係屋企附近周處行下. 也會感受一點新事物. 很鐘意在日常生活不段見識更多. 當然, 去旅行會更加廣寬視野. 領略更多啦!!

  回來之後, 感覺加拿大什麼都大一點. 機場很大, 條馬路很寬闊, 條道路也特別長. 連坐電梯, 都感覺電梯空間很大.   人總是體會多了, 就會有比較. 選擇自己更適合自己嘅高質生活. 

   原本去旅行前, 很多東西諗, 有啲問題令我反覆諗呀諗!! 但可能去完旅行, 個腦過一過了冷河. 很多原本認為係問題, 已經不是大問題了!! (希望這個想法可以維持到長遠時間就好啦!!)


----------------------------------------------------------------------------------
May 28, 2011 (Saturday)
   返黎多倫多, 一切生活也回復正常. 我倆周末的生活. 也沿着正軌行着. 嘆早餐, 行超級市場, 行電器鋪,......看看電視, 上下網, 食個簡便午餐 and 晚餐. 就是我倆的舒服周末.  

   每到周末, 當然嘆一嘆個早餐吧!! 不想自己弄早餐. 最好選擇便是去我家附近的麥當當的外賣黎解決.  沒有話特別要求, 只享受嘆早餐的感覺. 一邊看雜誌, 一邊食早餐. 很容易便享受一個大清早.

↓星期六---麥當當早餐  0



   過去十天旅遊, 每日吃西餐, 我隔離果個人, 在回多倫多時, 已經唉住要食中餐了. 其實, 我是否特別構造呢? 我食了西餐過後, 沒有掛住中餐的感覺. 我想如果有朋友約我去食西餐, 也不會抗拒. 哈哈~

   還掂家中的雪櫃需要入貨, 便順道去粥店吃過中餐後, 便馬上去鄰近的超級市場入貨吧!!

↓星期六的午餐---大蜆粥, 福建炒飯, and 炸兩0






      去超級市場外, 還去了Best buy (電器鋪), Brian一直很想擁有的Blackberry playbook. 他見去旅行的花費沒有洗凸. 便馬上滿足他自己的希望. 我也不理會這部新手提電腦有什麼好. 只要Brian 買了之後, 他用得順暢便可. 很怕他買唔到時, 常出聲講解Blackberry Playbook的好處給我聽.

↓Blackberry Playbook (加拿大出產, 當然在加拿大買, 因為英國的黑莓很昂貴!!)0



    講開又講, 原來身邊很多人都留意英國文化的. 喜愛他們的茶, 喜愛他們的餅, 但身邊原來更多人喜愛英國的球賽. FC Barcelona vs. Manchester. 加拿大sport channel 有直播. 連Brian 平時不是特別喜愛足球. 也話要看一看.

↓FC Barcelona vs. Manchester 0



↓星期六的晚餐 (在粥鋪買多兩盒外賣作晚餐)0




----------------------------------------------------------------------------------
May 29, 2011 (Sunday)   一朝起來懶去買早餐, 起到身就已經過了麥當當早餐時段. 最後, 便去咖啡店買住啲周末早餐黎食. 不過, Brian去咖啡店, 不是主重份早餐. 重點是為了一杯加拿大的double double 咖啡.

  說實話, 我馬馬哋杯Double double 咖啡.  但Brian 去完了外地, 除了掛念中餐, 還掛念着一杯加拿大人最喜愛飲的Double Double咖啡. 有時, 也不知他的品味在那裡?? 用就要用到好新, 好高科技. 但就喜歡平凡咖啡and 簡單中餐.

   不過, 我最開心是在星期日, Brian 肯陪我一齊坐在咖啡店食早餐. 照Brian係講, 星期日是最灰的日子, 都不介意和我坐在咖啡店嘆早餐食物. 我嘆早餐, 都嘆得更加開懷. 哈哈~

↓星期日的咖啡店早餐0






↓咖啡 (其中一杯是double double 咖啡, Double double 是代表雙份糖and雙份奶沖咖啡). 吃過早餐後, 步行回家, 感覺條行人路很寬闊, 平時行都唔感覺到. 係去完旅行後, 就感受到. 0



↓晚餐,---簡易湯意粉0





4 comments:

  1. 住 downtown 真係好方便。a lot of places are easily accessible!
    Why would Brian think Sunday is 最灰的曰子?
    [版主回覆06/23/2011 07:06:00]Smac:   ~我都係貪方便才居住在downtown. 如果日日要我渣好耐車先返工,or 先買到野, 我係唔習慣!! 好彩,我係downtown居住,如果唔係,我唔會留係加拿大咁耐添!!   ~因為星期日過後,便是星期一....要捱很多日先到friday....所以, 星期日就要心理準備, 因而被Brian覺星期日係最灰的日子囉!!

    ReplyDelete
  2. 加拿大什麼都大一點>>>妳返黎香港一定好唔慣啦
    我同妳一樣,唔會掛住食中餐架,哈
    [版主回覆06/23/2011 07:06:00]Oli:   ~返香港又唔同,我係香港都住咗十幾年, 明白到,容易適應! 我還很掛住香港架!!   ~可能我個人無咩所謂,食咩當一餐都得! 但如果有得選擇,會偏向西餐多一點!!  同你一樣!! 最好飯後有埋甜品就最好添!

    ReplyDelete
  3. Toronto 係可以過高質素生活的地方呀!清新空氣,大屋和大mall等等!
    [版主回覆06/23/2011 07:06:00]Happy girl:   可能你返番黎加拿大生活,你會無咁多壓力!! 其實,多倫多現在比以前多咗好多人居住, 時常塞車. 而家真係居住偏遠地方先會空氣清新啲.

    ReplyDelete
  4. 我都覺有時旅行離開得耐都會想快啲返屋企。 Dondon又係唐餐人,去到邊道旅行佢都要揾 Chinatown,雖然我覺得旅行應該試啲地度嘢,但比佢話事喇!
    [版主回覆06/23/2011 07:06:00]angela1126hk   ~我去旅行去得耐, 只想返自己咋!! 因為感覺自己屋企啲野,先至隨手何得, 好方便!!   ~我個人可能無咩所謂啦!!! 食咩野當一餐都無所謂, 但就唔會太偏,一定要食中餐!!   ~你好就DonDon, 什麼都以他為先,連食什麼都係他話事!

    ReplyDelete