挪威--Geiranger

May 23, 2011 (Monday) Day 5 @ Geiranger, Norway

    瞓一晚, 一起身就到挪威第三個地方Geiranger. 

   琴晚瞓較,好得人驚, 由於風勢, 影響巨浪, 個廁所門成晚又開又"山", 而且, 衣櫃啲衣架, 因巨浪晃來晃去, 發出吱吱聲, 嚇到我吖!!  不過, 船長一早講定, 五月去挪威, 由於,  剛轉天氣, 北海(North sea)就比較大浪的. 雖然, 瞓較係晃晃哋, 但我又咩反應. 一切正常. 而且, 又瞓到較. 很感恩.

  一落郵船, 挪威,  Geiranger 人口只有200人. 但每日遊客有6000人. 由於, 我哋join 早團, 一大清早就上岸, 真係一上到岸, 咩地方都可以亂跑. 很自在呀!!

   今天, join 咗巴士團上山觀光. 其實,坐旅遊巴上山參觀, 但上山條路好窄又彎, 真係坐旅遊巴士時, 都有點心驚膽跳. 當旅遊巴士轉彎時, 巴士距離座山只有幾厘米. 真考旅遊巴司機渣車技術!!

   上到Geiranger山上, 望返落山. 原來又有另一個景致. 大自然真係大自然.  純美自然風光, 真係靚到唔敢相信可以咁優美.

↓Norway, Geiranger 景致,真係好優美...... 一上岸就見到一架架旅遊巴等待我們0




↓由於郵輪體績龐大, 郵輪不能直接埋岸, 所以, 郵船只能迫沿岸附近. 要上岸觀光就要坐郵輪公司的細船接駁上岸 (其實, 郵輪公司所提供的細船, 即係救生船黎架!! ) 我上接駁船前影返張相.0




↓參觀的票0



↓坐旅遊巴一路上山, 啲景色愈來愈靚. 啲峽灣好窄, 好彎曲. (雪山上的冰川浸食, 切割溶化, 冰水流入海中, 便形成峽灣).  旅遊巴在中途的觀景台停低, 給我們落車拍照.0




↓山上雪水溶化化成小小瀑布. 郵遊巴一邊沿路上山都會見到大小不同的小瀑布0



↓上到最高的觀景台, 依個景色, 真係一流, 本來巨大的郵輪, 在山上看, 就象積木般. 而且, 郵輪好像停泊在山湖中. 0




↓山頂還有雪0







↓依張相係當地的postcard 代表. ................趁太陽好影返張相先0





↓我就係坐依款旅遊巴上山, 條山路好窄, 有時遇啱有對頭車, 都要好就位才能駛0
過!! 哈~0




↓又彎又曲的山路0




↓join 完岸上旅行團, 在碼頭附近走走, 地方很清靜. 行住條木板長廊行,都舒服啲, 點行都唔覺攰0




↓當地童話故事的"精靈"0





↓下午時段, 開始多人上岸參觀. 原來每年夏天時份, 挪威王子一定會黎這個地方(Geiranger)渡假0




↓臨上岸同瑪頭影返幅相留念0






↓啲山有細細支流的......中午時份愈來愈多其他郵停泊海中心, 用細船接駁上岸參觀0





↓完成上岸旅行團, 回郵輪上食lunch. (郵船去到邊個岸, 會提供當地的食材). 我食Tartar 挪威三文魚做頭盤, main course 食 Quiche with potato salad. 0




↓Brian見menu有飯, 即刻叫了咖哩飯(但味道馬馬)。 甜品有雪糕0




↓入夜晚餐的打扮0




↓郵輪的晚餐0






9 comments:

  1. 全個 Geiranger 人口只得 200人, 而每日 遊客6000人, 即全部人是做旅遊業的 ?     (香港海洋公園的僱員不止200人)
    [版主回覆06/16/2011 06:09:00]冬日:   ~都可以咁講嘅!!   ~但每個國家, 實有一啲細town, 人口會比較少啲. 好似加拿大, 都有啲細Town 人口都很少的.

    ReplyDelete
  2. 今日行程幾刺激喎 , 由其晚上咁大浪之下瞓 , 早上起來個人會否感到暈暈地0架 .
    [版主回覆06/16/2011 06:09:00]ak   好彩我無咩野!! 一切正常. 很感恩

    ReplyDelete
  3. vicky:
    我好似追連續劇咁, 每曰都追你個北歐blog, 哈哈~~
    因每日的地方都好唔同, 好新鮮!! 而且d風景真係太美了, 好舒服, 睇到你的相都好似去過咁, 令我忙碌的工作都會輕鬆了少許^^
    請問仲有幾多"集"呢?? ^^
    [版主回覆06/16/2011 06:09:00]Elaine:  ~ 哈哈!! 你形容"追連續劇", 我覺你咁形容得好好笑呀 !! 其實坐郵輪就有依樣野好, 就係一次過可以去許多唔同地方. 最開心係唔洗日日執行李. 依方面很便利.   ~歐洲啲風景真係好美. 其實, 都係山and 水, 但就配合得很美. 而且, 我覺北歐地區比較整潔. 就算啲好有歷史性嘅建築物都保養得好好, 一啲都唔覺好舊嘅感覺. 保育得黎又識保養.   ~唔知我係咪居住係城市長時間, 平時,一落街就有車聲, 什麼都趕一餐, 但一去到挪威, 就感覺很平靜, 平靜到好像帶了隔音耳筒一樣, 同時, 又望到青山綠海景色, 真係好舒服.   ~不過, 我覺去旅行除咗係輕鬆外, 其實,去每一個地方, 都令自己眼間大開, 增廣見聞咗. 就算睇書睇幾多. 都唔夠去一次旅行咁吸收.    ~仲有兩至三就完架啦!!

    ReplyDelete
  4. 另外, 個巴士團只有2小時咋?? 咪去唔到好多地方, 睇的時間都好似好短咁!!
    [版主回覆06/16/2011 06:09:00]Elaine:   係呀!! 依程巴士團只有2小時. 但之後, 自己會係碼頭附近行下, 入下啲手信鋪頭行下, 又係碼頭影下相咁!! 攪到成1pm 先上到郵船. 所以, 有啲團, 唔係長時間, 但周圍咪摩下, 就好長時間啦!! 哈哈~

    ReplyDelete
  5. 我怕暈船浪!
    [版主回覆06/16/2011 06:09:00]Happy Girl:   其實,郵輪大多比較穩架!! 係今次遇到強大風速. 選擇適當時間去坐郵輪就會ok. 唔好比我嚇怕咗

    ReplyDelete
  6. 遊客仲多個原居民喎
    [版主回覆06/16/2011 06:14:00]oli:   係呀!! 小市鎮就係咁. 其實,加拿大都有啲小市鎮人口都係比較少, 但少人就有少人嘅特別.

    ReplyDelete
  7. 個峽灣好窄,經過時一定幾刺激呀!
    好鍾意彎彎曲曲峽灣嘅景色!
    [版主回覆06/16/2011 06:14:00]ccKitty08:   ~我今次都係第一次見到咁多個峽灣, 有啲峽灣仲同個山好近. 郵輪經過時, 好似感覺座山好似模到咁. 哈哈~~   ~平時, 坐船都係一條直路多, 但今次, 就見到啲船要轉彎咁. 好特別

    ReplyDelete
  8. 道道風景都好似POSTCARD咁! 空氣仲一定好清新.
    [版主回覆06/16/2011 06:14:00]angela1126hk:   無錯, 挪威空氣真係好清新. 而且很整潔. 多數北歐啲人很識愛惜自己國家, 周圍都好好保護.

    ReplyDelete
  9. 我以前有個客人係挪威人,佢對我講話每年有段時間24小時係日頭無夜晚的,而佢最愛好釣魚.......聽得我鬼咁嚮往,而家睇埋您個blog,更加想去一次.....
    [版主回覆06/17/2011 10:40:00]冬冬:   ~係呀!! 我去挪威時, 日光到夜晚11pm 仍然好光, 還未有黃昏積象.似附見唔到天黑.   個邊啲人生活好寫意, 大自然風景又靚, 好舒服. 但依啲環境去旅行就好. 如果現實, 我都係鐘意城市, 方便快捷   ~多謝支持我寫遊記

    ReplyDelete